1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NBA 2K11

Discussie in 'Games' gestart door Dedemsvaart, 2 aug 2010.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Oja tip: ze je shot feedback aan (bij presentation).
    Heeft mij ook zeer geholpen!

Echt, dat My Player is zó leerzaam. Ik ben ook als complete noob begonnen maar heb nu wel een beetje the hang of it.
    Speel 8 minuten per kwart, daar moet je bij een voetbalgame toch niet aan denken 8).

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Awesome, zag dat de Lakers interesse in me hadden dus een trade aangevraagd. Na tien wedstrijden bij de Bucks ben ik overgenomen door de Lakers en sta meteen in de start line-up. Bruut, nu tegen de Phoenix Suns en daarna zijn de Bucks aan de beurt. Even aanpakken. :cool:

3. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ben je PG? Succes dan, tegen Nash en Jennings ;)

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Awesome 13:37 post 8)

Klopt het dat jouw team ook alles wint? Ik sta nu op 12-2 (Knicks).
    Dat is wel jammer, alhoewel ik vooralsnog echt alleen tegen de Bulls een topteam heb getroffen.

Lakers en Heat hebben ook interesse in mij, maar no way dat ik daar heen ga 8).

5. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    Jup, eerste pot ging in ieder geval goed en via mij in het tweede kwartier een behoorlijke achterstand goed gemaakt en gewonnen. Zelf paar gemaakt en veel assists gegeven. Veel speeltijd gehad, al meer dan bij de Bucks.

Nee, bij de Bucks had ik twee keer gewonnen en zeven keer verloren. Waren ook niet echt topteams waar ik tegen speelde. :+

Pff en dan verlies je van de Bucks... :lol:

Laatst bewerkt: 30 sep 2011
  6. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Shot feedback moet je alleen in het begin doen, als je er na een paar maanden nog steeds meespeelt is dat echt pussy :p

Ben nu PG bij de Wizzards en zit in summer circuit. Ik start daar tot nu toe elke wedstrijden en krijg aanzienlijk meer speeltijd dan John Wall, hopen dat het met de competitie ook zo is!

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Dat is zeker waar.
    Inmiddels heb ik de meeste playtime in mn team!alleen Ronnie Turiaf is btw echt frustrerend slecht in de game. Kan ik geen trade voor hem aanvragen? :+

Laatst bewerkt: 30 sep 2011
  8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    Fuuuuuuuck, savegame van mijn speler is opeens verdwenen van mijn HDD. Gewoon Xbox uitgedaan terwijl ie niet aan het saven was, meteen geen zin meer. :mad:

9. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bij die summer league zijn sommige spelers ook zó slecht in schieten. Gewoon wide open shots missen met 3 balkjes naast de naam. Had zo 10 assists meer kunnen hebben :{

2e game ging wel echt focking slecht, in één minuut speeltijd van een B- naar een C :p

10. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Af en toe zie je bij de naam van je speler een G staan, van Gatorade. Wat betekent dit?

11. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Gatorate player if the game.ofzo dacht ik. Shiiiiit de coach can mij is echt gaar. Zet ie me elke keer op SG terwijl ik 6.2 ben, sta ik tegen over Joe Johnsoj van de Hawks, puur.omdat ie.groter is schiet ieballes.over me heen. Zet me vanwege mn lengte dan alleen op PG.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik heb via 2K share nieuwe rosters gedownload, wist niet dat dat kon! Maar op de een of andere manier is Billups weg! Of is dat gewoon gebeurd in de mode zelf?

Gaat heerlijk zo. Denk wel dat ik in het 1e Rookie Team kom. Anthony wordt een All Star.

Laatst bewerkt: 1 okt 2011
  13. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Iemand die Association mode speelt?

Ik hoor veel over My Player, maar ik vind een season spelen met een team (detroit) altijd fijn. Vandaag achievement gekregen door 5 in a row te winnen, record is nu 5-1. Ik ben dus net begonnen. Greg Monroe getrade tegen Kevin Love, wat opzich wel een onrealistische deal is. Nu zeker, vorig jaar was het wat waarschijnlijker. Wel een toffe addition dat je ook een waarde krijgt voor een speler op basis van zijn potential nu. Monroe was 4 sterren, vandaar dat het lukte.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Wil ik nog wel doen, alleen nog geen team. Pacers lijkt me wel tof (ook geen cupteam bv.)

15. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Knicks zijn ook leuk om mee te spelen. Goede offense, alleen de D suckt echt ontzettend. Ik ben een fantasy draft begonnen met de Suns, heb LBJ en daarnaast Kevin Martin als goede schutter. Heb de simulation tijd ook op 4 minuten gespeeld, zo heb je een beter overzicht hoe je werkelijk speelt. De andere teams spelen dan ook vier minuten per kwart :)

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Knicks heb ik al in my player. Anthony is echt waanzinnig.
    Maar ik wil geen topteam.

17. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Meh, Knicks zijn IMO ookgeen topteam door die crappy defense. Ik weet niet op welk niveau je speelt maar vanaf t derde niveau, na pro, heb je goede D echt nodig. Als je echt met een slecht team wilt kies dan de Cavs ofzo :p

18. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe word je met My player mode de rookie of they year? Ik zat namelijk te kijken en moet nog minstens 30 wedstrijden spelen tot het einde van eht seizoen. Wel een beetje erg veel! Nu dacht ik er misschien nog over na om de tijd te verkorten, maar dat zal me stats ook naar behoren aanpassen?

19. Veriitas

Veriitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, maar je kan de SIM-lenght ook aanpassen. Dan speelt de computer ook veel minder minuten tegen elkaar.. Waardoor je kans op RotY niet kleiner wordt.

20. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar ben ik dus vandaag pas achter gekomen! Zit nu in midden december en zou in princiepe nog genoeg tijd moeten hebben!

Deel Deze Pagina