Had de game even een tijdje laten liggen, maar gisteren eindelijk dat gevecht tegen Granny Chio (cloon) op het dak gewonnen (met die oude man met zijn challenges). Ik speelde met Lee als main character, dus dat was nog verdomd lastig, maar met veel 'throw' gespam van mijn kant en op het laatst nog een team-combo ofzo, is het dan toch eindelijk gelukt. Kwam er pas later achter dat ik nog vergeten was om dat speciale voedsel te eten ook. Was ik na al die tijd even vergeten dat dat iets helpt qua power.
ik heb dat speciale voedsel nooit gebruikt, ik snapte pas later dat je dat tijdens de battles kon gebruiken. Ik vond die challenges op het dak relatief makkelijk. de cpu heeft moeite met het blokken van mid-range aanvallen, dus de ultimate jutsu van shikamaru glipt er vaak in.
Shikamaru heb ik nog niet echt vaak gebruikt, eigenlijk alleen wanneer ik VS-mode doe met random characters... Ik gebruikte Lee, en die heeft alleen short-range aanvallen, en Granny Chio blijft de hele tijd op afstand en valt aan met o.a. die poppen enzo, dus waarschijnlijk was dat de reden waarom ik zoveel moeite met haar had
Blijft toch een maffe game... Net superveel moeite gehad met challenge 7 (op het dak van die oude knar) ofzo tegen die gast met verschillende hoofden op zijn lijf... echt supervaak deed ik erover om met Rock Lee die gozer te verslaan, op het nippertje, met nog een klein beetje energie over, en kreeg daarvoor een C-rank. Vervolgens challenge 8, tegen Konan, in 1x die chick DIK verslagen, S-ranking, bijna al mijn energie nog over... Blijft echt een geweldige game trouwens. Ik speel meestal met Rock Lee, maar ik kom soms nog steeds bewegingen/combo's tegen die ik helemaal niet kende. Echt veel dieper dan je op het eerste gezicht zou denken. Volgens mij deed ik net een counter tegen een counter, waarna Rock Lee op zijn hoofd stampte ofzo (beetje zoals die Chun-Li heel-kick in de lucht...). Had ik nog nooit gezien...