1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Naruto: Ultimate Ninja Storm 3

Discussie in 'Games' gestart door Nukem 007, 11 jul 2012.

1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe vinden jullie het spel zover?

2. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ik krijg de game morgen eindelijk binnen...het duurde even. Ben wel erg benieuwd. Ik voeg wat mensen toe hier, heb helaas geen gold maar daar komt over een weekje verandering in.

3. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Nieuwe DLC:

Beter hadden ze wat meer characters speelbaar gemaakt in plaats van dit. :emo:

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.073
    Dat hele DLC-gemelk heeft er sowieso voor gezorgd dat ik geen interesse meer heb/had in deze game. Om deze reden niet gekocht. Hopelijk brengen ze ooit nog een 'complete' release uit, maar ik betwijfel of ik het dan nog steeds wil hebben.

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Die DLC is toch maar costumes die niet echt boeiend zijn.

Moet zeggen dat deze game me eigenlijk wat heeft teleurgesteld, had er veel meer van verwacht. Veel dingen waren maar half uitgewerkt, je kon wel rondlopen maar had totaal geen vrijheid 8). (haal het er dan uit!!)

Deeltje 2 is in veel opzichten veel beter, meer ''mini-games'' meer uitgewerkte epic moments. Deel 3 probeert van alles en nog wat te doen, zonder ergens goed te focus op te liggen. Jammer maar helaas.

6. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.073
    Het is gewoon klote dat ze geen fatsoenlijke free-roam hebben gedaan met Naruto. Volgens mij kon je in de eerste game wel vrij rondrennen, maar in de 2de game was het al een stuk kutter, dus in 'vaste' backgrounds lopen, zonder vrijheid.

Zou toch fucking geweldig zijn wanneer je gewoon heel Konoha en omringende gebieden tot je beschikking had, met veel missies en verschillende karakters etc etc. Beetje zoals bijvoorbeeld een Skyrim of Fallout 3, maar dan uiteraard wel met de cell-shaded graphics die we nu hebben, en soortgelijke gameplay (en anders gameplay zoals in Arkham City ofzo.)

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nou in deel 2 had je wel redelijk wat vrijheid. Als je wou kon je door het hele land lopen en backtracken als een malle. Deeltje 3 heb je ook die mogelijkheid alleen heeft het totaal geen nut, veel gevechten worden aan elkaar gekoppeld met kleine stukje loops wat echt letterlijk 1 lijn is naar het volgende scherm, daarna doe je weer hetzelfde en dan begint het gevecht. Beetje totaal pointless dus!

Sidemisssies zijn zo goed als niet aanwezig, behalve de ''krijg 100 van die items'' missie, die je door te vechten wel vrijspeelt. Had dan het hele adventure gedeelte uitgehaald & je meer gericht op de story en alle belangrijke epic moments!

Het gevecht tussen Sasuke & Dazou had niet eens iets speciaals, ze lieten volgens mij niet eens zien hoe fucked up Dazou was met z'n sharingans in z'n lichaam! Helemaal geen QTE, was zeer spijtig was

De momenten waar wel QTE aanwezig waren, waren dan ook wel echt super tof. Alleen waren ze er bijna niet... Zo'n gemiste kans...

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Qua free roaming is Rise of a Ninja en The Broken Bond echt koning. Baal er wel van dat ik The Broken Bond jaren terug heb verkocht en het spel is nergens meer te verkrijgen.

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
  10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Holy crap dit spel heeft veel cutscenes. Ik kijk gewoon hele episodes van de anime hier... 30min lang. Shit het verhaal ken ik wel hoor.. maar dit is echt geforceerd spelduur verlengen]

Laatst bewerkt: 6 mei 2013
  11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat een super slechte game dit zeg.. Jezus, echt 30min cutscene, 5min spelen, 30min cutscene, 5 min spelen.. ff lopen 1minuut, weer laden, weer lopen 1min weer laden. 30 min cutscene, 5 min spelen. weer cutscene, laden, cutscene, spelen, cutscene (en dan hier volgt de game de anime/manga ineens niet meer, dingen gewoon verzonnen).. Super slecht

sorry double post

12. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Mede door wat jij beschrijft ben gestopt met het spelen van de game. Dat eindgevecht ook. Wat tergend! Althans voor mij.

Ik kreeg die ene vlinder maar niet dood.

Ik heb de singleplayer dan misschien bijna uitgespeeld maar ook ik had het idee of ik naar een recap van de anime zat te kijken in plaats van een game te spelen. Wel jammer want als er een nieuwe Naruto game is ben ik altijd heel erg enthousiast maar naar een tijdje is dat een stuk minder het geval. Online hoef je de game ook niet te spelen. Ik noem even een paar namen van karakters in een spoiler tag:
    Ik kwam alleen Madara, Minato en Naruto Uzumaki Nine-Tails Chakra Mode tegen.
    Waar je nooit van kon winnen. Althans ik niet.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb die ook nog niet verslagen.. 3x geprobeerd maar dan kan je weer
    tegen alle 6 beats en Tobi vechten met elk 3 healthbars..daar had ik geen zin meer in ook.

Edit: aan een ieder die deze game wilt halen, 10euro max.. Echt niet meer.. Wat een bullshit is dit zeg

Edit 2: Uitgespeeld, wat een crap, volgt totaal niet de anime. Lijkt wel of er ook geen vervolg meer gaat komen, het verhaal kapt alsof het is afgelopen.

De 5 Hokages verslaan Madara, wtf really? Naruto beukt Tobi en Tobi vlucht en vervolgens komt Naruto weer in Konoha, war is gewoon over alles

Deel Deze Pagina