[XOne] NBA 2k12

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 29 sep 2011.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Niet alle rookies komen van college he ;)
    Rubio is een ster in Spanje waar hij al 3 jaar heeft gebald.

2. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja maar hij heeft een beetje off the court problemen, opgepakt voor wiet bezit en schijnt gewoon een moeilijke jongen te zijn.

En daarnaast, je kan in 2K nog wel zo goed gemaakt zijn, je hebt altijd nog dingen zoals vorm. Hij is nu ook geblesseerd, dus ze hebben hem ook uit de starting line up gehaald :mad:

3. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Maar ja, Michael Beasley is nog niet zo oud toch? Gewoon een heel groot talent nog in mijn ogen.

4. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nee volgens mij uit de draft van 2008 dacht ik, toen voor Miami gedraft. Ze hebben hem weggedaan omdat ze cap space nog hadden voor James en Bosh.

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hij is zelfs een 1st round 2nd pick. Maar hij had last van zijn enkel of iets in die trant, hij komt wel terug. Ik vind enkel dat teams hem onderschatten, hij zou een aanwinst zijn voor elk team.

6. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.176
    Ah, gok ik helaas verkeerd! Ik typte die opmerking over school, wilde niet het risico lopen dat iemand zou zeggen: " jamaar, dat is ook zo"!

Eerste wedstrijd gespeeld met de 76'ers. Erg veel punten met Jrue Holiday! Iguodala ook een fijne speler

EDIT: Speelde gister met de 76'ers tegen die Beasley waar jullie het over hadden. Zijn oma woont in Philadelphia, dus het was een speciale wedstrijd voor hem! Leuk die weetjes van die commentatoren!

Laatst bewerkt: 21 jan 2012
  7. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Er is echt iets mis met de servers bij 2K. Ik speel soms ook team match up en sommige mensen laggen gewoon zo hard dat je niet kunt spelen en de sessie stopt.

Daarnet ook 2 potjes gespeeld, 1tje tegen de Boston celtics. Compleet afgemaakt, wat een kutzooi... mijn defense deed geen fuck en ik had geen enkele instelling veranderd. Hij liep met iedereen constant door het midden en niemand van mijn team ging in zijn weg staan/help defense en ook al klikte ik op (A) op mijn mannetje te selecteren of met (RB) en dan mijn mannentje NIETS. Ik werd echt gek.

Net ook tegen iemand met de miami heat gespeeld, ik stond iets van 12-30 achter uiteindelijk nog teruggekomen tot 1 à 2 punten en uiteindelijk verloren met 64-72. Maar hier ook, mijn defense was gewoon gatenkaas en ik weet niet wat ik fout deed... |:-|:-|:- Want normaal speel ik gewoon tight op de bal en loop je niet zomaar door het midden.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    WTFFF

Ik heb een trade aangevraagd, 1e keus Heat en 2e keus OKC.
    Ik speel zelf bij de Knicks en heb de FINALS gewonnen..

WORD IK GETRADE NAAR THE SUNS?

Enorm kutteam met 1 goede speler... En ja, ik ben PG :emo:
    M'n hele MyPlayer verneukt!

9. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Misschied hadden ze geen cap space ofzo. Waarom geen back to back proberen te winnen?

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Ik zocht wat nieuwe uitdaging :+

11. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dan heb je je uitdaging door met de Suns de finals te winnen :p Speelt Nash nog of stopt ie na het eerst seizoen?

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Je moet ook logisch nadenken als je zo'n trade vraagt, heeft team x nood aan een PG? Miami heat: nee (Cole,Chalmers en dan heb je nog eens Wade/Lebron die toch meestal PG spelen), OKC: nee want ze hebben al Westbrook die 35min per game speelt en ze hebben een goede backup PG in Cook of Maynor.

Stel dat je een center was geweest en je vroeg een trade naar Miami dan was die waarschijnlijk ook gebeurd. :)

Jammer dat je niet hele seizoenen kunt simmen want ik wil niet 3 seizoenen spelen/simmen totdat ik eindelijk een contract upgrade krijg. Nu moet je wedstrijd per wedstrijd simmen en dat is zo traag. :'-(

Laatst bewerkt: 22 jan 2012
  13. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan ook alleen key games spelen.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Alleen ben ik RotY en gewoon fantastisch goed. Heat heeft geen top PG en Cole en Chalmers zijn erg wisselvallig (Cole is ook nog rookie). Dus die trade was gewoon erg logisch.

En dan kom jij met trade, daar loopt Bosh! Dan vind ik Bosh toch beter dan Cole en Chalmers (bij elkaar).

Ik heb de Knicks naar de NBA title geleid dus ben geen nobody!

15. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bosh is niet de starting center he.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Jawel?
    Of bedoel je in 2k12 niet?
    Zowel in de NBA als in 2k11 speelt hij veruit de meeste minuten :confused:

17. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is deze beter dan de NBA game van EA sports?

Wat is jullie mening erover?

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    De NBA game van EA is dit jaar niet eens uitgekomen, zegt genoeg lijkt me.

19. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nee dat is Haslem of Anthony. En ik heb het ook over 2K11 en 2K12

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Onzin, dit jaar speelt Bosh vaker en ook in mijn save staat Bosh altijd basis.

Deel Deze Pagina