1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Naruto Ultimate Ninja Storm 2

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 21 dec 2009.

1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, ik zie wel wat dingen die ik ook zou kunnen proberen.
    Het vergt natuurlijk wat oefening om alles in de vingers te krijgen.
    Maar eerst wist ik niet eens of ik een Ultimate Jutsu deed of niet. Met deel 1 kreeg je dan een filmpje waar je soort quick time events had. Maar in dit deel is een Ultimate Jutsu volgens mij veel korter. Als mijn chakra balk vol zit, doe ik 2 keer Y en dan B. Dan doet die Rasengan. Maar volgens mij heb je er dan geen invloed meer op. En ik heb ook gelezen over Awakening. Dat is als je nog minder hebt als 1 levensbalk. Dan moet je Y inhouden om je chakra op te laden, maar welke voordelen heb je dan? Klopt het dan dat sommige characters in de Awakening mode in een andere gedaante veranderen? Zoals Naruto in de Nine Tailed Fox?

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    In deel 1 had je idd bij ultimate jutsu een quick time event, waar jij en je tegenstander allerlei knoppen moesten indrukken. Echter is dit er uitgehaald ivm lag (online). Tevens houdt het de 'flow van een gevecht' goed IMO. Dus ik vind de verandering niet zo erg. Je moet kijken naar de chakra balk. Daar zie je een kleine streep. Uhm, ter illustratie. Dit is de balk: [............. |.... ]. Als je chakra balk over de streep gaat, dus aan de rechter kant van de streep is, dan kan je door middel van 2x chakra load en je aanvalsknop een ultimate jutsu doen. Bij de standaard Naruto, die je in het begin hebt, is het bijvoorbeeld de Nine tails rasengan. Wat bedoel je trouwens precies met invloed?

Over de awakening. Als je bij je oranje balk bent, moet je goed opletten. Rechts van je chakra balk komt er dan een rondje te staan. Als je deze rondje ziet staan, dan kan je dus een awakening doen. Tevens krijg je ook een signaal wanneer je het kan doen. Ten eerst moet je levensbalk oranje zijn, en zodra je een awakening kan doen, krijg je een soort rode chakra uitbarsting eventjes. Kijk anders hier bij 0:53 (je ziet neit die kleine rode chakra uitbarsting, maar laat je anders is tot oranje balk in elkaar slaan en wacht todat je die kleine uitbarsting ziet. Dan zie je wat ik bedoel)

[yt]1dHVDZb1pz4[/yt]

Je ziet nu een rondje naast de chakra balk bij Sasuke. Nu kan hij dus ontwaken. Hoe doe je precies de awakening? Dit doe je door je chakra op te laden. Uiteindelijk krijg je een grote chakra vloed, om het zo te noemen. Dat zie je ook in het filmpje. Awakenings hebben verschillende invloeden. Bij sommige veranderd je uiterlijk. Sasuke krijgt dan zijn curse mark vorm. Tevens verbeter je in alle aspecten, zoals snelheid en kracht en dergelijke. Verder krijg je dan toegang tot bepaalde jutsus. Sasuke kan dan als voorbeeld een black chidori doen. Je hebt dus awakenings waar je niet alleen sterker etc bent, maar waar je ook visueel veranderd. Daarnaast zijn er bepaalde gevallen met awakenings waar echt alles veranderd. Naruto wordt dan de Nine Tails, en is dus neit qua uiterlijk veranderd, maar heeft ook een hele andere move set. Hij zal dus geen andere soort rasengan doen. Een ander voorbeeld is Deidara, die een grote clay bird summoned, waar je vervolgens op vliegt. Hier is de move set ook anders.

Simpelweg, gewoon experimenteren en zien wat je het leukst vind. Misschien dmv van random select bij alle characters? Doe ik nu ook. Verder kan je, als je snel alle characters wilt krijgen, de moeilijkheidsgraad zetten op super easy, en je tegenstander een volle handicap geven. Hierdoor duren de gevechten kort, en kan je met gemak 6k SP+ per ronde krijgen.

Als je een PS3 had, dan konden we samen trainen en kon ik je helpen. Maar helaas ^^.

E: Oh, en dit is handig om te weten. Je kan geen Ultimate Jutsu doen op iemand die in zijn Awakening is. Dus houd daar rekening mee. Een awakening heeft zelf ook geen Ultimate Jutsu (zover ik heb geprobeerd).

Laatst bewerkt: 17 okt 2010
  3. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Neji, maar ik krijg erger me dood aan al die Sasuke's en Minato's online dus ben ik maar naar Sage mode Naruto overgestapt. Heerlijk overpowered in combinatie met Pain en Taka Sasuke. }:]

Ik moet wel nog even oefenen met Naruto want alleen <Substitution Jutsu> en <Rasengan Barage> vind ik ook zo lame. 8)

Edit: Weet er iemand misschien wat je moet doen voor de Clear Fragment achievement?

