[XOne] NBA 2k12

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 29 sep 2011.

1. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het ook jammer dat je niet met die classic teams online kan spelen.

2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Vandaag 3 games gespeeld, eerste game hopeloos verloren maar had niet echt zin. Laatste 2 allebei gewonnen, heel nipt... ik zou strakker moeten spelen qua passen en defense, dan loop ik makkelijk 10-20 punten uit. Maar nu raged de tegenpartij tenminste omdat ze net niet winnen.*)

3. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Het moeilijkste vind ik ook om geconcentreerd te blijven spelen zodra je voor komt.

Is er trouwens een manier om met ´skill´ te passen, dus dat je bijvoorbeeld no-look passt of behind the back? Spelers als Rondo en Paul doen dat in real life zo vaak maar vind in het 2k12 een beetje wisselvallig.

4. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Geen idee hoe je dat moet doen, soms lukt het me wel maar dat is dan eerder toevallig.

Waar ik echt goed in ben is om terug te komen van een 10-15 punten achterstand, lukt me 9 op de 10 keer.

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wie denken jullie dat kampioen gaat worden dit jaar?

Ik denk dat het Thunder vs Heat wordt en hopelijk wint Durant zijn eerste ring. Meest gebalanceerde team maar toch denk ik dat Miami Heat zou winnen omdat Westbrook teveel turnovers maakt.

Eastern Conference
    1. Chicago Bulls
    2. Miami Heat
    3. Indiana Pacers
    4. Philadelphia
    5. Atlanta Hawks
    6. Boston Celtics
    7. Orlando
    8. New York Knicks
    1st en 2nd seed gaat sowieso tussen Miami Heat en de Chicago Bulls. Plaats 3-5 is twijfelachtig en het kan nog alle kanten op. Misschien eindigt Boston wel 3/4/5de. Maar sowieso dat de Pacers/76'ers/Hawks playoffs spelen.

Conference final: heat vs bulls en heat wint. Al hoop ik natuurlijk op de bulls.

Westeren Conference
    1. Oklahoma Thunder
    2. Portland Trailblazers
    3. San Antonio Spurs
    4. Memphis Grizzlies
    5. LA Lakers
    6. Denver Nuggets
    7. Utah Jazz
    8. LA Clippers

Hopelijk geen Dallas, stelt echt niets voor dit jaar. La Clippers en Utah jazz is ook op het randje want zo goed zijn ze niet. Nuggets zitten er sowieso bij, Memphis hopelijk ook.

Conference final tussen Thunder en de Spurs/Trailblazers. Thunder wint.

NBA Finale: Heat vs Thunder: Thunder wint na 6 games.

*) *)

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.662
    Eastern Conference
    1) Miami Heat
    2) Chigago Bulls
    :cool: Boston Celtics
    4) Indiana Pacers
    5) New York Knicks
    6) Atlanta Hawks
    7) Orlando Magic
    8) Philadelphia 76'ers
    9) New Jersey Nets
    10) Milwaukee Bucks
    11) Washington Wizards
    12) Toronto Raptors
    1:cool: Detroit Pistons
    14) Cleveland Cavaliers
    15) Charlotte Bobcats

Western Conference
    1) Oklahoma City Thunder
    2) Dallas Mavericks
    :cool: LA Lakers
    4) Denver Nuggets
    5) Portland Trail Blazers
    6) San Antonio Spurs
    7) LA Clippers
    8) Memphis Grizzlies
    9) Golden State Warriors
    10) Houston Rockets
    11) Minnesota Timberwolves
    12) Utah Jazz
    1:cool: Phoenix Suns
    14) Sacramento Kings
    15) New Orleans Hornets

Damn Westen is niet te voorspellen gek 8).

7. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb altijd dat ik een voorsprong verneuk en dat ik het vierde kwart altijd opfok, kan de stress niet aan 8):+

8. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de DLC download wel.

9. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kan je dan ook 5 tegen 5 normale games online spelen? Niet dat je die cell shaded graphics hebt.

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind je ranking echt heel vreemd. Je zet de washington wizards op #11 terwijl ze nog geen enkele wedstrijd hebben gewonnen en ik ben er zeker van dat ze zelfs geen 10 wedstrijden winnen dit jaar. Washington Wizards eindigen 99% zeker als laatste.

