1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Naruto Ultimate Ninja Storm 2

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 21 dec 2009.

1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie bij een screenshot één van de 6 Pains, dus misschien kan je ze alle 6 kiezen :eek:. IIG, E3 kan niet snel genoeg komen met informatie over het spel! Ik kijk er zeer naar uit. Er is zeker nog niet andere informatie bekend?

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Mjah, maar dat is natuurlijk in de anime ook zo, dat de karakters er anders uitzien dan de geverfde achtergronden, dus waarschijnlijk kom je hiermee heeldicht bij de look van de anime ;)

3. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Nieuwe trailer (ook in HD te bekijken op youtube...)

4. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zouden jullie spoiler tags willen gebruiken? Ik denk niet dat iedereen die dit topic checkt al bij de laatste episode is :+

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    De omgevingen zien er getekend uit zoals in de anime en ik vind daar niks mis mee. Het ziet er goed uit. Ik blijf benieuwd naar het roster, want deel 1 had niet echt veel characters.

6. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Sowieso ben ik nieuwsgierig naar het roster, want persoonlijk vind ik Shippuuden niet echt veel ECHT interressante personages hebben (voornamelijk villains), en de teamgenoten van Naruto ontbreken nog vaak.

Daarnaast ben ik ook benieuwd of je alternatieve kostuums kunt unlocken, maar ook de 'jonge' versies van bepaalde personages. Je speelt nu met een volwassen Naruto, maar misschien kun je ook wel weer met de jonge Naruto spelen als je de game hebt uitgespeeld ofzo.

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    In deel 1 had je ook bij sommige meerdere outfits. Daarnaast ben ik het wel en niet met je eens over Shippuuden. Ik vind dat er toch aardig wat characters inzitten met wie ik graag zou willen spelen. Daarbij komt nog dat sommige characters, IMO, beter zijn geworden (bijv. qua look of technieken). Misschien wordt het Naruto en Naruto Shippuuden, maar persoonlijk denk ik niet dat de devs zoveel in het spel gaan stoppen. Hopelijk krijgen we veel en goede informatie over het spel tijdens E3.

8. Hamster 333

Hamster 333 Beest

Leuk Bevonden:
    0
    Ben zo blij dat deze reeks nu ook voor 360 komt! Heb al die Accel games op de PS2 (Naruto ultimate ninja reeks) grijsgespeeld met vrienden.

Naruto: The broken bond viel erg zwaar tegen, ik was zo jaloers op PS3 bezitters die deel 1 van deze game kregen. Had er bijna zelfs een PS3 voor gekocht. :lol:

Nou maar wachten op de E3 info en roster.

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    E3 2010: Story and Details Interview
    [gt]100547[/gt]

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Er is nu een klein filmpje op XBL genaamd 'Namco Bandai: Level Up''. Er is een héél klein stukje over Naruto UNS2. De man, als ik het goed heb verstaan, zegt dat het spel eerder in de EU wordt gereleased dan in Jap :D.

11. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik weet niet of dat een goed teken is. Misschien dat dat betekent dat men straks de game hier alleen uitgeeft met engelse stemmen, en ze nog iets langer nodig hebben voor de japanse stemmen.

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, het is ookal bevestigd dat er Japanse en Engelse stemmen komen, dus reken er maar niet op.

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Waar blijft de UNS2 informatie? Hopelijk komt het morgen (of overmorgen). Ik wil een release date en dergelijke :eek:.

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Awesome, er is meer footage. Ik zal hier een aantal E3 filmpjes posten. Eerste:

[yt]MD9c5KeHvqA[/yt]
    Awesome! Maar een Tekken character in Naruto? Hij ziet er wel dope uit.

[yt]oeRhn7ssBeo#809189D2-7517-4af1-BAF0-1A36C3BB8640&numResults=50&command= m_objCurrentDocument.getElementById('veohrecs_fr').style.height %3D '107px'%3B m_objCurrentDocument.getElementById('Veoh_SpaceDiv').style.height %3D '12px'%3B m_objCurrentDocument.getElementById('VeohCompass.LoadingDiv').style.height %3D '0px'%3B m_objCurrentDocument.getElementById('VeohCompass.LoadingDiv').style.display %3D 'none'%3B[/yt]

[yt]3ly-EGhEtwU&feature=related[/yt]

[yt]GKwxsVtaTyE&feature=related[/yt]

[yt]A-Q2h1R8AaQ&feature=related[/yt]

Laatst bewerkt: 18 jun 2010
  15. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ziet er goed uit. :)

Maar is tijd dat ik een Naruto game ga kopen, heb er altijd mee gewacht omdat ik zat te wachten op de game met zo'n beetje alle characters uit de anime / manga en daar komen ze nu mee dusss..

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het ziet er ontzettend tof uit, maar de core gameplay draait denkt om het vechten. Ik ving wel op dat er een Adventure/Story Mode is, maar ik vraag me af hoe goed die is. Ik vond juist Rise of a Ninja en Broken Bond erg tof, omdat de adventure elementen belangrijker waren dan het vechten. Dit draait denk meer om het vechten en dat vind ik snel saai worden.

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het vechten juist zo leuk aan het spel. Het is makkelijk en toch ziet het er goed uit. Het is geen diepe Street Fighter IV of Mortal Kombat spel, maar dat maakt het vechten niet minder om. IMO gaat dit niet om hardcore vechten, maar gewoon om het gevoel dat je een ninja bent uit de Naruto universe. Je kan simpele combo's doen die er toch goed uitzien en dan maak je het af met een jutsu of een Ultimate Jutsu wat er fantastisch uitziet. Geen idee of ik dat goed heb verwoord, maar ja.

18. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik zie nog steeds geen Rock Lee :mad: Ik weet dat hij in Shippuuden een hele kleine rol speelt, maar is wel zo'n beetje mijn favoriete character... :'-(

Verder ziet het er erg goed uit idd. Was even 2 seconden skeptisch over die Tekken 6 cameo, maar zag er op zich ook wel goed uit.

Ik koop de game vooral voor de versus-mode, want is lekker 'simpel' zodat mijn vriendin het snel doorheeft en leuke dingen kan doen, en dan komt het gewoon uit op reactie enzo... :)

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Jep jep, het is lekker simpel en iedereen kan het spelen. Daarnaast hebben ze iets goeds gezegd over het verhaal. Het gaat verder dan de anime, dus je krijgt ook stukken uit de manga. Het wordt alleen maar beter en beter_O_.

Ik denk dat Neji, Rock Lee en dergelijke er wel inzitten, aangezien ze deel uitmaakten van de 'Rescue Gaara arc'. Achja, het is nog wachten op de roster.

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1

Deel Deze Pagina