De game heeft nu ook zijn eigen pagina op Bandaigames. En er is ook nieuws over het spel op de Japan Expo:
Ik ben benieuwd of het nu mogelijk wordt om meerdere transformaties per karakter te hebben. Zoals bijv. Naruto zijn meerdere Kyuubi states heeft, Sasuke zijn Sharingan. Al zou het ook een toevoeging zijn om net als de meest recente fighters, stages met meerdere levels te hebben. Ik vraag me wel waarom CC2 is overgestapt naar de 3D combat die we nu hebben, inplaats van de PS2 Narutimate games... die vind ik om die reden eigenlijk wel beter spelen.
In deel 1 waren de tussenstukken ook saai. Zelf was ik daar ook snel mee gestopt. Maar deel 2 is wel andere koek, die heb ik aan 1 ruk uitgespeeld. In totaal meer dan 30 uur in de Story Mode gestopt. Maar zo goed als de Ubisoft spellen vind ik het niet. Vooral in Rise of a Ninja was Konoha een levende stad. UNS1 was echt zielloos, met UNS2 is dat een stuk beter. Online vond ik dan weer niks aan omdat de characters helemaal niet in balans zijn.
Verhaallijn van NUNS2 heb ik wel uitgespeeld, maar daarna kun je nog een klein beetje doorgaan en dat heb ik allemaal nog niet afgemaakt. Wel een aantal gevechten op dat dak al gedaan enzo, maar verder is er niet meer echt iets te doen. Helaas. Ik hoop dat ze wat toffere/mooiere levels maken om in te knokken, want nu gebruik ik voor de VS-matches eigenlijk alleen het level in Konoha zelf. De rest is veels te saai. Daarnaast hoop ik op weer echte fatsoenlijke free-roam en dat je dus ook weer over de daken enzo kunt springen, ipv die fixed camera.
Free Roam zou wel dope zijn. Dat had je in de andere Naruto spellen al, al was het nogal 'meh'. Maar ninja + free roam = winning.
Het vaste camerastandpunt van deel 2 vind ik ook wel een minpunt ja. Free-roaming zou dan veel beter zijn.
Nice! Heb deel 2 erg veel gespeeld en ik volg de anime + manga, dus dit wordt een first day buy voor me. Ben benieuwd tot welke storyline ze precies gaan, en welke characters erin zitten. Madara en iets van de 5 kages misschien..
Kage Summit zit er sowieso in (kan je al zien op de scans). Ik denk dat het zal eindigen aan het begin van de Fourth Shinobi World War. Dat zal waarschijnlijk het verhaal vormen voor deel 3. Dit is volgens mij gewoon een tussendeel, daarom heet het ook Generations ipv Ultimate Ninja Storm 3.
Nee. Ik denk het niet. Immers, Spoiler Haku en Zabuza komen pas terug tijdens de oorlog zelf door Kabuto. . Daarnaast lijkt me een game voor de Kage Summit full price wel 'meh'. Er zitten wel dope gevechten in, maar het is niet genoeg verhaal voor een full game IMO.
De jonge Naruto komt toch ook nergens in Shippuuden voor, maar zit wel in de game. Dit zal hoogstens tot het veilig brengen van Naruto en Bee op het eiland gaan. De oorlog is nog niet afgelopen in de manga en ik denk niet dat ze een game zullen maken die midden in het verhaal stopt. Ik gok dat de nadruk meer ligt op de multiplayer gevechten dan op het verhaal zelf. Ik denk dat het gewoon de bijzondere characters uit de normale Naruto + alle characters uit Shippuuden t/m de Kage Summit zullen zijn. Daarom zie je ook al Zabuza, Haku en de jonge Naruto. Maar nog even afwachten op meer informatie en we zullen het zeker weten!
Hmm, true. Daarnaast zien ze er niet uit zoals ze nu uit horen te zien. Lijkt me opzicht wel dope als ze gewoon de tofste characters van beide Naruto series erin stoppen inclusief de mensen van de Kage Summit.
Heel veel nieuws! \o/ Nieuwe scan van de officiële Europese website Op die site staat ook een 2012 release. Ook zijn er nog twee nieuwe gameplay filmpjes uitgekomen (helaas slechte kwaliteit). Meer gameplay van Japan Expo.
Aantal updates sinds de laatste keer dat ik gepost heb. Nieuwe scan met Mizukage, Chōjūrō, Ao, Tsuchikage, Akatsuchi en Kurotsuchi. Nieuwe scan met de jonge Kakashi, Obito en Minato. En heel wat gameplay.
Afgezien van de nieuwe characters ziet het er exact hetzelfde uit als het vorige deel. De omgevingen lijken gewoon gekopieerd van Ultimate Storm 2. De gameplay is ook niet veranderd. Dus ik kan hier wel op wachten hoor. Ik heb meer dan 30 uur gestoken in de SP van het vorige deel, maar dit ziet er uit als een uitmelkproduct. De SP moet erg goed worden wil ik me hier aan wagen. Ik wacht wel totdat die flink in prijs is gedaald.