nee, nog wel verder. Maar ik kan niet mijn huis zien als je dat bedoelt. Andere wel? ik niet Gekke shit, boven Noord-korea, Irak,Israel kan ik niks zien
ben hem ook aan het downen werkt ie gewoon als je hem hebt gedownload of moet een speciaal programma hebben om er mee te werken? want jullie hebben het over bittorent ofzo wat is dat?
Ik heb ook een SS van mijn woonplaats(je) (rode cirkel), dat grote linksboven is dus Den Haag Dit is op altitude 15 km, hij is in het echt nog net scherp, maar deze heb ik tweemaal als jpg op moeten slaan.
ik vind het niet echt iets speciaals... ik zie mijn woonplaats van bijna 20.000 inwoners als een grote vlek, en dat goed ingezoomt, en goed ingeladen!
dude, rustig scrollen en soms ff wachten. Ook je internet verbinding open houden eventueel als je een firewall hebt (programma accepteren bijv bij zone alarm)
Nou ik ben er eindelijk aan begonnen hoor...maar moet zeggen dat het me tegenvalt... Ook al wacht ik nog zo lang scherper wordt het niet als je ver in zoomt een plaats zelf heb ik nog niet kunnen onderscheiden. Misschien dat er ergens een options functie is waar je kan instellen hoever je wilt inzoomen ofzo want dat lijkt mij de beperkende factor: hij stopt gewoon met verder downloaden.