ben achter een nieuwe disk geweest bij game mania heb nu juist mijjn eerst freeze gehad ik hoop echt dat het toeval was nope nu loop hij altijd op hetzelfde moment vast
Inderdaad, echt meesterlijk! Vind het sowieso heerlijk om tussendoor die filmpjes te krijgen enzo zodat het verhaal goed vormt.. Zelf voor de mensen die de serie niet gezien hebben zou het zeer goed te volgen zijn.
Ik ben vandaag dus van 40.000 naar de 116.000 Battle Points gegaan, morgen maar langzaam naar de 200.000 toe werken!
Tot nu toe een erg vet spel! Ben nu bij het stukje dat ik Chiyo ontmoet heb. Maar even een vraagje, ligt het aan mij of heeft dit spel 0,0 Antia-aliasing? In adventure mode dan zijn de gezichten gewoon één grote vlek lijkt wel. En de zwarte lijnen totaal niet strak (Lijnen op de karakters, kijk maar is naar naruto's broekzak).
Volgens mij heb ik het spel uitgespeeld, aangezien de credits nu spelen...Echter Spoiler ik heb niet gevochten met team Taka tegen Killer Bee ?
Samenvatting van de MP tot nu toe. SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM En lekker schuilen achter je support characters constant. Ik twijfel.
Oke dus ranked matches is een spam festijn. Player matches zijn zo vet! Net een paar games tegen dezelfde gast gespeeld, geen gespam enzo. Heb elke keer gewonnen so far en hem zelfs net met Guy geperfect! Snap niet waarom ranked matches geen optie hebben om zonder die support characters te spelen? Maakt het allemaal te hectisch naar mijn mening.
Het spel is niet zo super gebalanceerd. Sasuke (taka)'s awakening is IMO iets te sterk. Zijn Amaterasu volgt je volgens mij de hele tijd en zijn UJ (alweer Amaterasu) neemt meer dan de helft van je levensbalk weg. Volgens mij ligt zijn kracht ver boven het gemiddelde. Daarnaast kan hij zowat direct bij de oranje balk een awakening doen. Achja, ik had ook geen super gebalanceerd iets moeten verwachten ^^. Het spel blijft geweldig.
Spoiler Dat is een ''fragment''. Dat deel van het verhaal unlock je als je alle cursed dolls gevonden hebt. Btw, nog even over ranked matches. Ik spam zelf ook best veel en ik vind Sasuke en Itachi nog best makkelijk te doen (ik speel met Hokage Naruto) waar ik echter altijd van verlies is van een goede Deidara of Sasori, die laten mij gewoon niet dichtbij komen. Sowieso is Sasuke overpowered want Amaterasu valt nog wel mee, ik haat Kirin nog erger. Ik blijf gewoon bij Hokage Naruto, gaat lekker zo. Helemaal cool als je berichten krijgt met "cool rapidfire pad" erin.
Ik heb alleen 2 potjes online gedaan om te kijken hoe de connectie was. Met Ino verloren en met Gaara gewonnen. Geen last van lag gehad. Ik ga pas met online verder als ik Adventure mode heb uitgespeeld. Gister chapter 2 gehaald.
4 gespeeld en 4 verloren haha. Ik had er daarvan eigenlijk 2 gewonnen, Itachi compleet afgerost met Guy en dan gaat ie in awakening en kan je amper nog iets als ie je te pakken krijgt. Hetzelfde met Sasuke (Taka).. Ik gebruikte Neji, Sasuke gaat in awakening en ik krijg 5 Ametarasu's te verduren. Gister echt gewoon tot 1 uur s'nachts player matches zitten doen, gewoon echt te vet. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet verwacht had om karakters zoas Neji, Shikamaru en Lee/Guy enzo echt fijn te vinden maar die vind ik op het moment eigenlijk de leukste om mee te spelen. Xbox 360 spelers kunnen me toevoegen, heb namelijk maar 2 mensen in heel mijn lijst die dit spel spelen en het is vrij moeilijk anderen te overtuigen. Dattebayo?
Ik heb 1x online gespeeld, was binnen een aar tellen dood, kon niet eens dichtbij komen. Was tegen Deidara, weet niet hoe die het flikte maar het was vrij knap eerlijk gezegd. Moet denk ik eerst maar eens ff een beetje oefenen in Player Matches voordat ik weer Ranked ga doen denk ik.. Gisteren Final Chapter uitgespeeld, was echt erg vet tot nu toe Nu even de Dolls verzamelen en de TonTon Pearls, en dan maar is kijken of ik die rappende Killer Bee iets kan doen
Nog steeds niet online geprobeerd. Slecht van me . Ik heb net even Lee weer uitgeprobeerd. Damn, dat is eigenlijk wel de character die het meest bij me past. Close ranged fighter, snel en ik kan puur aanvallen.