1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nascar 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Texans, 20 jul 2007.

  1. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    begin Augustus
     
  2. MeneerStriker

    MeneerStriker Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Op 23 augustus
     
  3. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo gespeeld, en ik vind het niet geweldig, de wagens zijn veel te gevoelig voor zo'n bak. Onboard camera laat zien dat wanneer je een klein beetje stuurt, je poppetje al het hele stuur om gooit.
     
  4. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad, de gameplay is waardeloos. Qua graphics vind ik het ook erg tegenvallen, vooral voor 360 standards. Helaas alweer een slappe titel van EA Games.
     
  5. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand deze game al en weet er wat over?
     
  6. GarField0

    GarField0 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens verschillende sites moest hij 2 november uitkomen. Maar helaas. Ik heb nog geen winkel gevonden die hem heeft. Weten jullie een winkel?
    Ik ben bij Bart Smit, E-Plaza en Free Record geweest, maar nergens te krijgen.
    Ach dat is zo'n spel die komt niet bij ons uit. Loopt niet echt.
    Bij de FR staat hij niet eens op de site en kan niet besteld worden.

    Dus als iemand een winkel weet waar hij ligt, graag dan pik ik hem op.

    Groetjes

    PS: Iemand had het over een demo ?? Ik kan de demo nergens vinden ...
     
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Normaal ben ik een echte nascar fan,alleen de games weet ik niet of ik het wat vind en heb vaak getwijfeld,maar deze wil ik zeker checken :)

    Trouwens ik weet dat er ook in het echt van die Days of Thunder evenementen worden georganiseert met de Wagens en namen uit de Film,en is dat hier ook?
    Zou ruig zijn :)
     
  8. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game in meerdere winkels zien liggen, en ook bij FRS..
    In Rotterdam heb ik ze in verschillende winkels zien liggen maar meestal 1 of 2.
     
  9. GarField0

    GarField0 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd. Ik heb gisteren nog nagevraagt bij FRS en E-Plaza en beide gaven aan dat het spel er niet was. Op de site van FRS kon ik hem helemaal niet vinden, en daarom kon ik hem bij de FRS niet bestellen. We hebben het over de XBox360 versie he? Want voor de PS is hij inderdaad ruim beschikbaar ....

    Anders moet ik maar een ritje naar rotterdam doen het weekend.
     
  10. Texans

    Texans Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Nascar 08 is uit van dinsdag.
    Je kan die kopen bij Dreamland en bij Game mania voor 59.95 euro.
    Het is wel de europese versie, je kan dus online niet tegen amerikanen racen enkel tegen europeanen. Dus als er mensen zijn die deze game gekocht hebben voeg me dan toe aan jullie friendslist.

    TEXANGATOR
     
  11. GarField0

    GarField0 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem besteld en komt hopelijk deze week binnen in de post.
    GarField0 (nul) is mijn tag.
     
  12. GarField0

    GarField0 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is binnen en heb nu een paar keer gespeeld. Ik vindt de auto's wel erg makkelijk sturen ... Ben nu nog bezig met chase dus nog in het begin met de licenties.
    Je moet de bochten zeer voorzichtig insturen, maar daar heb ik nog wat moeite mee omdat ik nog niet zolang een xbox heb .... Maar het zal wel wennen.

    Vindt het spel wel goed, maar volgens mij is het niet voor de gemiddelde racer ...... Ik vindt hem in ieder geval top....
     
  13. GarField0

    GarField0 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog ff door te lezen .. ik zeg dat ze makkelijk sturen .. FOUTJE, dat had moeten zijn MOEILIJK besturen. Met een stuur zou het makkelijk zijn ...

    Ik raak steeds verslaafder ....
    Ik heb alle licenties, ik ben nu aan het racen om auto's te verdienen. Je moet dan een aantal races doen. Haal je een bepaald resultaat op een aantal races dan verdien je een auto. Je moet voor alle 6 de 'categorien' een licentie halen en een auto verdienen.

    Steeds mooier spel ...... maar ik blijf zeggen ... je moet van Nascar houden.
     
  14. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik heb eens een dtm game gespeelt waar de besturing ook zo moeilijk was je hoefde maar ff aan het stuur te komen en je ging al,en als dat hier ook is dan is dit wel wat voor mij.:)

    Enig wat ik wil weten,maar hoe zit het met de full contact systeem met andere auto's is het zo als je ze raakt dat ze dan ook van de baan vliegen behalve jij alleen?

    En kun je elkaar ook tegen de muur knuffelen zoals in Days of thunder? lol
     
  15. GarField0

    GarField0 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat 'botsen' betreft lijkt hij realistisch. Ik bedoel ... je kan niet zomaar langs de muur schuren .... kom je te hard houdt je hem niet onder controle, maar je kan wel net iets te wijd komen en de muur kussen .... net als tegen andere auto's ...... je kan ze raken maar niet te hard .. en vooral niet schuin van achteren ......
    Het rijden tussen 40 andere auto's heb ik nog veel moeite mee ... als ik eenmaal op kop lig of ver achter gaat het beter ......
     
