[XOne] NBA 2k12

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 29 sep 2011.

1. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Deze game wil ik ook echt gaan spelen, maar ik kom gewoon nergens aan toe. Nog zoveel te doen met SKyrim, deus ex ligt nog steeds in het plastic, en mn dagelijkse potjes fifa wil ik ook niet snel missen.

2. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    De Bucks! Dat team is echt super underrated, je hebt Jennings en Jackson, die beide vanuit alle hoeken three´s raak schieten, Bogut wat qua rebounding echt een beest is en die je goed in de post kan gebruiken, Mbah a Moutah dat een soort atletisch monster is. Team speelt ook erg lekker vind ik zelf.

Had laatst iemand die alles met Howard ging doen, dus driven en dan op het laatste moment passen naar Howard zodat is dunk-lay//up doet, in het laatste kwart setting veranderd dat ie dubbel team krijgt, uiteindelijk met 20 punten verschil gewonnen. Ik snap echt niet hoe je er lol aan kan beleven als je telkens alles met dezelfde speler doet, dan denk je toch niet ´zo dit heb ik even goed gedaan´.=(

3. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Als je gewoon op Pro begint kan je het echt wel leren spelen. Je hebt heb best snel door, gewoon beginnen met MyPlayer wat ook echt een leuke mode is en je hebt het snel genoeg door. :)

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.662
    Pacers zijn echt geweldig!

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Mijn favoriete team is de Golden State Warriors. Al moet je soms wel geluk hebben dat je de 3's raakt.

Gisteren speelde ik met Okl. Thunder tegen Orlando. Was het zo'n sukkeltje dat steeds moet stealen of tegen je aan lopen. Dus ben ik maar full court defense gaan spelen zodat hij onder druk stond, uiteindelijk in het 3de of 4de quarter sta ik 60-45 voor, stopt hij en stuurt hij me nog een bericht ''fuk u stlng with perkins?!?!?!". Ik maakte nl. met perkins een steal aan zijn baseline en dunkte hem binnen. :9

6. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    @Tyrant: ja ik speel nu ook met de Pacers, in de association mode hebben ze ook nog iets vna 17 miljoen cap room dus kan je nog flink wat upgraden!

7. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Damn wat is Durant toch moeilijk te verdedigen man. Het valt me trouwens op dat ook al stel je help defense in op 100, dat de computer alsnog niet snel genoeg in de paint is om te helpen.

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Eerlijk gezegd, ik denk dat die settings weinig doen ook al gebruikte ik ze. :D

Ik dacht trouwens echt dat je tijdens die 1ste game op het einde nog een 3 punter maakte, was blij toen het niet zo was. Was anders echt kut geweest.

9. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    101
    Ik ga binnekort ook 2K12 halen denk ik, vond de vorige ook al zeer cool..

Kan je trouwens zoals bij Fifa je gezicht om een speler "plakken" via een virtual pro? :)

10. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nee volgens mij niet. Maar je kan in MyPlayer wel je gezicht helemaal zelf maken, dus daar zou je wel moeten uitkomen denk ik.

11. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    101
    Oke.. maarja dat is toch nog altijd wel een pak moeilijker om zo dicht bij je uiterlijk te komen als je het zelf moet maken.
    Bij Fifa is het echt 2 druppels water, echt mooi gedaan en dat is toch wel een mooie extra beleving vind ik

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.662
    In NBA hoor je niet met jezelf te spelen jongen :cool:.
    In NBA ben ik een enorme neger van ruim 2 meter met een kale bats en een dikke baard. Gewoon, omdat het kan.

13. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    101
    haha ja dat is waar, bij Nba2k11 had ik er ook zo eentje gemaakt, past ook wel beter in Nba :p

Maar nu dacht ik omdat ik zelf 8 jaar basketball gespeeld hebt mijn droom te verwezelijken he *)

14. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    101
    Heb hier in deze thread wel gelezen dat dunken moeilijker zou zijn... dat is wel spijtig..
    is er een bepaalde lengte die ik moet nemen voor MyPlayer zodat hij makkelijker vette dunks kan doen? :+

15. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Je kunt dunken, enkel niet zoveel/vaak/makkelijk als in 2K11.

Ook al zijn al je ratings perfect (dunk 99, speed 99, vertical 99, ...) dan nog dunk je niet of amper over mensen heen zoals in 2K11.

Qua lengte en type speler zou ik een 6'7/6'8 SG/SF nemen.

16. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    PG van 6'5!

17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hoe groter je PG hoe minder skill points je krijgt, beste is om je PG max 6'3" te maken (Derrick Rose, Westbrook, Deron Williams). Rondo en Cp3 zijn 6'1" en 6 feet. Maar een PG gaat nooit dunken zoals een SG/SF/PF.

18. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een PG van 6'1 werd ik in één van me eerste wedstrijden even op SF gezet. :lol:

Ben het gewend om af en toe SG te spelen maar SF als iemand van 6'1 vind ik wel komisch. Als je dunk rating op 45-50 is kan je al dunken, niet in traffic maar wel gewoon op een fast break wat ook gewoon realistisch is. Want hoe vaak zie je iemand van 6'1 dunken in traffic.

19. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou sws geen andere positie dan PG nemen, de rest is allemaal kut :p

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Zou leuker zijn als je zoals Lebron kon spelen, SF maar ook PG en SG.

Deel Deze Pagina