Omdat de naam NBK niet de orgineelste was hebben we besloten om van naam te veranderen de nieuwe naam is: Resort 2 Voilence. de clantag is nu R2v. NBK Revlution is R2v MosT WanTeD NBK Solipsist is R2v Solipsist NBK Raiden is R2v Raiden QFP Purespartan is R2v Purespartan. qG I BaRaKa is R2v DrkSphinxz QFP Unxpected heeft ons helaas genoeg verlaten. Hij is samen met eVe Speedy en eVe Negotiator een eigen clan opgericht. We hebben een goede vervanging voor hem gevonden namelijk XL Darksephroth. De startpost word nog ge-update. Greetz tjeerd
Om het maar makkelijk en overzichtelijk te houden zeker Ps spartan heet nu anders toch? Deadly spartan of iets in die richting.
Line-up ziet er sterk uit!! Trouwens Tomahawk nr1 vroeg me naar de Gamertag van Instagib volgens Tomahawk zeurt hij dat hij te weinig in de clan doet
Ja klopt ik kreeg de codes thuisgestuurd. En waar sphnx weg is weet ik niet, ik weet hier namelijk nog niks van af En aangezien de reactie van smartiez zal hij er wel iets mee te maken hebben.
Juist, quote uit gesprek van EXp3r1EnZ: dit zij jij tegen hem Tjeerd.: - We hebben een sponsor die dat voor ons betaald: waarop je jezelf hersteld in: - Ik heb een goed betaalde baan. en nee, ik heb SphinXz niet weggehaald, hij zat gisteren in mijn game en zij dat hij waarschijnlijk wegging uit R2v, ik vroeg me natuurlijk af naar welke clan hij zou gaan verhuizen en toen ik gisteren wat later op de avond zjin game joinde, zat heel z'n lobby veel met pG. Toen was het niet moeilijk meer, pG DrksphinXz anyone?