Ja ik kijk NBA, ik zei enkel dat Melo ook goed is dus je moet niet zeuren dat ik enkel LBJ gebruikte. Dit kun jij net zo goed met Melo doen.
Weet je wel wat ik qua settings verander, waarschijnlijk doen ze niet zoveel dus who cares. Andere mensen tegen wie ik speel doen het ook.
Wat jij doet is:
1. De bal proberen te stelen bij de baseline wanneer ik ingooi -> zie je nooit in de nba tijdens het 1ste quarter enkel als het gelijk staat of paar punten verschil en dan nog op het einde van de wedstrijd. En je ziet dat het je lukt maar het is ontzettend lame.
2. Wanneer ik de bal net heb ingegooid probeer je met bv. rondo een charge te krijgen (druk je op B) zodat ik je omver ram en jij de bal krijgt dat is ook lame en kinderachtig-> zie je nooit in de NBA, zeker niet in de 1ste quarter en in de eerste minuten.
3. Als het daar niet lukt probeer je het met een ander mannetje om buiten de 3 punt lijn ook een charge te krijgen
En wat doe ik? Ik speel gewoon verder en maak je in zoals ik gisteren ook deed met de Golden state warriors. Eindscore 2de quarter was 37-32 want je maakte nog die 3 punter buzzer beater met Rubio. Eindstand van de wedstrijd was 47-70 dus dat betekent dat je in die 2 quarters maar 10 punten hebt gemaakt en ik 38. Daarom verander ik dus mijn settings, zodat ik kan terugkomen en makkelijker bepaalde tactieken kan veranderen.
Als je vandaag de eerste game niet nipt had verloren en de 2de game niet was ingemaakt had je nooit geklaagd. Ik heb nooit iets gezegd over jouw steals buiten daarstraks, omdat ik hoopte dat je het zelf zou door hebben.

Klik om te vergroten...