1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Naruto: Rise of a Ninja

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 6 apr 2006.

  1. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
  2. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    alhoewel ik Naruto maar een kiddy serie vind ( sorry fans) en de meeste naruto games waren erg slecht, ver wacht ik niet zo heel veel.
    Maar deze ziet er wel ok uit imho, iig aan de trailers te zien, beetje action adventure, met hopelijk rpg elementjes
     
  3. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is eerder andersom. Een RPG met elementen van een actie of fighting game.
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaad de muziek is \o/, maar de stem is :'-(. Zit die muziek ook niet in de Amerikaanse versie van Naruto? Want als dat zo is wil die muziek niets zeggen... .
     
  6. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is er mis met de stem?

    en dat filmpje ziet er leuk uit maar wat is eigenlijk de uitdaging?
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat is er mis met de stem? >< Beter luisteren en je hoort het wel :+.

    Maar zouden dit de echte en definitieve achievements van Naruto zijn? Als ze echt zijn dan lijkt het erop dat je game met verschillende characters kan spelen. Maar waarom praktisch alleen achievements voor het Forest of Death... ? Is er eigenlijk zo weinig bekend over deze game hé :x.

    Is het trouwens niet eens tijd om de titel van dit topic aan te passen? :+
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2007
  8. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat er geen andere examen in het spel voorkomt, want het spel gaat over de eerste 80 (of zoiets) afleveringen van de serie.
     
  9. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    [gt]25887[/gt]
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Topic titel aangepast ja. :+

    En het is inderdaad bagger van de stemmen, Ubisoft heeft nog steeds niks bevestigd dus ik ben bang dat het niet meer gaat gebeuren. Then again, ze claimen wel dat er enorm veel info komende maand released zal worden, dus het kan nog wel.
     
  11. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik die stemmen horen?

    *edit* ik lees net dat het dubs zijn. ugh
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2007
  12. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    op gametrailers hebben ze nu ook al een preview van de game http://www.gametrailers.com/player/25988.html... ik blijf me hoop erin houden dat ze er nog zowiezo genoeg chars erin gooien om mee te spelen die je ziet tot en met epi 80... kga zowiezo nog wel eerst reviews afwachten enzo voordat ik m koop ;)
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heb ik ietst gemist? Het was toch al bijna zeker dat er gewoon Japanse stemmen zouden komen? Als het dubs worden laat ik de game zeker weten liggen, want dan blijf ik me er de hele game aan irriteren.
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Op de Xbox site stonden (of staat) is ooit dat er ook de Japanse stemmen inzitten, maar Ubisoft heeft nog niets officieel bevestigd.

    Nog wat meer nieuws:
    Gamespot On the spot met wat Naruto media en een blog van Masao Kobayashi (license coordinator at Ubisoft working on Naruto: Rise of a Ninja).

    On the spot heb ik nog niet gezien, dus ik kan ook niet zeggenof het de moeite waard is en de blog heb ik gelezen en er staat niet echt veel interessants over de game.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2007
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zijn jullie die schilderijen trouwens opgevallen op de achtergrond? Die zouden niet misstaan in mijn game/beamerhok O-)
     
  16. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie het nu pas, die zijn wel heel erg vet inderdaad 8)
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Laatst bewerkt: 5 okt 2007
  18. rain

    rain Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt er ook zoiets als een limited edition ofzo?greetz
     
  19. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    @rain.. voor zover ik weet, weet ik niets over een limited edition.

    ben toch nog steeds beniewd of ze er de japanse stemmen erin gooien en of ze er echt genoeg characters ingooien om mee tegen elkaar te vechten... als bijvoorbeeld, shino, hinata, chouji, kankurou, temari en nog wel wat andere, (aangezien ze daar niet echt wat van hebben laten zien, miss doen ze dat expres, om te laten verassen..) bijvoorbeeld niet speelbaar zijn in de versus mode zou ik dat wel erg zonde vinden en ga ik wel twijfelen om m te halen..., t tis ook maar een voorbeeld ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2007
  20. rain

    rain Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat er te weinig over de game bekent gemaakt word.
    Maar ik denkt dat het leuk spel gaat worden.En is er al iets bekend of je ook online kan spelen!!greetz
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2007

Deel Deze Pagina