Ik meen ergens gelezen te hebben dat het vooral gaat om het spelen van de verhaallijnen van meerdere characters, ondersteund met anime-cutscenes. Dus het zal meer van het ene gevecht op het andere overgaan zonder dat je zelf kan spelen.
enig idee welke eps dit spel beslaat? en welke eps beslaat nuns2? door nuns1 was overigens echt geen doorkomen aan
NUNS2: Shippuden episode 1 t/m Pain arc. Deze heeft zoals ik al zei niet een echte verhaallijn zoals NUNS2 had. Maar aan de characters te zien zal het verder gaan vanaf de Pain arc tot het begin van de oorlog. Dus waarschijnlijk tot waar de anime op dit moment is. Dit kan je ook zien aan de beperkte move list van RM Naruto. Ze hebben hem in de game gestopt omdat hij wel al in de laatste anime is te zien, maar hij kan alleen maar slaan en heeft geen rasengan omdat dit nog niet in de anime is voorgekomen. Ik vind het dan wel raar dat Kabutomaru zijn Edo Tensei aanval heeft. Dit heb ik ook nog niet in de anime gezien, maar het duurt wel nog een paar weken tot de release dus dan zal het in de tussentijd wel te zien zijn.
NUNS2, was de eerste die op de 360 verscheen toch? Dit is dan zijn opvolger? Ik wil die eerste Naruto Storm game wel graag kopen, maar er is niemand die hem verkoopt. Wellicht iemand hier? Edit: Nevermind, kan hem bij zavvi oppikken voor 18,- eu.
nuns1 is idd alleen op de ps3 is echt een rukspel. Begin is leuk maar daarna op een verschrikkelijke manier backtracken
Is deel 2 een flinke verbetering? Heb destijds wel de demo gespeeld en vond het wel tof. Maar het is niet echt een pure fightgame toch? Lijkt me wel leuk om te halen voor 18,-. De nieuwe haal ik wel een andere keer.
Ik heb deel 1 nooit gespeeld, maar deel 2 is wel een tof spel. Je kan in de singleplayer gewoon rondlopen (wel met vast camerastandpunt), het gaat dus niet van het ene gevecht naar het andere via cutscenes. Je kan ook dingen verzamelen etc. Ik heb Generations nog niet gespeeld, maar volgens mij is de singleplayer van NUNS2 leuker (afgezien van de anime cutscenes). Als je gewoon hardcore online wilt spelen zou ik wachten tot Generations.
Kabutomaru heeft zijn Edo Tensei techniek al wel gebruikt in de Anime, dus niet zo heel vreemd dat hij als ultimate is terug te zien.
Tof, Naruto Ultimate Ninja Storm 2 besteld voor 18 eu. Als ik die uitgespeeld heb dan zal ik 's kijken naar dit deel. Heb er zin in!
Nice. Ik heb spijt dat ik mijne verkocht heb vorig jaar. Ik zou nu toch alvast wat willen oefenen voordat Generations uitkomt. Generations is trouwens al uit in Japan, dus bestaat er geen kans meer dat er nog wat bijkomt qua characters of jutsu's. Ik hoop dat er nog DLC komt, want ik wil toch echt eens als Zetsu spelen.
Volgens mij hadden ze wel al gehint naar potentiële DLC, Zetsu zal bewaard worden voor Storm 3. Daarbij heeft Zetsu tot dusver ook nog geen echte combat moves laten zien. Beter dat ze de characters die onveranderd zijn gebleven van Storm 2 naar Generations updaten, ik zou graag nieuwe ultimates zien voor Pain, Orochimaru, Konan en Jiraiya etc. Vooral omdat de kwaliteit van de nieuwe ultimates veel hoger ligt. Zat er over na te denken om hem te importeren (lekker oefenen voor dat toernooi!) maar volgens mij is het voor 360 altijd region locked toch? Best wel een gefaal dat de release dates zover uit elkaar staan.
Zelfs Karin zit in de game, dus waarom Zetsu niet? Ik heb ook gelezen dat sommige characters (Orochimaru bijvoorbeeld) andere jutsu's hebben in de story mode. Dus lijkt me dan niet lastig om die eens via een patch of DLC ook beschikbaar te maken in de multiplayer.
Ja, ik ben van (ik denk één van de velen) mensen die Karin een waste of space vindt. Als er een ander vrouwelijk karakter voor in de plaats zou moeten komen, waarom niet Kushina, Kurenai, Tayuya of Anko? En inderdaad, voor Orochimaru hadden ze echt zijn PTS moeten gebruiken. Geen verschil in uiterlijk dus niemand die er om zou malen, maar veel betere jutsus. Gelukkig heeft CC2 op hun twitter al aangegeven dat dit er waarschijnlijk gaat komen. En gelukkig hadden ze ook mijn twijfels over de 360 versie bevestigd, Susano'o Sasuke zorgt echt voor grote framerate drops op de X360, maar dit is een glitch en gaat gelukkig gefixed worden. Ben wel blij dat ze wel nazorg hebben voor de game dit keer, aangezien ze dit in het verleden niet hebben gedaan. Maar is er hier niemand die ook naar het toernooi gaat? Best vet aangezien het van Namco zelf is.