Laatst bewerkt: 17 okt 2010
  4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb wel een PS3, maar bij multiplatform spellen kies ik altijd de Xbox versie. Op mijn Playstation HDD heb ik bijna geen ruimte meer, terwijl ik op de 360 ruimte zat heb om het spel te installeren.

Met invloed hebben bedoelde ik de quick time events, maar met online kan ik inderdaad wel begrijpen dat ze het systeem hebben veranderd. Maar de ene keer blokt de tegenstander de Ultimate Jutsu en de andere keer lukt die wel. Je hoeft niet in de buurt te staan, want van veraf lukken ze ook. Maar ik vraag me wel af hoe ik Ultimate Jutsu's kan blokken van een tegenstander.

En bedankt voor de uitleg ;)

5. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Voor mensen die willen oefenen of wat friendly games willen spelen - x ThunderCrasH.

Voeg me toe! :+

Moet Gamemania wel morgen m'n collectors edition hebben.. :F:

6. pieter13

pieter13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga normaal morgen ook naar game mania klagen over mijn dlc en hopen dat ze de kras uit mijn disk kunnen halen

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Minato vs Minato gevecht _O_. Alleen maar yellow flashes. Ik zelf heb aardig wat characters waarmee ik speel; Pain, Neiji, Konan (_O_), Tsunada, Minato, Lars, Sasuke (Taka), Asuma, Itachi, Yamato en af en toe ook Naruto (ik wil die Hokage outfit!).

Je blokt de jutsu door gewoon te blocken. Je moet je UJ goed timen, want een goede tegenstander zal het blokken of ontwijken.

Ik ben nog nooit online geweest. Ik had het wel geprobeerd, maar ik kwam maar niet in een potje...

8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik zit nog te twijfelen voor welk systeem ik hem zal gaan halen. Eerlijk gezegd heb ik bij deze game niet echt een grote voorkeur, maar ik ben wel benieuwd op welke console de game er het beste uitziet...

9. Hamster 333

Hamster 333 Beest

Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt dat je die Hokage Naruto outfit krijgt als je na het uitspelen van de main story,
    naar Mount Myoboku toegaat en daar gaat bidden voor het statue in het huis van Fukasaku (die kikker), maar ik heb niet echt een idee hoe ik daar nu weer terecht kom. Volgens mij loopt er geen directe weg naar, en in de story teleporteerde je ernaartoe?

10. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ja dat had ik ook gelezen, volgens mij staat Fukasaka na het uitspelen van de main story in de Hokage mansion en kun je gewoon via hem terug teleporten. Ik zal zometeen wel eens kijken of dit klopt. ;)

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je het spel nog niet? Ik zou voor de PS3 gaan, dan heb ik iemand om mee te spelen ^^.

Jup, dat heb ik gisteren ook gelezen. Ik denk dat ik dan moet wachten tot de laatste chapter met Pain..Misschien ga ik vandaag weer kijken of ik online kan spelen. Als iemand wilt spelen/oefenen met me, zeg het dan maar :D.

12. pieter13

pieter13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik eindelijk weer op de adventure mode kan spelen , hoe zit het dan met het verhaal ? ik bedoel het gaat toch niet verder dan de animé nu is ? want zou ik willen weten waar ik moet stoppen want ik zou er echt de pest aan hebben om spoilers te ontdekken over de verhaallijn

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het verhaal loopt tot de Pain arc, dus wat net is afgelopen.

14. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn trouwens bets wel wat missable achievements merk ik.. Zat net te kijken in die lijst, maar wanneer weet je dat een gevecht een achievement op kan brengen? Ik zie namelijk nergens dingen als "Sakura Dances" ofzo staan

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nee, maar dat kan je ook wel raden. Het zijn van die grootschalige gevechten waar je quick time events heb waar je sterren kan halen. Gevechten die van inlvloed zijn op de verhaallijn. Sakura Dances is volgens mij Sakura tegen Sasori, waar je Chiyo als sidekick hebt.

16. pieter13

pieter13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    spoiler spoiler!!!!!!

zit dat fantastische moment waarop naruto door alle dorpelingen erkend word na het gevecht tegen pain dan ook in de game ?

17. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ja.

Ik heb net Hokage Naruto unlocked, voor de mansion van de Hokage staat inderdaad een kikker en die kan je teleporten naar Mount Myoboku. Ik zit nu rond de 74.000 Battle Points en ben Anbu Black Ops Leader. :D

18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer is de eerste keer dat je bij Mount Myoboku komt?

19. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Na de dood van Jiraiya als je moet gaan trainen met die kikker om in Sage Mode te kunnen gaan.

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoelde meer welke chapter :p.

Het gevecht van Itachi vs Sasuke en het einde daarna is awesome! :D

Laatst bewerkt: 18 okt 2010

Deel Deze Pagina