1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Naruto: Ultimate Ninja Storm Generations

Discussie in 'Games' gestart door Nukem 007, 19 jun 2011.

1. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    I'm in, zodra ik 'm eindelijk heb... :')

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Heb jij het spel/ga jij het spel halen voor de X360?

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik review hem voor de 360 :)

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Bevalt het je zover? Misschien ga ik UNSG halen dit weekend. Ik heb UNS2 met veel plezier gespeeld. Er is nu toch wel een practice mode?

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Nog niet gezien, al heb ik op het moment alleen nog maar de story mode gespeeld.

En zoals bekend is, is die niet zo episch als het vorige deel.

Wel leuk, maar verre van episch.

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het is gewoon gevecht op gevecht op gevecht, toch? Weinig tot geen filmpjes meer, wel korte cutscenes in de vorm van een cartoonbook.

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het is ook meer een zoethouder tot UNS3, voor mij. Iemand die met zekerheid kan zeggen of er een practice mode is of niet?

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Het begin en het einde is een stuk uit de anime.

De rest zijn gewoon afbeeldingen met voice-over.

9. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    PSN: Yellow_FlashNL
    Add me maar als je wat oefenpotjes wilt spelen. Ik heb nog niet alle characters unlocked, maar speel toch vooral met PTS Neji.

10. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou blijkbaar is hij voor de 360 dus gewoon ontzettend slecht geleverd, Bol kan hem niet leveren en de gewone editie 2-4 werkdagen. Alle winkels in Deventer hadden 'm gewoon niet binnen gekregen voor de 360 maar wel voor de PS3...

Lekker dan, zit je dan maanden op te wachten. :mad:

11. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag xbox 360 versie gehaald bij gamemania

12. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt inderdaad algemeen slecht geleverd,ook in de meeste winkels.

13. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Net wat potjes tegen ThunderCrash gespeeld, meeste verloren maarja. :+
    Ik heb bijna alle characters die ik heb vrijgespeeld gebruikt, maar ik vind PTS Kiba en PTS Neji toch het fijnst. Misschien vanavond nog eens wat stories spelen en meer characters unlocken.

14. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Zit echt te twijfelen om deel 2 wederom op te pikken of dit deel. Deel 2 heb ik nooit uitgespeeld en het adventure gedeelte vond ik ook niet erg om te doen. Deel 2 is nog goedkoop te vinden en ik denk dat dit deel ook snel in prijs zal dalen.

15. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ik weet wel dat ik dit spel weer terug breng zodra het kan, het is nog erger gesteld online dan met 2.

Ik heb zo vaak dat ik sub en dus achter hem sta en alsnog geraakt word door hem, terwijl hij dus in het niets loopt te slaan. Of ook zo'n mooie is dat je boven iemand uitkomt, krijgt ie gelijk een gratis combo ook nog.

Je hebt alleen maar 2 soorten spelers in dit spel,

1. Pak me dan als je kan droeftoeters, spammen alleen maar long range jutsu. Vaak Obito's (snel) of Oonoki's (kost je guard of al je subs). Tegen de tijd dat je dichtbij bent, heeft hij meer subs en kun je lekker voorover buigen.

2. Rushdown met Hidan en/of Kimimaro support. Hidan.. Echt de aids van alle supports. Sub je? Ha, je wordt er boven gegooid, probeer het nog is! Tegen die tijd krijg je overigens een ultimate of combo chain op je gezicht. Guard je tegen Hidan? Ook prima. Throw of je guard wordt gebroken en je kunt alsnog voorover buigen.

Is gewoon echt ruk om als Kisame te winnen tegen dit soort praktijken, mijn combo is echt de meest punishable on block ooit en door de traagheid van de startup verlies je altijd tegen snellere combo's.

Desondanks krijg ik wel het nodige applaus als ik een combo-> Ninja move cancel -> ultimate jutsu weet te doen. Echter kan dit bijna nooit, want je hebt nooit genoeg chakra.

Morgen laatste poging, en anders preorder ik DS2/Prototype 2 of AC3 wel :f:

16. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Zit erin ;)

Edit:

Vandaag weer gespeeld. Gaat veel lekkerder dan gisteren, vind het alleen zo jammer dat als de host quit iedereen uit het toernooi wordt gegooid. Ik met Kabutomaru tegen een Minato, rushdown hem en NM cancel + Ultimate toen ie zonder subs zat. Hij leaved gelijk en iedereen is er de dupe van.

Laatst bewerkt: 1 apr 2012
  17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    hoe unlock ik characters? alleen maar door story of wat?

18. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, gewoon alle verhaallijnen spelen. Als je een fan van de anime bent sowieso doen want er komt hier en daar wat voorbij wat nog niet in de anime is laten zien maar wel een leuke toevoeging is/kan zijn.

Ben nu bezig met alle survival modes uitspelen, verwacht eigenlijk volgende week al wel 1000/1000(G).

19. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dat viel mij dus ook op. Er zitten stukjes in die wat dingen voorspellen.

En we kunnen met Kabuto spelen!

Erg tof, hoewel ik nog steeds de meerwaarde van dit spel mis ten opzichte van het vorige deel. (het karakter rooster is wel indrukwekkend)

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    wat zijn die passwords dan? unlocken die alleen die gekke info cards

Deel Deze Pagina