1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NBA 2k12

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 29 sep 2011.

1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik ga echt nog een keer huilen, ik speel nu de 2de wedstrijd van het seizoen tegen de Spurs en exact hetzelfde als in de 1ste wedstrijd tegen Philly... lijkt wel of de CPU cheat. Ik sta in de weg van de shooter en toch scoren ze, ze hadden een stuk of 20 free throws gekregen terwijl ik er maar 6 had terwijl ik amper iets deed buiten gewoon verdedigen. Ik word er echt gek van. Ik speel op All Star niveau wat ik normaal best aan kan maar de CPU cheesed gewoon. Ginobili die even alle 3 punters scoort en ook nog eens aan onder de rim. Onrealistisch?|:-

Qua defense speel ik echt goed, enkel lopen mijn mannetjes te vaak door elkaar en volgen ze niet bij pick and rolls maar door zulke games krijg ik opeens minder zin om dit spel te spelen.

2. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Blijkbaar is je defense toch niet goed genoeg. Speel gewoon eerst op pro totdat je daar killed.

@7Quaresna: was relaxed om eindelijk een game te spelen zonder lag ofzo, release points zijn precies t zelfde als wanneer ik offline speel. Evans is inderdaad ziek en Fredette heeft zieke range. Bij mij scoort Beasley elke game veel. Daarnaast is Wesley Johnson een goede SG met lekkere dunks, die mid air switch van links naar rechts was echt ziek, ik ging echt los :p

3. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Jimmer heeft echt te zieke range. Ik ging het voor de grap maar proberen omdat hij dan in het echt kan. Beasley is echt een beest en Derrick Williams, die rookie, lijkt me ook een lekkere speler.

En inderdaad die mid-air switch was echt te leip, in de herhaling zag het er nog zieker uit. Had die dunk nog niet eerder gezien!

4. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik ga straks even opnieuw training camp doen, even wat moves opfrissen. Hebben jullie deze al gedaan?

5. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja is handig om die nieuwe post moves te leren

6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Alex, ik heb je net toegevoegd dus als je eens een potje wilt spelen laat maar weten.

7. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik doe nu training camp en zit aan de 3de drilll met Derrick Rose (triple threat) enkel lukt 1tje mij totaal niet.

"from a stand, hold LT
    Move LS towards the pivot foot
    Hold LS in opposite direction, release LT"

Je maakt dus een beweging alsof je gaat driven en dan moet je spinnen maar hij spint totaal niet en gaat ook niet die richting uit. Ik doe exact wat er staat maar lukt niet. BLughhhhhhhhh. :p

Edit: gelukt

Laatst bewerkt: 20 dec 2011
  8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    2 vette wedstrijden, goed gespeeld Alex _O_

Vond het echt leuk en goed, eerste game ging redelijk gelijk op maar toen nam jij de lead en lukte het me niet meer om terug te komen. Ook al wist ik dat D. Wright de 3's redelijk makkelijk scoort heb ik hem enkel echt in de 4de quarter gebruikt. En Curry die ontzettend veel fouten maakte, zelfs op SF/PF/C's. :{

2de game vond ik wel het leukste, paar keer onnodig balverlies geleden en wat domme fouten maar ben blij dat ik die 8-10 punten voorsprong van je ongedaan heb gemaakt en nog heb gewonnen. :D Was echt een spannende wedstrijd.

Nu vind ik NBA 2K12 pas echt leuk als je zo'n wedstrijd speelt. :b:

9. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja die 2e game van mij was écht sloppy. Knicks heeft echt een poep bank waar ik niks meer kan, met de Timberwolves zit er nog wel redelijk wat op de bank. Op een gegeven moment wilde ik een paar keer layup met Anthony lopen, druk ik te vroeg waardoor ik mis schiet :mad: Ook veel onnodige turnovers waardoor m'n achterstand elke keer wegging. 2K is ook veel leuker om tegen andere te spelen, ben blij dat je met mensen uit Nederland wel gewoon lag vrij kan spelen.

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Inderdaad, viel me ook op. Heb echt geen last gehad van lag, ging gewoon vlot en lekker.

Hoe zorg ik er eigenlijk voor dat spelers minder scoren als ze voor een dunk/layup gaan, toch gewoon zorgen dat mijn verdediger stilstaat en op (B) duwen of niet? Maar moet je dan op een bepaalde plek staan, je hebt namelijk nog een cirkeltje en je moet er of voor of achter staan zodat jij de aanvaller de fout krijgt en niet de verdediger?!

