1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Naruto Ultimate Ninja Storm 2

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 21 dec 2009.

1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Idd, een goede Deidara kun je echt niks maken. Nu 160.000 Battle Points, ik sta nu iets van 100 wins en 120 losses. Ik wil dit positief hebben.

Edit: Ik speelde in het begin ook met Lee, z'n Awakening is wel vet maar verder heb je er niet veel aan imo. Ik vind hem ook nog eens makkelijk te pwnen met Naruto aangezien hij dichtbij moet komen om iets te doen. :D

Laatst bewerkt: 19 okt 2010
  2. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een goede taktiek voor ranked matches? :)

3. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Lee is een beest, hij heeft zo'n combo waar ie steeds van richting veranderd en onregelmatig aanvalt en dit is erg fijn want die andere weet dan niet goed wanneer ie moet substituten. Z'n standaard Justu is goed te verwerken in een combo en z'n Ultimate en Awakening zijn allebei baas.

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is Deidara één en al de zelfde paar aanvallen (zijn 'throw', zijn 'shurikens' etc).

5. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik gebruik altijd Hokage Naruto (support Taka Sasuke en Pain) en tegen een normale tegenstander (geen Deidara, Sasori, Chiyo etc.) blijf ik gewoon wachten totdat ze naar mij komen. Dan gebruik ik Pain (Almighty Push) of m'n throw of ik doe mijn substitution jutsu en dan Rasengan Barrage er achteraan. Als ik merk dat het een goede tegenstander is zorg ik dat ik in Awakening kan gaan, want Six Tails is echt té goed!

Ik ga er nu weer op, ff proberen 200.00 BP te halen. Wie wat matches wilt spelen, mijn GT is TG Rick.

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    dus bij 540k of alle dolls verzamelen unlock ik die rapper?
    nog meer die ik op een rare manier moet unlocken, ik zag ook al hokage naruto

7. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na alle dolls te verzamelen krijg je de "Clear Fragment", en door die uit te spelen krijg je denk ik Killer Bee..

Weet iemand trouwens hoe je een message moet lezen die je hebt ontvangen via je eigen vogel? Ik heb serieus op alle knopjes gedrukt maar ik krijg hem niet te lezen! Hij staat wel rechtsonderin mijn scherm..

E:
    Ben er net achtergekomen door te scrollen door het "Start" menu in de storymode... Voor degenen die hier ook tegen aan gaan lopen... Start > Check Members > Check Mail

Laatst bewerkt: 19 okt 2010
  8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het echt dope dat je gevechten in de lucht heb. Jij slaat iemand de lucht in, die doet een substition jutsu, die slaat jou wee rpaar keer waardoor je hoger de lucht in gaat, en dan jij weer en dan hij etc. Awesome als je gewoon een hele gevecht heb waar de één weer subbed en dan de ander.

9. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Alle twijfels zijn weg!

Wat een tering vette game is dit.. Heb zojuist de Pain vs Jiraiya boss battle gehad en damn.. _O_ (Sasuke / Itachi was trouwens ook meesterlijk!)

Jiraiya! :'-(

Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    als je de game uit hebt. kan je dan nog alle side quests en dolls enzo gaan doen?

11. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ja dat kan je.

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    cool, thanks

13. cptain91

cptain91 Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan hem niet kope

weet iemand van jullie waar je hem kan hale?? niet bij intertoys of dixons of free record shop gevonde... :mad:

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    media markt amsterdam arena had er nog zat toen ik hem haalde

15. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Domme amerikaan die tegen me loopt te schreeuwen tijdens een ranked matches, hij liep te beweren dat ik m'n puppet al het werk liet doen! :+

Speelde als Sarori.. :F:

16. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik haat die puppet-spelers ook want ik kan maar niet dichtbij komen met Naruto. :+

17. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Wat een kut potje zonet.

Ik speel als Sasori en hij als Minato en guess what.. ik win dik van hem en dan gaat ie in awakening.

20x instant teleportation en rasengan.. EN IK KON HELEMAAL NIKS.

18. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Substitution jutsu, erg makkelijk tegen een Minato die in Awakening gaat. Verlies er bijna nooit van. ;)

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176

welke chars mis ik nog? ik weet die rapper en lars. mis nog 1 dan?

20. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Taka Sasuke. ;)

Deel Deze Pagina