Hebben wij dit spel eerder dan Amerika? Ik zag net een Amerikaanse releasedatum staan van 19 oktober. Het zou wel verklaren waarom er geen reviews beschikbaar zijn.
Ik vind hetzelf een aanrader. Als je een Naruto (Shipp) fan bent, is dit een must-buy. Echter weet ik niet of dit het spel is wat je moet kopen als je niet echt van Naruto bent en je weinig geld hebt. IIG, de Vs mode is fantastisch. Ik speel vaker zonder team genoten en echt puur 1 op 1. Dat bevalt mij zeer. Je kan meer combos nu volgens mij en alles gaat soepeler dan deel 1. Daarnaast ziet het er visueel mooi uit en zijn de gevechten IMO wat spectaculairder. Een simpele combo is niet alleen meer een trap of een klap, het kan zijn dat je bijvoorbeeld een jutsu dan gebruikt oid. Ja. E: Zo even Lars halen! 690k points is goed te doen. Wanneer krijg je Pain, Killer Bee en Minato?
Ik heb de CE op de PS3 en hem op illegale wijze op de 360. De PS3 versie ziet er toch net een stuk beter uit en heeft toegevoegd bloom effect. Ook is iedereen het spel verplicht te installeren op de ps3 waardoor online wat soepeler loopt. En de PS3 controller is echt vele malen beter voor dit spel (Zo erg beter dat het niet eens meer subjectief is)
Ik heb alle characters. Als jullie willen, kan ik een lijst maken met de exacte SP wat je nodig hebt voor een bepaald personage. E: Voor mensen die last hebben met tilting moves: It's as simple as flicking the stick (I'm pretty sure any direction works.) and WAIT for the stick to reset back to its nuetral position, then press circle three times. Gotta be fairly quick, but it's not super hard.
Lijst met character unlocks dmv SP: Spoiler 100k : Deidara 120k : Kisama Hoshigaki 140k : Chiyo 160k : Sasori 180k : Yamato 200k : Sai 220k : Kabuto Yakushi 240k: Orochimaru 260k : Hidan 280k : Kakuzu 300k : Naruto (Wind Style: RasenShuriken) 320k : Suigetsu Hozuki 340k : Karin 360k : Jugo 380k : Sasuke Uchiha (Kirin) 400k : Itachi Uchiha 420k : Tobi 440k : Jiraiya 460k : Tsunade 480k : Konan 500k : Pain 520k : Naruto Uzumaki (Sage Mode) 540k : Killer Bee 560k : Sasuke Uchiha (Taka) 580k : Minato Namikaze 600k : Lars Alexandersson Alles nog iets?
Gamemania! Dus eindelijk toch gekozen om het spel te kopen en eenmaal bij de gamemania krijg ik de laatste collectors edition. Dus ik kom thuis en tot m'n verbazing. - Geen code voor minato - Geen hoes voor de soundtrack Dus ik open de case van de game en zit daar de soundtrack CD in en geen game CD! Dus met gamemania gebeld en ze waren behoorlijk verbaasd en dus maar weer terug.. Komt er dus op neer dat iemand anders het spel terug geruild had, maar zo'n beetje de helft niet heeft teruggegeven en hun dus heeft geprobeerd op te lichten door de audio CD in de case te doen. :{ En het is de enigste levering die ze zullen krijgen dus ik heb maar toegezegd met wachten tot maandagavond rond sluitingstijd.
behoorlijk lullig als je iets bij hun terugbrengt dan controleren ze toch of hij compleet is dat is hier wel het geval kunnen ze dat spel niet uit een ander filiaal laten komen
Inderdaad behoorlijk lame ja. Een ander filiaal zou kunnen maar dan zou het toch maandag zijn en is het maar de vraag of die nog wel collectors hebben. Achja, ik heb een 'leerweek'.