1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Naruto: Rise of a Ninja

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 6 apr 2006.

  1. StreetSamurai

    StreetSamurai HAMMERTIME!

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah mooi....
    wil welis wat special moves en kyuubi narutotje zien :9
     
  2. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kom net deze tegen. Ziet wel goed uit

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    echt een perfecht naruto-sfeertje. Super!
     
  4. Ashavan

    Ashavan Guest

    Op het moment is er nog niet echt veel bekend. Toch is er hier het belangrijkste te vinden. Na het lezen zit ik er een beetje met gemenge gevoelens erbij.

    Ik word een beetje moe dat er alleen maar vechtgames ontstaan. Kijk naar DBZ, Bleach e.d. waar alleen maar vechtgames voor gemaakt zijn. Persoonlijk wil ik graag wat meer verhaal en personage ontwikkeling a la RPG zien.

    Naruto lijkt een karakterontwikkeling te bieden wat ik dan positief vind. Nu maar hopen of het verhaal en de missies goed uitpakken. Ben nieuwsgierig, maar skeptisch.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou'ja zulke games komen nooit op de 360 dus wees blij.

    Staat ook een nieuwe trailer op gametrailers :).
     
  6. Ashavan

    Ashavan Guest

    Waarom zou ik blij moeten zijn als er games verschijnen die me niet bevallen? Alleen omdat ze anders nooit op de console komen? Onlogisch.

    Als de game bied wat ik graag zou zien zou het voor mij pas een toegevoegde waarde hebben en dan pas ben ik blij als het op de 360 verschijnt of niet.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja daar zit wat in maar dit is niet door een of andere game maker gemaakt, ubi soft is wel goed bezig met deze game.

    Tot nu toe wat ik gezien heb ziet er chill uit maar dat ben ik.
     
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    Het ziet er idd goed uit, maar zolang we niet meer dan dat weten...

    Anime vechtgames heb ik nu wel gehad dus hoop dat er qua gameplay e.d. wel wat meer toegevoegd wordt. Niet zoals DBZ dat je x baas moet verslaan en dat je dan een filmpje ziet wat het verhaal zogenaamd verteld en je volgende gevecht te motiveren.
     
  9. StreetSamurai

    StreetSamurai HAMMERTIME!

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat t wel goed zit met de verhaal lijn
    het spel speelt zich tot en met episode 80 en daar zit teveel verhaal tusse om alleen in FMV's te laten zien.

    al zou t enkelt vechten zijn en dan een filmpje zou de game bij elkaar hooguit 3 uur gameplay en 10 uur FMV's bevatten als ze alleen de belangrijke dingen zouden laten zien.

    ik hoop gewoon op een uitgebreide game met alles erop en eraan...precies zoals de serie verloopt moet de game t brengen...>
    scroll stelen...die verader nakke met 1000000 clones...je forehead protector verdienen...missies doen...dan naar de water country om je "vriend met het Te grote zwaard" tege te komen enzovoort.>>>

    ik kijk de serie vanaf de 1ste episode en ben een "fillersurvivor"...dus ik zou t graag zo zien

    en misschien een shippuuden vervolg??_O_
     
  10. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    @Orcrist: Geweldig om te horen. :b:\o/

    @Nightbringer: Ik denk dat het zo langzamerhand tijd is om de mainpost en titel te editten niet? :+

    Dit word echt dé 07 game voor mij. Ben een dikke Narutofan, maar dat is hier wel algemeen bekend. :9

    PS: Zou het trouwens ook erg op prijs stellen als Ubisoft -naast de japanse stemmen- ook de originele soundtracks in het spel zou verwerken. Dat zou het Naruto-sfeertje helemaal afmaken wat mij betreft. :)
     
  11. Ashavan

    Ashavan Guest

    Hier is een preview te lezen van een paar mensen die al de demo (60% af) hebben mogen bekijken op de Ubidays.

    Wat ik zo lees komen verscheidene genres aan bod in de game zelf. Free roaming van GTA, RPG elementen en fighting scenes. Het klinkt in ieder geval al een stuk interessanter dan eerst. Begin nu ook serieuze interesse te krijgen :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 mei 2007
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet niet, ik ben bang dat Ubisoft Naruto meer voor de kleintjes ziet en daarmee het veel te kinderachtig gaat maken.
     
  13. alpha-sphere

    alpha-sphere Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er allemaal heel goed uit!! Ben zelf ook een Naruto fan en kijk het al sinds aflevering 1 maar de fillers kon ik op een gegeven moment niet meer hebben :p Ben gewoon maar gaan wachten tot shipuuden uit kwam :p

    Anywho, Ze MOETEN!! de voice actors gebruiken van de serie anders is het echt 3 keer niks. Dat zou voor mij echt een dealbreaker zijn.
     
  14. Ashavan

    Ashavan Guest

    In-game filmpje met franstalig commentaar. Ziet er erg goed uit en begin er nu toch hyped over te raken :D
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wow!! Ze hebben niet alleen naruto zijn moves maar ook die van de anderen (iig Neji) perfect uitgewerkt. Erg onder de indruk :D
     
  16. StreetSamurai

    StreetSamurai HAMMERTIME!

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    heel dope*)
    ik las ergens op internet dat je in Konoha(leaf village=de stad waar Naruto woont) rond kunt lopen en dan quests kunt doen voor de burgers, NAAST de storyline:)
    als je eenmaal zover bent dat je op bomen kunt lopen zou je de muren van huisjes in Konoha kunnen beklimmen om dus andere quests en items te vinden *)

    komt helemaal goed met deze game denk8)
     
  17. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    klopt!
    ik kan niet wachten op deze game..
    ik ben nu naruto aan het kijken.. en ik vind het tich x beter dan
    dbz.. hoewel de serie kwa verhaal soms heeel lang kan zijn.
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ziet er erg erg gaaf uit! Zeer tevreden met de gameplay vids. Echter nog weinig terug gevonden van het daadwerkelijke verloop van de verhaallijn, hoop daar nog iets meer info over te krijgen.
     
  19. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ziet er inderdaad heel tof uit. En het leuke is dus ook dat het echt een adventure is met RPG elementen :D. Zoals altijd maakt Ubi waarschijnlijk weer een topproduct.
     
  20. StreetSamurai

    StreetSamurai HAMMERTIME!

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    De verhaal lijn is net als in de serie...het loopt tot episode 80
    dus be ready to fight some familiar faces :+
     

Deel Deze Pagina