1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Naruto Ultimate Ninja Storm 2

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 21 dec 2009.

1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat zowieso tot de Pain arc omdat Pain en Minato er zelf in zitten. Echter zit Bee ook in het spel, en die komt pas na Pain er echt in voor. Daarnaast zeiden de dev dat ze verder gaan dan de anime.

2. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Weet niet of dat een spoiler is voor de anime maar graag geen spoilers met betrekking tot de anime. Ik lees geen manga, volg alleen de anime. Alvast bedankt:).

Demo gespeeld en kakashi verslagen. Het smaakte zeker naar meer. Op naar de full game.

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het is niet echt een spoiler. Bee is al in de anime voorgekomen, en in een trailer. Voor de rest zeg ik niet boe of wat.

4. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    @ Powerlines

Klopt wat je zegt. Maar in de anime is Killer Bee naar mijn weten gekilled door Akatsuki. Nu weet ik dus dat hij terug komt. Het is maar een klein ding hoor wilde je niet aanvallen ofzo. Just a thought meer niet;)

Ik vond de demo trouwens veel beter spelen dan het eerste deel op de PS3. Dit kan natuurlijk komen dat ik meer game op de Xbox360 maar goed. Het ging nu allemaal wel in 1x goed.

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bee komt al voor in een gevecht voor Pain en ben er zeker van dat dat gevecht in de game gaat zitten dus daarmee zal je hem waarschijnlijk unlocken. De beste gok die we nu kunnen doen is tot en met de Pain arc want zoals Nukem 007 na is alles na de Pain arc eigenlijk nog niet echt afgerond in de manga en als ze dan zouden stoppen op een kleinere arc die na Pain gaat de game eigenlijk nog al een lame einde hebben. Het einde van de Pain arc lijkt me echter vrij perfect om de game af te sluiten.

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik voelde me niet aangevallen hoor. Ik zal voortaan letten met spoilers.

Manga spoiler alert

Niet zozeer mee eens. Je zou de 'Kages meeting arc' of hoe je het ook wilt zeggen afgerond kunnen noemen. Plus de zoektocht naar Bee en alles eromheen.

E: En waar is de demo op de PS3 :mad:?

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Check het einde van episode 155 dan nog maar eens goed ;).
    Dat einde voelt minder compleet aan omdat ze daar dan eigenlijk net weeral beginnen met iets groter. Natuurlijk als ze voor een open einde gaan is dat eind net iets geschikter al ga je dan wel niet echt een fatsoenlijke eindboss hebben.

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan. Maar misschien kijken we in de hele verkeerde richting, en is verder dan de anime niet verder met de manga. Misschien krijg je een ietwat zelfverzonnen verhaallijn waar de Tekken personage in past. Die zit er ook nog in. Het zou in ieder geval leuker zijn als er een verhaal rondom die character komt, anders is het gewoon in een hele andere universum geprop.t

9. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Opzich is de demo wel leuk. Jammer alleen dat die zo kort is. De reden dat ik deel 1 niet gekocht heb, is omdat ik liever een naruto shippuden game wil. Het aanbod aan characters zal denk ik wel goed zitten in deze game. Ik wacht sowieso nog wat reviews af.

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je weet dat dit Naruto Shippuuden is, he?

11. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Hij bedoelde dat hij UNS 1 niet heeft gekocht omdat het niet Shippuden was.

Ik had zelf gehoopt dat deze demo anders was dan de Japanse omdat ik die al teveel gespeeld heb, maar dat is dus niet zo.

Einde van het spel zal waarschijnlijk zijn nadat Nagata z'n Gedo Mazo rebirth gebruikt om Konoha weer wat leven in te blazen. En dan zal de kage meeting t/m waarschijnlijk het einde van de manga/anime UNS 3 worden.

12. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Misschien komt er nog DLC met de Kage Summit en verder?

Sasuke vs. Danzo zou wel nice zijn voor te spelen. :D

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Demo gespeeld. Speelt erg lekker, ziet er grafisch echt goed uit en de button events zijn ook tof.

14. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ;) ik had het natuurlijk over deel 1, wat geen shippuuden is. Ik lees ook de manga. Dus voor mij zullen er ook geen spoilers voorkomen in de game.

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Oh, excuses. Dan had ik het verkeerd begrepen. Ik heb net de demo vanaf de PSn gedownload. Ik ben benieuwd.

E: Demo gedownload en gespeeld. Het bevestig al wat ik wist: ik ga het spel halen. Het is qua spelen hetzelfde als deel 1. Zelfde knoppen en dergelijke. Het ziet er goed uit, alleen vond ik de demo niet zo moeilijk. De QTE waren leuk en die soort halve filmpjes maakten het voor mijn gevoel af.

Laatst bewerkt: 25 aug 2010
  16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond Naruto altijd geweldig, maar ik heb de anime al een heeeeeeele tijd niet meer gezien. Waar ik ben, daar is Naruto nog 'jong' zeg maar, maar er zijn een hoop fillers die ik kan overslaan heb ik begrepen, dus ik moet echt maar eens gaan kijken weer.

Heb de demo net gespeeld van UNS2 en hij bevalt goed, toffe combat. Net als de vorige, maar ik vraag me af; zal deze ook weer een adventure mode bevatten? En zo ja, is die dan wel veel beter en leuker dan in het eerste deel, want die was gewoonweg niet boeiend, totaal niet.

17. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Demo? Shit, die moet ik even snel downloaden. D:

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    demo gespeeld. Echt superspel! Demo van deel 1 is alweer even geleden, maar dit smaakt iig naar meer. Sluit deel 2 naadloos aan op deel 1(hoe zit het dan met de episode verdeling?)? Want in dat geval toch deeltje 1 nog even scoren.

Ik ben trouwens erg slecht, 5x over gedaan om hem te finishen.

19. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Had ook de demo een weekje geleden ofzo gespeeld. Echt een super vet spel! Character roster ziet er ook vet uit, kan niet wachten. :)

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Haha, Lars van Tekken zit er in!

Deel Deze Pagina