nauw...hehe mooie titel

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door daantjuh_15, 29 jul 2007.

1. daantjuh_15

daantjuh_15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hee,

beetje raar onderwerp misschien...maar zit me nu beetje af te vragen,
    ik ben nu net 17 jaar...maandje ofso, gister bleef men vriendin slapen..nou ja zal details niet zeggen..maar men voorhuid is te nauw...
    schijnt dat het bij veel meer jonges voorkomt..heb op internet beetje gekeken...maar toch...schaam me er een beetje voor, omdat ik nu al 17 jaar ben..vroeg ik me af of het nu nog veranderd of niet?...of moet ik naar de dokter of weet ik veel?...beetje schaamte om naar men ouders toe te lopen...ben niet zo'n persoon. Maar kan iemand me helpen/zijn er meerdere mensen die dit hebben of gehad hebben?
    nou ja..

Daan

2. Lethal AK47

Lethal AK47 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.207
    Even naar de dokter, die kan dat als het goed is verhelpen. Het komt wel vaker voor!

3. daantjuh_15

Leuk Bevonden:
    0
    wat doet die dan?

4. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.207
    Lees dit maar even door (Google is je beste vriend). ;)

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.921
    dan krijg je een incisie

6. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Wil dat btw zeggen dat de voorhuid niet over de eikel heen gaat?

7. daantjuh_15

Leuk Bevonden:
    0
    auw...?=(

Edit: pimbech: ja...daarom een stukje maar niet helemaal, daarom snap je

Laatst bewerkt: 29 jul 2007
  8. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Haha gast,,, beter dat je dat gewoon laat doen.
    Prikkie in je pikkie en je voelt niets meer!

De rest van je leven heb je er plezier van toch :)

Ewaa... btw als het hier niet opgelost wordt moet je even naar
    die nieuwe site van tmf gaan.

www.hoehetmoet.nl en dan naar het forum!

Denk dat ze je daar wel kunnen helpen!

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.921

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Dit al gelezen (Phimosis = latijnse woord voor jouw aandoening)? Ik denk dat het zoiezo wel even naar de dokter moet gaan. Of je het aan je ouders verteld is dan het tweede. Maar heb je dit dan al niet vanaf je geboorte? Dan weten je ouders er waarschijnlijk al vanaf alleen dachten ze waarschijnlijk dat het gewoon rond je 10'de over zou gaan. Maakt het inlichten van je ouders als je dat wil misschien wat makkelijker.

11. daantjuh_15

Leuk Bevonden:
    0
    nouja zal binnekort wel ff kijken dan..maar je kan zelf ook proberen te rekken, teminste lees ik..das is probere.. kijk hoe dat gaat, vriendin is toch morge op vakantie hehe...rust :+

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.207
    Haha, nou dan heb je genoeg tijd om op te rekken. Rekze en suc6! ;)

13. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat dus alleen als je een hele lichte aandoening hebt. Maar dat lijkt met niet het geval omdat je pijn hebt bij de seks neem ik aan? Bij een licht geval kan je alles gewoon zonder pijn alleen blijft hij gewoon hangen waardoor je niet optimaal van de seks kan genieten en je hem niet goed schoon kan houden. Zo interpreteer ik dat artikel iig. Zoek anders is op google op de latijnse term phimosis. Krijg je een hoop betere resultaten dan op een zoekterm als "voorhuid nauw".

14. daantjuh_15

Leuk Bevonden:
    0
    hmm..nee we hadden geen seks gehad..hdageen condoom bij me maar bij trekke..hehe

15. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Dan denk ik niet dat jij "rekkend" je voorhuid goed krijgt hoor. Ik zou toch de dokter gaan bezoeken als ik jouw was. Je weet dat een dokter beroepsgeheim heeft dus je hoeft niet bang te zijn dat je ouders "erachterkomen" ofzo.

16. JeePee

JeePee Guest

Hehe, jij móet je schamen :+ Maar hoe kan je naar de dokter gaan zonder dat je ouders erachter komen? Je krijgt toch een rekening thuis?

17. daantjuh_15

Leuk Bevonden:
    0
    ja oke...hmm...tis wat allemaal=(

18. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook problemen JP? :+

Maar miss kan je het eens in je vrienden groep gooien ofzo? Misschien heeft iemand zelf die ervaring en kan die je helpen (you never know)

19. JeePee

JeePee Guest

Haha, nee, gelukkig niet, maar m'n pa is zelf huisarts.

20. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Op de rekening staat zoiezo nooit om welk probleem/aandoening je bent geweest. Dus je kan net zo goed zeggen dat je voetschimmel had ofzo. En het schijnt zo te zijn (google) dat als je ouders aangesloten zijn bij een ziekenfonds dat er dan helemaal geen rekening naar huis wordt gestuurd. Maar dit kan ik niet met zekerheid zeggen. Maar volgens mij kan je het rekening probleem ook gewoon oplossen met de huisarts hoor.

/Edit: En anders moet je de rekening gewoon zelf contant betalen bij de dokter. Ik weet niet hoeveel dit ongeveer is. Maar dan weet je in ieder geval zeker dat er geen rekening komt. Het is maar of je dat geld er dan voor over hebt.

Deel Deze Pagina