Ok maar leg ff de bedoeling uit, ben benieuwd. Is het een online league waar we enkel tegen elkaar spelen, dus niet tegen de CPU?
Het is een seizoen spelen met een team dat je kiest. Je kan spelers ruilen en je team beter maken. Er zijn 30 teams. Als er 15 mensen meedoen dan zijn er dus 15 teams die niet gekozen zijn. Deze teams worden dan gespeeld door de CPU, tenzij je 30 mensen weet te vinden die mee willen doen. Dan is er geen team over dat gespeeld kan worden door de CPU. Conclusie: zoveel mogelijk mensen vinden die mee willen doen Overigens denk ik niet dat de lock-out binnenkort eindigt.
Er heeft al iemand Trailblazers gekozen, namelijk Wahlberg. Ik zeg dat we starten in de kerstvakantie, dan is misschien al de NBA begonnen en hebben er trades plaats gevonden!
Ik had het mis! NBA lock-out is bijna over!! 9 december openen de training camps weer en begint de free agency, trades. Christmas day meteen mooie wedstrijden; Bulls - Lakers Heat - Dallas Knicks - Celtics Ik kan niet wachten!