1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NBA 2K11

Discussie in 'Games' gestart door Dedemsvaart, 2 aug 2010.

1. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Vanaf 75 dacht ik. Welke positie bedoel je met SP? Want dat bestaat niet :+

Met welk team speel je veel?

2. xlievenx

xlievenx Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel SG :9.
    Ik speel met iedereen geen specifiek team xd

3. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Als je nog niet weet waarom je NBA 2K12 wilt kopen. Kijk dit filmpje even, zo vloeiend...

Check Rondo rond 2:10 en ook ergens een jonge Kobe Bryant. Echt gaaf om te zien.

Laatst bewerkt: 1 sep 2011
  4. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wou heel graag nba 2k11 kopen maar is er nooit meer van gekomen, denk dat ik nu toch wel voor NBA 2k12 ga! Ben erg benieuwd!

6. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Was van de week bij de GameMania, daar konden ze nog geen releasedatum van 2k12 geven. Weet iemand hier iets over?

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    7 Oktober.

8. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Trouwens volgende week waarschijnlijk demo!
    Dallas-Miami, herhaling van de finale wat ze altijd doen in demo's van 2K :D

Kunnen we het zelf nog even uitproberen.

Er is trouwens ook slecht nieuws, de rookies die in juni zijn gedraft zullen niet in 2K12 zitten, ze hebben daar de rechten niet voor omdat er ook geen nieuw NBA seizoen (nog) is.

9. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blijft een trailer hea, zijn geen in-game beelden...

10. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als je vorige trailers van 2K11 kijkt dat je de traikers verdomd veel lijken op de ingame gameplay :) deze game wordt echt een instant buy voor mij!

11. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Alex heb je de demo al gedownload?

Mavs tegen Miami! Wel erg kort en je kan geen settings veranderen. En je speelt als de Mavs, maar hij speelt wel erg lekker!

Jumpshot van Dirk ziet er trouwens erg gaaf uit! En het speelt net zo vloeiend als in de trailers, beweegt net wat anders.

Laatst bewerkt: 21 sep 2011
  12. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij de het dunken uitleggen bij de sprite dunking challenge? Ik krijg het niet voor mekaar :confused:

13. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gedraft door de Bucks, denk daar 8 potjes gespeeld en telkens op de bank begonnen. Vraag ik een trade aan naar Heat, hebben ze intresse en ben ik gelijk starter 8)

Iemand tips om snel skill points te krijgen? Met een gem. wedstrijd krijg je er miss maar 400? Ben nu nog overall rating 41 ofzo :confused:

14. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nope, geen tijd gehad, te druk met zelf bballen :) T ziet er wel focking realistisch uit!

Als je richting de paint loopt, moet je een richting kiezen, boven, links rechts of naar beneden. Of rondje doen, half rondje, wat jij wilt :p Vlak voor dat je de lucht in gaat moet je weer het zelfde doen en als het goed is ga je dan de lucht in en dan krijg je een balk. Als deze bij die gele lijn is moet je RT loslaten en dan dunk je. Gewoon veel oefenen en dan komt het vanzelf.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Woei, gisternacht weer veel zitten NBA'en met z'n 4en :lol:
    Vanmiddag weer eventjes een kort seizoen begonnen met OKC, maar het is toch echt een lastig spel.. Points in the paint lukken niet echt, verdedigen is helemaal moeilijk.
    Is er niet een of andere gids ofzo die me kan helpen?

16. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Op Youtube staan veel tutorials, je moet wel de goeie uitzoeken want sommige zoeken gewoon bugs zodat ze die kunnen exploiten.

Defence is meestal een kwestie van op het goeie moment ''happen''. Ik druk zelf niet vaak op X omdat de kans dat je de bal niet afpakt en zo je tegenstander ruimte geeft groter is dat je daadwerkelijk de bal afpakt. Gebruik ook LT voor lock on defence, zo kan je dicht bij je directe tegenstander blijven. Ook op het juiste moment springen is van belang, dus als de bal de hand van de shooter verlaat. Anders bega je veel shooting fouls.

Het is echt een ongeloofelijk diep spel en heb het zelf ook nog niet allemaal door. Points in the paint zijn het makkelijkst als je LT en RT gebruikt zodat je met je rug tegen je tegenstander komt, probeer dat te doen met je Center of PF of als je gewoon groter en sterker bent dan je directe tegenstander. Om de verschillende bewegingen te leren kan je het best oefenen in practise mode. Leer je het snelst.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ja dat locken in defense kwam ik vandaag ook achter. Nu nog leren om van de x af te blijven. Helaas breekt men nog steeds echt vaak door mn defense. Geeneens door te draaien ofzo, maar soms er gewoon langs te lopen 8).

Maar echt een geweldige game, beste sportgame ever. Hopelijk kijkt EA of Konami hier eens naar. Wat een sfeer!

18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heb een tip voor je met defense in de post/paint: dubbel team op de center! Is echt heel effectief. Verder moet je weten met wie je een steal probeert te maken, dat maakt echt heel veel verschil. En daarnaast moet je ff een tutorial kijken over defensive settings, wanneer je play tight of sag off selecteert.

Ben een fantasy draft begonnen met de Suns en ik heb naast LBJ echt een zieke schutter in Kenyon Martin (Houston Rockets). Nu nog wachten tot 2K12 :) Is er iemand die een startpost wilt maken? :p

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Is er nog geen 2k12 topic dan?!

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Dit is ook de enige sport game waar echt spanning in zit, echt fucking heerlijk. Net gewoon een potje Lakers tegen Heats gedaan, 45 tegen 45 in de laatste twintig seconden. Niks is dan heerlijker om de bal af te pakken en vervolgens keihard te dunken en te winnen met 47. _O_

Ik weet amper wat af van basketbal, heb niks met de sport, ik suck big time maar toch is de game echt verslavend.

Deel Deze Pagina