1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Naruto Ultimate Ninja Storm 2

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 21 dec 2009.

1. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Dus dit was de game waar Lars in zat! Ik zat al een hele tijdje te denken; "In welke game maakt Lars nou ook al weer een guest appearance?".

Naruto dus. :D

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Deze demo heb ik de vorige week nog gespeeld. Het stelt als fighter niet veel voor van wat ik gezien heb, maar het ziet er heel mooi uit. Het voelt aan als een goede fan service (originele Japanse dub?) en zeker geen zwakke knock off. Ninja Storm 1 op de PS3 was ook al een behoorlijk goede Naruto game en ik verwacht dat deeltje 2 op deze koers zich verder ontwikkelt.

Laatst bewerkt: 5 sep 2010
  3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het is idd 1 grote fanservice en verder denk ik alleen interessant voor mensen die gewoon eens een keertje een fighter willen spelen, veel spektakel, speelt gemakkelijk weg en dikke visuals. Ik ben gelukkig een fan :)

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Gvd. Item no longer available als ik op de demo klik. Gay!

5. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik ben nu echt aan het twijfelen. De demo heeft mij niet echt overtuigd en ik had dus eigenlijk gehoopt op een free battle demo. Ik ben wel fan van de anime en manga maar ik weet niet of dit spel 60 euro waard is. Misschien koop ik hem wel als de prijs wat lager is.

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nog minder dan een maand. Stiekem hoop ik dat MO de CE nog gaat verkopen, maar zo niet, dan bestel ik het wel bij GM. GameMania is trouwens toch ophalen ipv verzenden?

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
  8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    [gt]705022[/gt]

Ik heb er zin in!

9. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    In de nieuwste PSM (NLse versie) staat een review voor Naruto UNS2.

De game krijgt een 8, en als 1 van de minpunten wordt genoemd dat je nu wat minder vrijheid hebt, waar ik al voor vreesde na het zien van 1 van de filmpjes waarin je rondrent in Konaha (steeds een vaste camera, zoals vroeger met Resident Evil...)

Maar goed, persoonlijk ga ik de game halen voor de VS-mode, en dat zal gewoon wel prima zijn.

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    [gt]705479[/gt]

Story trailer met Engelse Subs. 40 + chars :D. Klinkt goed. Ik ga waarschijnlijk met Minato, Pain of Bee het meest spelen. Ik koop het spel ook vanwege de VS-mode. Maar het lijkt me dat je de story mode moet spelen om characters te unlocken, want anders zou er bij de CE neit staan dat CE vanaf het begin beschikbaar is. Verder ga ik voor de normale editie denk ik ivm geld.

11. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.090
    Ow, ik ga natuurlijk ook wel de Story-mode spelen, en waarschijnlijk vind ik het nog best leuk ook, maar echt het hoogtepunt van deze game lijkt me gewoon de offline VS-mode :)

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Of de online VS-mode :eek:. Hopelijk hebben ze wel een goed netcode, zodat er niet constante lag is.

13. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Nog twee weekjes! Dan begint ook de herfstvakantie, dus kan ik een hele week gaan werken aan m'n skills. :+

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nice, lijkt echt een naruto karakter. (dacht al die komt me niet bekend voor)

Ik speel normaal ook altijd met mezelf in Tekken 6. :D

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    [yt]TIa4hOly84g[/yt]

[yt]2Scsd7uUsXo&feature=related[/yt]

[yt]JgfcpEtyazA&feature=related[/yt]

Al oude media, maar volgens mij had niemand ze gepost. Orochimaru ziet er dope uit, maar volgens mij wordt ie wel overpowered. Achja, nog een weekje!

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Spelen jullie de game voornamelijk voor die battles? Als ik de game zou halen, dan hoop ik ook dat er genoeg aandacht naar de adventure mode is gegaan, want met alleen battles kan ik me niet genoeg vermaken. En dan haal ik em ook niet....

18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga het idd kopen voor de battles. Hoewel de story mode er erg interessant uit zie, en ik het ook zeker ga spelen, zijn de battles voor mij de hoogte punt. Ik vind de UNS gevechten simpelweg fantastisch. Het is makkelijk, maar het ziet er allemaal zo goed uit. Heerlijk! o.o

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, maar toch voordat ik de game koop moet ik echt maar eens verder met Naruto want ik zit nog niet eens in Shipuuden joh, damn!!! :)

20. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.090
    Ik zal ook heus wel plezier beleven aan de single-player, maar voor mij is de grote aantrekkingskracht gewoon de VS-mode. Het is redelijk snel onder de knie te krijgen, dus dan kan ik het leuk tegen mijn vriendin spelen. Zij vond de demo van Naruto UNS (PS:cool: ook altijd wel leuk om even te spelen, en 10 jaar geleden deden we wel eens Soul Calibur en Marvel vs Capcom 2 enzo op de Dreamcast....

Zou trouwens tof zijn als Power Stone gewoon zou uitkomen voor XBLA.

Deel Deze Pagina