  16. GarField0

    GarField0 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    We zijn nu een paar weken verder en wil toch even iets kwijt.
    Ik heb het idee dat EA niet zoveel tijd aan de AI heeft besteed. Tevens zijn de regels niet helemaal zoals je zou verwachten ...
    Voorbeeld:
    Ik rij op de 30e plaats .. er gebeurd een ongeluk en je probeerd eromheen te sturen ..... je kunt dan als je geluk hebt voor bij een ongeluk komen en zelfs wat mensen inhalen ... niet in dit spel ... de gele vlag wordt direct gezwaaid en je staat na de herstarts zelfs weer achter de personen die het ongeluk heb 'veroorzaakt.
    Voorbeeld2. Ik lig op kop ... vlak achter mij zit nummer 2 in mijn slipstream .... ik wil niet dat hij me inhaalt dus ik stuur strak naar binnen .... iets TE strak en ik kom in een slip ...... ik stuur me rot om niet te veel plaatsen te verliezen en kom weer met mijn neus naar voren om gas te geven om maar 10 plaatsen ofzo te verliezen ... helaas pindakaas .. de gele vlag wordt gezwaaid en je staat na de herstart helemaal achteraan ....
    Je krijgt dus geen tijd om te corrigeren ... in het echt zou je dus weer kunnen invoegen.

    Wat betreft de AI ... ik vraag me af waarom ze me iedere keer in mijn kont knallen .. kunnen ze niet sturen?

    Na een gele vlag situatie komt er een herstart. Je mag pas inhalen VOORBIJ de start/finish lijn ... ik krijg dan ook direct een zwarte vlag als ik het wel doe ... waarom niet als de AI spelers het doen???? Ik was iets te traag weg en wordt ingehaald voor de streep, maar hij kreeg geen zwarte vlag .. klopt NIET.

    Tijdens de Chase mode valt het mij op dat er vaak ongelukken gebeuren die NET niet uitkomen .. net alsof je niet mag winnen.
    Voorbeeld:
    Race van 30 ronden met 1 verplichte pitstop. Als ik bij ronde 15 een pitstop ga doen op volle racesnelheid kom je terug met 1 ronde achterstand (sneller kan niet met wisselen van banden) ....
    Het gebeurd HEEL ERG vaak dat dan NET een ongeluk gebeurd ... de rest gaat de pits in .... ikke niet want ik ben al geweest .... maar ik blijf dus altijd die ronde achter ... GRRRR.
    Is er voordietijd een gele vlag situatie en je gaat dan de pits in geberud er wel iets anders ... een zwarte vlag in de laatste ronde ofzo erwijl een AI auto net iets te snel instuurt en jou raakt ....

    Heel wazig allemaal ..... wat betekend dat je nog beter moet rijden ... heel weinig andere autos raken .... zo lang mogelijk wachten met je pitsstop ........ (als de rest van de auto's in de pits gaan doen ze dit ZEER langzaam in een treintje dus erg goed oppassen ... maar je kunt wel auto's inhalen zo) .....

    Al met al toch wat negatieve puntjes .... maar ik blijf het een mooi spel vinden ...
     
  17. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Nou dat is duidelijk, ik had de game willen aanschaffen maar dit zijn punten waar ik me tot in lengte van dagen aan zal irriteren. Ik laat hem dus maar mooi liggen. :)
     
  18. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik die minpunten lees geloof ik niet dat het spel goed is voor mijn joypad.
    Of het beeldscherm wat er net voor staat.
     
  19. GarField0

    GarField0 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Argh .. frustratie allom ....

    Ik ben nog steeds met de chase bezig ... nu de laatste 'auto' te winnen.
    Daytona .... 20 laps, 1 verplichte pitstop. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om bij te blijven .. ze gaan gewoon veel sneller als ik ... op een gegeven moment slip ik in ronde 6. Ik denk .. ik ga vast een pitstop doen .... en wat doet de rest ..... NIET. Dus ik lig achteraan, maar ik heb mijn pitstop al gehad .... ronde 12, 16, 18 ze halen me al bijna een ronde in .. maar ze moeten toch een pitstop maken?????
    Finish ....... en geen diskwalificatie voor de andere .... Aaargghhhh.

    Maar ik kom snelheid te kort. Je kunt extra power 'verdienen' extra wegligging etc. Maar dan moet je gouden medailes halen bij de licenties. Dus heb ik dat gisteren maar geprobeerd .....
    Ik ben vast een sukkel want het lukt me echt niet .... op verschillende onderdelen geprobeerd ....
    Overtake, pitspeed, wreck avoidence ..... soms kom ik in de buurt .... maar dan gebeuren er weer gekke dingen.
    Wreck Avoidence. Dan rijd je zeg op plaats 15 en gebeurd er voor je een ongeluk ... deze moet je dan ontwijken ZONDER een muur of auto te raken, en binnen een bepaalde tijd (waarom deze test er in zit weet ik niet want normaal heb je al een gele vlag als er een auto dwars staat).
    Hoog langs de muur ... nee, laag onderin ... nee, door het midden ... nee, dan maar wat langzamer .... te langzaam.
    Dan maar steeds via dezelfde weg en kijken waar je net iets anders moet rijden .... na 30 keer kom ik er doorheen ... raak niks ... FAILED, to many car collisons????????? waaaaat ik heb geen auto geraakt. Replay kijken dan .. nee geen auto geraakt .. toch failed. GRRRRRRRRR.
    1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ....... Uit dat ding ik ga wel tennisen.
     
  20. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Hmmm, kheb de game net gehaald. Kheb Forza II bijna uit en grijs gespeeld. Ben benieuwd of dit wat is.

    Is er online ook (nog) wat te beleven.... of zijn het alleen de Amerikanen die dit spelen
     

Deel Deze Pagina