1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Naruto: Rise of a Ninja

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 6 apr 2006.

  1. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb t liever niet als content waar je bijvoorbeeld voor moet betalen om met de meerdere chars te gaan spelen... daarom hoop ik erop dat ze er gewoon alle chars er meteen ingooien die je ziet tot en met episode 80 en niet alleen de chars die je daar ziet in de trailer ;)
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dacht eerst bij die trailer 8) die gaat de hele dag rondjes lope maar was zwaar chill idd _O_.

    Hopelijk geve ze ons ff een demotje :D.
     
  3. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
  4. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    zit er nu een verhaal in of is het gewoon free - roam ninja ass kicken ofzo?
    Moet zeggen dat ze een hele toffe sfeer neerzetten, gfx zijn top :)
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Erg onder de indruk van de omgeving in het bos. Ziet er erg levendig uit. Tot nu toe al redelijk veel van Konoha gezien, maar ben wel erg geintresseerd in de buitenwereld ook, en ziet er naar uit dat dat er nog beter uit gaat zien. :cool:
     
  6. Mystic2010

    Mystic2010 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Merkte alleen bij die gameplaybeelden dat de stemmen (wat je ervan kan horen, meer gekuch en gekreun) die van de Amerikaanse versie zijn? Dan ben ik echt wel blij dat de japanse stemmen erin komen. :{
     
  7. StreetSamurai

    StreetSamurai HAMMERTIME!

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    die beelden zien er echt vers uit.
    de gevechten zijn echt netjes neergezet en lekker snel....en het rond rennen en springen in de stad ziet er ook ziek uit :D
    kan nie wachte_O_
     
  8. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond net deze interview op joetjoeb ...http://www.youtube.com/watch?v=FhPor9FxK2Q&mode=related&search=... daarin wordt gezegd dat er maar 10 characters zijn om mee te spelen... beetje aan de lage kant vind ik... khad zelf gehoopt dat ze ze er allemaal in zouden gooien tot aan aflevering 80, misschien gebeurt dat nog wel, zou t niet weten, maar ook in de trailers zie je ze niet allemaal, heb bijvoorbeeld niet rock lee en shikamaru gezien, en er zijn er nog wel een aantal om op te noemen... w8 t maar af
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hee, dat ziet er best leuk uit. Ben helemaal niet met dat Naruto gedoe bekend, maar deze game kan nog eens wat worden. :)
     
  10. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk gooien ze in de versus mode alle personages anders vind ik het echt balen.
    zou graag met akatsuki members willen spelen (Sasori:D)
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat zal waarschijnlijk wachten worden op de 2de of 3de Naruto game ;). In deze game zullen waarschijnlijk alleen de personages steken die in de 1ste 80 episodes voorkomen.
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Als die komt :+ maar met akatsuki te spele komt nog lang niet :).
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    7 nieuwe screens en dit keer zijn het echt nieuwe screens. Ziet er weer zeer goed uit en het is zeker: deze game schaf ik mij aan :).
     
  14. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ene kant lijkt het me een stoere game. Andere kant...als je de anime volgt is het allemaal zo voorspelbaar om te doen qua verhaal e.d.
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Denk niet dat er ook maar 1 Naruto fan deze game gaat spelen om het verhaal te ontdekken, maar wel om het verhaal te spelen.
     
  16. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    rock lee,******o,temari,kiba,shikamaru,ino,chouchi etc etc zitten gewoon niet in het spel dat is toch een hele grote minpunt
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Niet? Bron? Want deze characters komen allemaal voor in de eerste 80 episodes en als me goed herinner kwam Kiba wel in een trailer voor (in de versus mode).
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Lijkt me sterk, want dan kan je het gewoon niet spelen lijkt mij?

    Of zit ep 80 nog voor die beproeving in het bos?

    Iig screens zijn vet! Herken de eps gewoon. Dit wordt echt super om die eps van toen nu zelf te gaan spelen. Vind de characters wel wat kartelig hier en daar. Hopelijk verbetert dat nog of zie je het niet als het bewegende beelden zijn.
     
  19. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik het goed heb zie je helemaal op het einde in een van die oude trailers
    alle characters
    ze staan dan allemaal naast elkaar net als in anime
    je ziet wel neji tsabuza gaara enzo
    maar niet die characters die opnoemde
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De beproeving in het bos is rond episode 20. Episode 80 is
    tot en met de dood van de hokage.

    Het zou vreemd zijn moest bv. Kiba er niet inzitten. Want uiteindelijk zal je er zelfs nog tegen moeten vechten... .
     

Deel Deze Pagina