gosh, zelfs het commentaar is echt fantastisch, da's toch wel iets waar ze bij veel sportgames moeite mee hebben...
Jep, de demo van NBA 2K11 is uitgekomen vandaag! Lakers vs Celtics, 1 player only en je kan alleen met de Lakers spelen. De demo is dus heel erg limited. Mijn indrukken van de demo: Het eerste wat je zal opvallen is hoe ongelovelijk soepel het speelt. Je mannetje beweegt echt precies goed, en elke speler voelt ook anders. Kobe voelt als Kobe, Artest als Artest en Pau als Pau. Heel erg fijn. Het tweede wat je misschien zal opvallen zijn de controls. Het inhouden van is nu niet meer een Pick & Roll, maar een fake-pass. Dit is echt wennen, ik ben er nog niet achtergekomen wat dan wel een Pick and Roll is. Deze play doe ik echt constant dus als iemand er hier achterkomt, post het hier even. Verder voelt alles veel realistischer, met name ook de verdedeging. In voorgaande NBA 2K's vond ik de verdedeging soms wat raar, dan dacht je dat je een dikke block had maar dat had je dan niet etc. Nu niet, en ik heb al 3 echt dikke blocks gemaakt die heel realistisch aanvoelden. Dus ga snel de demo downloaden iedereen. Hij is zeer limited, helaas, maar moet je nagaan hoe fucking vet de full game word als dit al zo goed voelt!
Vond de demo ook heel erg minimalistisch dus een echt goed beeld van de daadwerkelijke gameplay heb ik nog niet. Wel kan ik zeggen dat de sfeer er weer goed in zit en dat alles absoluut soepel speelt! Kan niet wachten op de full release!
Deze game kun je gewoon blind kopen. Alles klopt gewoon en de animaties zijn super vloeiend en technisch.
oei ben ik niet met je eens ik vind de animaties in scenes niet mooi zeker niet als spelers botsen en de scheids glijd ook over het veld. daarintegen speelt het best aardig
Ik heb het inderdaad over de gameplay animaties. De cutscenes vind ik ook heel erg strak hoor ik heb dat helemaal niet zoveel gezien.
De sfeer van de game is echt enorm! Toch ga ik hem niet kopen er komen teveel goede games uit! en ik heb te weinig geld! dus mocht hij eens voor een 10 ergens liggen dan haal ik hem!
Die play moet je roepen denk ik, net als alle anderen. Pijltje op controller, denk ik? Maar je kan nog niet plays callen in de demo helaas. De B knop voor pick and roll vond ik inderdaad ook heel handig, maar dat moet nu dus anders.
Hopen dat je die play wel snel kan callen, gewoon met een druk op de knop. Ik heb vanmiddag de demo weer ff paar keer gespeeld, ik ben echt impressed. Quick release als je een buzzer beater wil maken enzo, echt tof. Mooiste moment tot nu toe: Ik verdedigde Rajon Rondo met Fisher, en ik rende langs hem op ongeveer de middellijn. Ik rende met Fisher voor hem en drukte op om te stealen , maar op dat moment maakte Rondo een crossover en toen lag Fisher op de grond.... Anklebreaker dus, hij struikelde en lag op het veld! Ook nog een nieuwe video, MET Halftime report! Fucking vet.
whats up peoples !! had een vraagje..ik wil graag nba 2k11 bestellen voor xbox 360 pal versie in nederland, waar kan ik dit doen..zo dat ik em et snelst thuis krijg ? ....kan gewoon niet langer dan de release wachten ... !! thnx mensen !
In Nederland moet je sowieso een paar dagen wachten.. Ik heb hem besteld bij gamehubs, 51 euro en dan heb je hem binnen 2/3 werkdagen. Dus dan heb je hem op 7 of 8 oktober.
Wat vinden jullie van de Halftime report, getoond in het filmpje op deze pagina? ^ Ik vind het echt vet, en dit schijnt nog nieteens de hele halftime show te zijn. Ik bestel de game gewoon in nederland though, vind ik wat fijner.
Erg vet inderdaad. Maar dat hebben ze altijd wel goed voor elkaar bij 2k. Ik moet deze maar eens aanschaffen wanneer die low-budget is. Wanneer zal dat ongeveer zijn? In de winter ofzo...?
Ik denk dat het wel wat langer duurt voordat hij low budget wordt. Meestal pas ergens in februari/maart? Je kan hem natuurlijk altijd van marktplaats halen na een paar maanden Halftime show is echt heel vet. Er zijn zoveel verbeteringen echt niet normaal. Nog maar 3 weken..
Die van NBA 2k9 en van 2k10 vond ik anders maar bagger. 2K7 was een vette hafltime show met Kenny Smith, Stamp of approval! Home Cooking, On fire etc.
hey veriitas ..thx man, Goeie site trouwens ..heb gekeken en besteld maar sturen ze mij dan automatisch de pal versie?
De intro van de wedstrijd is ook heel vet gedaan. Je ziet alle foto's van de starting line-up langs flitsen en spelers lopen van de bus naar het stadion in nette kleding, casual of sport kleding.