New jersey nets is ook ongelooflijk slecht bezig, no way dat ze net niet de playoffs halen en 9de worden. Samen met washington één van de slechtste teams dit jaar.

Je western conference is al iets beter maar Dallas gaat niet #2 worden, daar zijn ze te zwak en oud voor. En GSW gaat ook niet 9de worden, Curry en Ellis zijn beide goede spelers maar voor de rest stelt het bitter weinig voor.

Teams die 9de worden zijn echt teams die het net niet halen en daar kun je de NJ nets en GSW echt niet onder rekenen.

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik zou eigenlijk ook wel met de classic teams die je kunt unlocken, online willen spelen. Lijkt me echt leuk. Enkel wil ik die DLC niet hebben, ziet er lelijk uit en is veel te duur.

12. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Weet dat ze het er vorig jaar niet in hebben gedaan omdat anders iedereen die classic 98 Bulls pakt.

Hoe vet zou het zijn als je Bird tegenover Dr. J online kan spelen..

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Beste classic bulls team offline imho waren degene met Craig Hodges, iedere 3 punter zat gewoon (je schiet makkelijk +90% met hem van buiten de 3, zelfs ver buiten de 3 ).

89-90/90-91/91-92 bulls team

:9 Ik scoorde makkelijk 60 punten per wedstrijd met hem!

14. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, gewoon quick ranked matches met de classic teams

15. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.122
    Ga toch eens de demo downloaden. Hoop dat het me niet teleurstelt zoals Fifa & PES. Ben een echte 'voetballer', al 24 jaar. Maar voetbalgames kunnen we niet bekoren, PES 6 was de laatste. Ze frustreren me, met herhaalgameplay en eindeloze minuten van balbezit voor de tegenstander. maar misschien 'kan' ik het gewoon niet.

Basketbal altijd een prachtige sport gevonden (enkel NBA met de entourage eromheen), maar ben er echter nooit echt ingedoken. Omdat ik enerzijds altijd bezig was met voetbal en voetbal kijken, en basketbal in nederland niet echt vanzelf op de tv komt. Moet je echt moeite voor doen om het te zien. Heb nu wat samenvattinkjes gekeken op NBA.com, en ben toch wel enthousiast.

Ga de Demo downloaden, kijken of het me een beetje bevalt.

Laatst bewerkt: 22 jan 2014
  16. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had dat ook hoor, op een gegeven moment helemaal klaar met voetbal. Zeker omdat NBA 2K zo realistisch is ben ik ineens helemaal into basketball. Als ik jou was zou ik de demo zeker flink spelen. Moet wel zeggen dat de leercurve ontzettend hoog is en dat je de regels moet snappen om de game te kunnen spelen. Daarnaast zijn de controls als newbie misschien ook wel best lastig.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.662
    Zo zijn de meeste begonnen denk ik haha. Ik ben ook een die hard PES, en toen ik op 2011 was uitgekeken eens NBA geprobeerd voor 2 tientjes... Echt verslaafd nu. De leercurve is ff wennen vergeleken met een voetbalgame waar je al 5 edities van hebt gespeeld, maar als je het eenmaal snapt en die drietjes begint te gooien is het vele malen verslavender dan FIFA of PES.

18. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.122
    Bedankt voor de reacties.
    Wordt wel even doorbijten met de leercurve begrijp ik, hoop dat ik me daar overheen kan zetten. Ben tegenwoordig toch vooral een casual gamer met een paar uurtjes in de week, sinds ik een paar jaar geleden 'noodgedwongen' student-af moest worden en fulltime moest gaan werken en ben blijven voetballen en ben gaan samenwonen enz enz ;).

Met Skyrim en NBA2K12 heb ik dan verder in 2012 niets meer nodig merk ik :). Vanavond misschien even eerste potje proberen.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.662
    Nouja ik heb het redelijk snel onder de knie gekregen met MyPlayer mode, daar leer je een beetje hoe je een basket aanvalt en de verschillende rollen in een team.

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Gewoon oefenen, toen je met pES begon bakte je er waarschijnlijk ook niets van.

En oppassen met myplayer, je leert wel wat maar het is totaal anders om met 5 manntjes te moeten spelen dan met 1tje. Komt veel meer bij kijken.

Deel Deze Pagina