Dat was voordat ik het filmpje had gezien, he . Een lange tijd voor het filmpje. 65 euro voor de CE, hmm. Waarschijnlijk maak ik nu een uitzondering voor dit spel en koop ik het voor die prijs. E: Voor mij maakt het niet uit of het verder gaat dan de anime, aangezien ik toch zover als het kan ben met de manga.
De demo is van de week speelbaar, als het goed is . Ik heb er zin in. Daarnaast gaat MO waarschijnlijk de CE verkopen (als ik hun mail mag geloven).
25 augustus is de demo speelbaar, dus deze woensdag. Volgens mij had iemand het al wel in het Japans gespeeld, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
Ik heb de Kakashi demo op mijn PS3, maar zoals iedereen op de Naruto forums hoop ik dat ik deze woensdag de andere (free-battle) demo kan spelen. Ik haal de echte game wel op de Xbox 360.
Nee, ik waarschijnlijk ook. Ik verwacht dat ie daar iets mooier op zal zijn, maar ik wacht uiteraard wel eerst gewoon de recensies af. Wordt gewoon een kick-ass game. Voor online lijkt me de 360 versie iets beter, maar goed, zoveel speel ik toch niet online met dit soort games. SSF4 ook maar een paar keer gedaan, en daar was de lol snel van af gezien mijn suckiness.
Er is nog niks confirmed, maar ik denk gewoon tot de Pain Invasion. Alles wat daarna komt is nog niet eens afgerond in de manga.
Yep Pain en Naruto's vader zitten er ook nog in. Naruto's vader speel je pas vrij op het einde (tenzij de LE hebt) dus kans is zeer groot dat het gewoon tot en met de Pain arc gaat.