[GT]100646[/GT] Damn, is al over twee weken uit zie ik. Nog amper info volgens mij, of ik heb wat gemist. Sowieso nergens te bestellen en ken geen adviesprijs. Hopelijk kom ik hem ooit eens cheap tegen, lijkt me toch nog geniaal.
Lijkt wel een soort vage verfilming van Happy Tree Friends.. zal wel floppen. gameplay lijkt me niet echt interessant.
Haha ziet er best dope uit. Alleen oppassen voor het FairyTale Fight syndroom. Was ook qua uitstraling en idee heel vermakelijk, maar de gameplay zoog als een dorstige hoer... Gaat denk ik zo'n spel worden dat paar zeventjes en veel zesjes gaat krijgen. Maar goed wie weet wordt het wel een toppertje
Dit spel lijkt me geweldig, maar denk wel dat die snel gaat vervelen. Ik ga hem uit de budget bakken vissen, dat is zeker
Ik zag de game bij Gamemania liggen vandaag, zou de game gewoon best eens willen proberen, gewoon puur kijken hoe fout al die dingen zijn die je kunt uithalen.
Voor de volle hap? Dat gaat mij denk ik echt wat te ver, maar ja...wie ben ik om dat te zeggen he Vind het wel cool dat ze geen bloed en echte gore erin gestopt hebben. Dit had het alleen maar onnodig overdreven en extreem gemaakt. Perfect zo. Ok ok...het zijn teddyberen dus bloed kan niet echt...maar kijk naar Happy tree friends, gelukkig is dat bij deze niet gebeurd.
lijkt me wel een coole game dit, maar heb voorlopig nog genoeg om nog uit te spelen dus wacht wel tot ik em voor een leuk prijsie kan halen of ruilen