[XOne] NBA 2k12

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 29 sep 2011.

1. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Vind het gewoon irritant dat je elke keer settings veranderd, duurt een uur voordat eindelijk die game begint. Ik speel online om te spelen, niet om constant te wachten op iemand die z'n settings veranderd.

Vind het gewoon lame dat je constant met Lebron gaat, ga dan 1 tegen 1 of NBA street spelen. Is niet mijn visie van basketbal spelen, maar als jij zo wilt winnen en het leuk vind om zo te spelen tja dan vind ik dat je geen basketbal speelt. En ik probeer niet te stealen maar de charge te pakken.

Kijk je wel is NBA? Dan weet je dat Melo face up de beste in de league is en dat ie alle vrije 3tjes hit, dus zo raar is dat niet.

2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ja ik kijk NBA, ik zei enkel dat Melo ook goed is dus je moet niet zeuren dat ik enkel LBJ gebruikte. Dit kun jij net zo goed met Melo doen.

Weet je wel wat ik qua settings verander, waarschijnlijk doen ze niet zoveel dus who cares. Andere mensen tegen wie ik speel doen het ook.

Wat jij doet is:

1. De bal proberen te stelen bij de baseline wanneer ik ingooi -> zie je nooit in de nba tijdens het 1ste quarter enkel als het gelijk staat of paar punten verschil en dan nog op het einde van de wedstrijd. En je ziet dat het je lukt maar het is ontzettend lame.
    2. Wanneer ik de bal net heb ingegooid probeer je met bv. rondo een charge te krijgen (druk je op B) zodat ik je omver ram en jij de bal krijgt dat is ook lame en kinderachtig-> zie je nooit in de NBA, zeker niet in de 1ste quarter en in de eerste minuten.
    3. Als het daar niet lukt probeer je het met een ander mannetje om buiten de 3 punt lijn ook een charge te krijgen

En wat doe ik? Ik speel gewoon verder en maak je in zoals ik gisteren ook deed met de Golden state warriors. Eindscore 2de quarter was 37-32 want je maakte nog die 3 punter buzzer beater met Rubio. Eindstand van de wedstrijd was 47-70 dus dat betekent dat je in die 2 quarters maar 10 punten hebt gemaakt en ik 38. Daarom verander ik dus mijn settings, zodat ik kan terugkomen en makkelijker bepaalde tactieken kan veranderen.

Als je vandaag de eerste game niet nipt had verloren en de 2de game niet was ingemaakt had je nooit geklaagd. Ik heb nooit iets gezegd over jouw steals buiten daarstraks, omdat ik hoopte dat je het zelf zou door hebben. ;)

Laatst bewerkt: 29 dec 2011
  3. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Excuus dan, is ook persoonlijke frustratie omdat Lebron bijna onmogelijk is te verdedigen. Het enige wat je kan doen is double team maar dan laat je iemand anders open. Speel sowieso niet meer tegen Miami, mindere teams tegen mindere teams is veel leuker, veel meer open en het spel is veel gevarieerder.

4. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Charge pakken is just part of the game, moet je er maar om heen lopen. Maarp als je het lame en kinderachtig vind, doe k het de volgende keer niet meer.:thumbs:

En als je weer is een keer de heat neemt, moet je ff kijken of je ook 1 tegen 5 kan doen, aangezien je toch alleen James neemt.

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Waarom begin je steeds over die charges, het zijn de baseline steals die kinderachtig zijn. En een charge proberen krijgen wanneer ik net heb ingegooid is dat ook, dat doen ze niet in de nba. Maar daar zeg je niets van.
    ;-)

6. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ooit gehoord van full court press?

7. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Fullcourt press is met je hele team, jij komt enkel met je pg stealen. Dat zie je in het echt nooit, enkel als het nodig is om een game te winnen. Jij staat er al net nadat je hebt gescoord, je maakt enkel maar je mannetje moe en je defense staat er niet. :)

8. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je kijkt blijkbaar nooit college bball of je speelt zelf niet, er wordt vaak genoeg alleen druk op de pg gezet. Maar goed het zal allemaal wel, iedereen heeft zijn eigen stijl.

Ken jij trouwens elke release btw?

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    NBA 2K11 binnen :D
    Vanavond maar eens kijken of ik er iets van bak :p

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Nee die ken ik niet, hoezo?

En ik heb 8 jaar lang basketbal gespeeld en was best goed, voor wat het allemaal voorstelde.

11. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Omdat er daar zovaak druk op de PG gezet wordt.

Gefeliciteerd :thumbs:

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wat was er nu met mijn release? ;-)

13. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het lijkt wel of je de releases kent van alle spelers, aangezien veel shots er bij je in gaan.

14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Damn, ik bak er niks van :lol:

15. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Er is ook een 2K11 topic he ;-) Waar heb je moeite mee?

Indiana Pacers is trouwens echt een vet team om mee te spelen!

16. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Vandaag de game gehaald en wat is die vet zeg, leercurve is wel hoog trouwens , je kan echt veel dingen doen, iemand een beetje tips voor een echt beginneling zoals ik met NBA2k12

17. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Training camp! Leer je gewoon alle basic dingen qua offence. Ook erg gaaf gedaan doordat je 'les' krijgt van oud spelers zoals Jordan. Duurt wel een tijdje voordat alle opdrachten gedaan maar dan ben je ook wel qua offence vinden voorspelbaar. Voor de rest gewoon een MyPlayer beginnen of een Association zodat je beetje leert hoe alles werkt en waar je goed in bent! Succes. :thumbs:

18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Of veel potjes online tegen ons spelen :D

Wat is jullie favoriete B-team?

Echt gaar, speelde van de week tegen iemand die de Knicks had, echt alles deed ie met Melo. Stuur ik hem.een bericht met dat ie zondsr Melo niks kan, gaat ie met andere spelers schieten, mist ie alles hehhe :p

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Is de game makkelijk op te pakken als je 'het spelletje' wel begrijpt, maar nog niet eerder intensief basketbalgames hebt gespeeld?

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.662
    Ja hoor!

Deel Deze Pagina