1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Naruto Ultimate Ninja Storm 2

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 21 dec 2009.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik lees de manga en kijk de anime dus heb zeker zin in deze game.

Alleen hoop ik dat je gewoon die epic naruto feel krijgt. (zie pain vs naruto gevecht, brrr kippenvel!!)

2. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Als je nu naar gamespot gaat zie je dat met 112 votes de user score op 9,2 ligt en de critic score met 3 reviews op een 7,3.

Het verschilt dus heel erg! Ik vind persoonlijk de game geweldig puur omdat het makkelijk op te pakken is en erg fijn & vet speelt en natuurlijk een + punt dat het zich afspeelt in het Naruto universum.

Natuurlijk zul je als Naruto fan wat sneller de game goed vinden dan als niet-Naruto fan, maar dat terzijde zou iedereen deze game op z'n minst leuk moeten vinden.

De IGN reviewer was géén fan van fighting games en ook niet van Naruto en gaf uiteindelijk een 8.. Dus wat dat betreft. :9

We spelen wel een paar potjes als je hem hebt Night!

Die epic Naruto feel zit er zeer zeker in en dan doel ik voornamelijk op boss battles! Want damn! Die vond ik echt geweldig en bloedmooi gemaakt.

Laatst bewerkt: 21 okt 2010
  3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wow, net me eerste potje online. Het ging niet normaal slecht. Het voelde allemaal niet zo responsive aan. Er was een aardig grote delay als je bijvoorbeeld chakra load + dash wou doen. Is dit ook bij jullie en is het een kwestie van wennen?

4. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Je kunt zien wat de connectivity is met je tegenstander, dat kun je voor de game zien en ook tijdens door naar de streepjes te kijken boven z'n health bar.

Op xbox live heb ik eerlijk gezegd alleen lag bij games waarbij het om één bar gaat (Mensen uit Azië) en zelfs dan was het nog zeker speelbaar. Ook is het internet bij ons mam niet heel denderend met een strict NAT en 7 MB down + 0,8 UP ofzo haha.

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Maar is er bij jou wel sprake van delays? Dus dat er een kleine tijd interval tussen de tijd dat je chakra load gebruikt en dat het daad werkelijk gebeurt?

6. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, een halve seconde ofzo man, ik merkte hem ook, maar het voelt gewoon een stuk trager..

Was overigens tegen iemand met een maximale connectiesterkte..

7. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Merk ik niets van. Sta nu iets van 150e op de leaderboards met 180.000 Battle Points. :D

8. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    In principe sta je zelfs nog 10 plekken hoger, want de top 10-20 zijn cheaters.

Visual element (De nummer 6 of 7) heb ik zelf tegen gespeeld en die hoort echt niet in die top 10 thuis, had mazzel met z'n Susano'o awakening omdat ik in een hoekje zat en het begon te laggen.

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik één van de enige die de speelduur van één potje op oneindig zet en gewoon klooit in de zin van telkens rond springen oid?

10. rain

rain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zwaar aan het twijfelen.Zal ik de game voor me Xbox aanschaffen of m'n ps3.Ik weet dat ik op een Xbox forum zit.Zijn ze precies hetzelfde in alles?Kwa beeld kwaliteit enzo???grtz

11. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ik zeg 360 en niet alleen omdat ik dan weer meer mensen kan toevoegen om te spelen, maar ook omdat over het algemeen multi-platform titels er vaker beter uitzien op de 360. ;)

12. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Qua graphics zijn ze gelijk ;).

Ok, als we gaan mierenneuken oogt de PS3 ietsjes beter maar dat verschil kan ook aan de beeldinstelling liggen (helderheid/contrast). Verschil is dus echt verwaarloosbaar.

13. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik heb 10 van die vervelende vogels!
    Vind het muziekje als je in een area komt waar zo een vogel is echt geniaal joh!

Nu even wat requests doen, en effe online.

14. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Krijg je er bij 10 een achievement?

15. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en 10 is de totale hoeveelheid aan vogels die je kan vangen :)

Message Ninja shocked!
    You've collected all messenger birds.
    10 [​IMG] (21-10-2010)

16. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Hoe zit dat met die vogels en die brieven?

Iemand zei daarstraks dat hij brieven kreeg & ook antwoord kon geven ofzo? Ik krijg alleen van die messenger birds met cursed doll locations.

17. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je inschrijven in zo een message toren, dat is het enige waar je halverwegen in Konoha naar links kunt gaan.. Dan kun je naar boven lopen, dan een toren in, en dan moet je voor de Message Ninja z'n vogel vangen. Vanaf dat moment kan je vogels vangen, en brieven ontvangen en versturen. Mensen gaan je brieven sturen als ze 1 hartje hebben bij je friendship meter.

18. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ah, ok. Ik dacht dat het er echt meer zouden zijn, heb vanmiddag al een titel voor het vangen van vijf gekregen dus die andere vijf zouden ook geen probleem moeten zijn. :)

Edit: Wat zijn trouwens die 10 trials?

19. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet hoever je bent,
    maar dat krijg je na die Doll gozert die altijd voor de toren van Tsunade stond.. Moet je eerst die dolls doen, dan Fragment, volgens mij staat dan na 1 of 2 requests een opa'tje op de plek waar die doll gozert stond. De Trials zijn 10 (eigenlijk 11 met de eerste vóór je de trials krijgt) gevechten tegen Grandpa Gen (Genjutsu). Die door middel van Genjutsu 10 gevechten met je aangaat, dit is eigenlijk net als met de dolls, tegen "neppe" mensen vechten. Alleen ze zijn allemaal op het dak van de Hokage toren. Tussen elk gevecht door kan je gewoon wat anders gaan doen, omdat de oude man zijn gevechten telkens weer moet voorbereiden. Maar als je van het dak af gaat en gelijk weer terug kan je gelijk de volgende trial pakken.
    Ik raad aan om een (high) Bento te gebruiken, voor Attack of Defense. (Dit moet voor elk gevecht opnieuw gedaan worden) Ik heb zelf attack gedaan, met grote pillen om def te boosten, attack, speed, en zijn def verlagen.

20. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Oh ok, ik zit nu in de 30 met die Dolls dus nog even verder zoeken.

Deel Deze Pagina