Als je vanavond kunt wil ik wel nog een keer spelen! :D

11. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ten eerste moet je helemaal stil staan om een charge te pakken en dat mag niet in de halve cirkel bij de basket. Daarnaast is het best lastig om een charge te pakken omdat je écht helemaal moet stil staan.

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Net met Golden state gespeeld tegen iemand met de Clippers. Was zo'n idioot die constant op de steal knop duwt dus ongelooflijk irritant.

1ste quarter stond ik 6-8 punten voor maar hij stealt elke keer langs achteren wat onrealistisch is en zeer irritant dus nam hij een voorsprong van 8 punten. Uiteindelijk enkele offensive/defensive settings verandert waardoor hij steeds balverlies leed en ik makkelijk de bal kon stelen. Ik maakte hem gewoon kapot nu, hij kon zijn irritante spelletje niet meer spelen. Uiteindelijk met 73-70 gewonnen. Ik kreeg nog een paar free throws omdat ze expres een fout maakte dus stond ik 73-68 voor maar hij scoorde nog een 3 punter met CP3 op het einde. Maakte mij weinig uit want ik had toch al gewonnen.

Ben blij dat ik heb gewonnen, was echt een ongelooflijke debiel.

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Net nog een potje gespeeld, hij koos voor de Chicago Bulls dus ik Miami.

Ik kon de jerseys niet aanpassen dus beide teams in het rood wat eerst echt lastig was.
    *********1st*****2nd*****3rd*****4th***OT1***OT2*****Total
    Bulls -------17-------20-------14-------15-----11------9----------86
    Heat -------10-------20-------14-------22-----11------12---------89

Zoals je ziet had ik eerst een redelijke achterstand, toch nog kunnen terugkomen dankzij Lebron James (64 punten, 9 rebounds, 3 Assists, 3 steals, 2 blocks). Hij stond op het einde nog 6 punten voor, nog hard kunnen pushen/goede defense en toen stond het 66-63 met de bal voor mij... ik pass hem naar Chalmers en hij scoort de 3 zodat het OT wordt. 1ste OT stond ik 3 punten achter, opnieuw kunnen terugkomen en opnieuw gelijk 77-77... Toen 2de OT, ik weet niet weer wat en hoe maar ik stond 3 punten voor, kreeg nog free throws omdat hij een fout maakte en omdat het nog maar een 10tal seconden duurde maakte hij opnieuw expres fouten en won ik dus :thumbs:

Was echt te spannend dit...

LBJ 64 punten
    Wade 8
    Chalmers 6
    Haslem 5
    Battier 4
    Bosh 4

Dus je ziet wie al het werkt heeft gedaan. Hij deed hetzelfde met Rose dus was het soms easy te verdedigen.

Rose 46 punten
    Deng 18
    Noah 12
    Hamilton 8
    Boozer 2

14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Is NBA 2K11 een aanrader als je nooit eerder een NBA game van 2K hebt gespeeld? :) Ik heb de demo van 2K12 gespeeld en ik vond het een leuke afwisseling naast de voetbalgames die ik altijd speel, het leek me alleen handig om eerst een goedkopere versie te kopen. Of zijn er echt heel veel positieve verschillen aanwezig waardoor ik beter 2K12 direct kan kopen?

15. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Zou gewoon 2k11 kopen, 2k12 is alleen op grafisch vlak een stap vooruit. Ik vind 2k11 in sommige gameplay punten misschien nog wel beter, snelheid van spelers bijvoorbeeld. In 2k12 merk je het verschil tussen snelle en langzame spelers niet heel erg goed. Animaties en dunks en de presentatie vind ik in 2k12 wel beter, maar op het eerste oog zie je dat niet.

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik zou ook 2K11 kopen, enkel kun je niet meer online spelen maar zo belangrijk is dat niet.

17. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Een relatief nieuwe game die je nu al niet meer online kunt spelen vind ik vrij belangrijk hoor.

18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zou gewoon voor 2K12 gaan, heb je alle nieuwe spelers en ik vind 2K12 gewoon beter, het speelt allemaal wat lekkerder.

19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Tja... zeg dat tegen 2K. De servers gebruiken ze nu enkel voor 2K12. Doen ze dit trouwens ook niet bij voetbalspelletjes à la fifa/pes?

20. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit

Deel Deze Pagina