1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Naruto: Rise of a Ninja

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 6 apr 2006.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die achievements mbt Forest of Dead Exams haal ik die vanzelf als ik het verhaal speel?
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nee, die haal je door online te spelen en te winnen.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    1xtje of echt meerdere keren? Want ik vind het vechten in ROAN nou niet echt super oid.

    Edit: kan je precies uitleggen hoe ik moet spelen? Want hoe kan ik nou online verschillende rondes spelen/een exam halen als ik tegen andere speel?
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Met elke character 1x en als je het helemaal uitspeelt met een character haal je voor dat character de achievement. Je moet online spelen in The Forest of Death Exam mode, dit is de ranked online mode van de game en is eigenlijk een toernooi modus. Win je deze met een character dan krijg je de achievement :).
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dus 5 keer op rij winnen met hetzelfde character. Maar die haal je toch niet meer, aangezien het spel amper nog online wordt gespeeld.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    lekker dan.......Dat zijn ontzettend veel punten. Ga het toch proberen vanavond :)
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Misschien dat er in de avond wat meer mensen online zijn. Ik heb laatst nog een paar keer overdag geprobeerd, maar toen moest ik een behoorlijke tijd wachten tot die een match gevonden had. En dat zijn vaak van die goede spelers die veel side-steppen. Het zijn inderdaad veel punten omdat je met ieder character het Exam moet uitspelen. Ik richt mijn pijlen meer op de multiplayer van the Broken Bond, dan kan je tenminste met teams spelen.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik kan er ook nog geeneens een drol van....hmmm

    Raar ook, een spel waarbij het vechten een leuke toevoeging is zoveel mp-vecht-achievements geven.
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zo willen ze denk de multiplayer interessant houden voor mensen. Er zijn genoeg mensen die een spel puur voor de achievements spelen. En als je daarom geeft, moet je de multiplayer wel gaan spelen. Maar de meeste achievement punten zijn nog steeds in de singleplayer te behalen.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Er spelen nog wel zat mensen Naruto online hoor. Het is echt oefenen, oefenen en oefenen. Ik zou zeggen begin eerst eens met Gaarra, Kakashi of Kiba. Leer hun Jutsu's en hun sterke aanvallen waardoor ze zeg maar een end verderop te komen liggen. Zodat je de tijd hebt om een sterke jutsu te gebruiken. Het is veel oefenen en veel frustratie. Ik heb met iedereen behalve Haku (non DLC) die forest behaald.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Kick.
    Dit was met mijn oude account, heb sinds vandaag Rise of a Ninja weer binnen en ben weer begonnen met spelen. Alleen kwam kom ik er net achter dat de DLC niet meer te downloaden is op Xbox Live. Het is gewoon verdwenen, van de server af gehaald! Net als de gratis character. Ook de DLC van Broken Bond staat er niet op. Echt belachelijk dit dus. Tijd om een mail te sturen naar Microsoft.
     

Deel Deze Pagina