1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NBA 2k12

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 29 sep 2011.

1. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem gedownload, gewoon echte gezichten enzo, gaaf hoor :thumbs: Over paar weken gewoon de officiele voor de zekerheid downloaden, maar kan nu gewoon met Irving en Jimmer of Kemba Walker spelen :cool:

2. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    En wat zijn de ratings van Irving en Walker? Ben zelf heel erg benieuwd naar Walker, zijn step back J is echt ziek:p

3. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Irving heeft een rating van 79 overall.
    Walker heeft een rating van 75 overall. Bij abbilities heeft ie ook bij Stepback jumper ''good''. Heeft ook de hoogste rating bij de Bobcats :cool:
    Jimmer heeft een rating van 70, met 83 3pt shooting.
    Derrick Williams overigens 80(!).

Nog niet gespeeld, maar zo wel even kijken hoe die Williams dan speelt, en even met Kemba Walker :cool:

4. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Paar heerlijke potjes met Alex gehad, heb nog niet echt tijd genomen om me te verdiepen in 2k12 dus mijn spel was een beetje simpel :cool: Maar alsnog lekkere potjes. Laatste potje werd ik vernederd door Griffin :x

5. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    OH ME OH MY SLAM DUNK haha :D Staat je NAT type op open btw? Als dat zo is zijn de servers van 2K echt crap.

6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik speelde afgelopen weekend nog eens online, uiteindelijk was die jongen 2 minuten lang settings aan het veranderen... en elke keer ik scoorde --> pauze+aanpassen.

Ben uiteindelijk vertrokken want daar had ik geen zin in, je kon amper spelen. =(

Van het Live spel ben ik ook niet echt een fan, ook omdat je geen shoot feedback hebt (maar gaat moeilijk met lag/internet/...)

7. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Nat staat volgens mij gewoon open, op alle forums wordt ook gezeken over die crap servers bij 2k :mad:

8. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Yeah college teams zijn ook te downloaden via 2K Share!

9. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Pffff ik haat mensen die quitten tijdens een online game.

Zijn er nog mensen die vanavond ff een potje willen spelen?

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    ZUCHT

Ik installeer net even een 3mb update (roster update waarschijnlijk), dacht dat er een grote update ook ging zijn maar die krijg ik niet...

maar goed, ik wil dus even met de La Clippers een quick game spelen tegen een ploeg. Dus ik start, kan ik enkel met Billups spelen?! Wtf, heb het 2x geprobeerd en telkens kon ik enkel 1 speler (Billups) besturen, waar kan dit aan liggen?

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Even alles verwijderd maar nu heb ik niet meer het nieuwe roster en hij geeft me geen update, ook al gezocht bij main menu van MS voor updates van NBA 2K12 maar er stond niets tussen.

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Alles is terug in orde :thumbs:.

Ik speel nu de playoffs met de LA Clippers tegen de La lakers op default (niet meer simulation, ik las dat je daardoor geen speed difference meer hebt -> center is even snel als een PG) en All star niveau op 12 min. Hele wedstrijd ging het op en af (+2 punten verschil) en uiteindelijk 1 min slecht gespeeld in de 4de quarter en ze scoren 8 punten... uiteindelijk nog terug kunnen brengen tot 3 punten maar er was nog maar 1:30 op de klok en dan krijg je dat je spelers expres fouten gaan maken. Had beter die optie uitgezet.

De wedstrijd verloren met 105-110 maar uiteindelijk wel genoten van NBA 2K12.

Mijn favoriete team is nu all round gezien, de La Clippers of Oklahoma Thunder. Lakers speel ik niet graag mee (Pau Gasol/Steve Blake/andere benchspelers die er niet uit zien of ongelooflijk slecht zijn), Heat is ook pover al zijn ze wel wat leuker geworden met Battier. Celtics is 50-50, Portland is ook wel leuk om mee te spelen.

Laatst bewerkt: 17 dec 2011
  13. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Knicks speelt nu relaxed, hebben alleen een gare bench.

14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Knicks ziet er nu wel goed uit, vorig jaar vond ik ze ook nog wel lekker spelen. Enkel Mike Biby:'-( met Mike Miller de reden waarom ik niet met Miami Heat wou spelen, komt hij bij NY.

15. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    In 2K12 is hij nog steeds ziek als hij open staat, standaard drietje dan. Schot van Mike Miller en James Jones zijn echt lastig. Lebron hebben ze wel echt té goed gemaakt, hij schiet alles raak terwijl hij niet eens zo'n goed jump shot heeft.

Timberwolves hebben ook wel leuk team om mee te spelen. Nu Crawford bij de Trailblazers zit zijn die ook vele malen beter geworden.

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Als ik association speel lukt het me trouwens nooit om mijn spelers te behouden of goede free agents te signen. Heb al enkele keer de wiki pagina gelezen die over de NBA contracten gaat maar het lukt me gewoon niet. :) Ik wou nl. bij de lakers Chris Paul halen en ik heb iedereen weggedaan (waiver) dus dacht ik dat ik wel budget zou hebben maar dat is niet het geval.

Association met fantasy draft is ook wel leuk maar ik hou meer van realistische/echte teams.

Dus speel ik nu terug de normale association met de Oklahoma Thunder. Heb enkele spelers kunnen traden dat Oklahoma nu overall nummer 2 is, offense ook 2de en defense 6de. Zonder trade override.

Starters:
    PG Westbrook
    SG Stephan Jackson 33 jaar maar 84 rating
    SF Durant
    PF Ibaka
    C Kevin Love (PF/C)
    Bench:
    C Ben Wallace
    PG Arenas (free agent MLE)
    PG Maynor
    C Kwame Brown (die zat bij een trade maar is echt slecht)
    en dan nog 1 of 2 spelers

Dit is echt een topteam. Gisteren wel mijn 1ste wedstrijd verloren tegen de Atlanta Hawks met 105-118. Soms lijkt het alsof ze me lucken en gewoon alles scoren ook al sta ik in hun weg.

Laatst bewerkt: 19 dec 2011
  17. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja als je er niks voor in ruil doet wat de Hornets willen hebben dan krijg je CP3 natuurlijk ook niet. Je wilt toch niet zeggen dat je James Harden hebt weggedaan he? :eek:

Damn de Knicks zijn nu best ziek, ze hebben met Baron Davis ook nog best een redelijke PG.

Met de Timberwolves net 7Quaresma gekilled, Beasley is echt een beest! :p

18. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Oh ja Harden nog vergeten. :D

Ik heb het eerste seizoen geskipt dus hij zou het jaar daarop in de zomer free agent zijn net zoals Howard/Westbrook/Rose/... Ik denk dat zijn contract bij de clippers maar voor 1-2 jaar is maar uiteindelijk stond hij toch in dat lijstje van Free Agents. Dus dacht ik dat ik hem zou kunnen tekenen maar ik had geen geld.

Ik heb dus iedereen zijn waiver gegeven maar ik denk dat ze dan nog meetellen bij je salaris omdat ze eerst door een ander team moeten worden getekend of iets in die trant.

19. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat contracten systeem in de NBA zit echt vol met allemaal regeltjes. UFA, RFA, MLE en al die shit. Snap er soms echt niks van :p

20. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Was echt te erg. Ik moet zeggen de Kings hebben op zich een lekker team, eerste keer dat ik er mee speelde maar goede shooters en Tyreke is een beest. Jimmer is ook best goed! Paar zieke alley-oops weer!

Deel Deze Pagina