[XOne] NBA 2k12

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 29 sep 2011.

1. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Maakt toch niets uit of je een nobody bent of niet? Je moet nog altijd rekening houden met cap space en wat een team verlangt en of ze bepaalde spelers wel willen opgeven. Waarom zouden de Knicks hun ROTY PG (jij) opgeven voor iemand van Miami. Miami heeft namelijk niets te bieden en Miami verlangt ook niet naar een PG. Wat de heat wel wilt is een goede center, die trade zou 95% zeker zijn gelukt maar dat betekent dat jij wel een center moest zijn.

Chalmers PG
    Wade SG
    Lebron SF
    Bosh PF
    Haslem/Anthony C

De enige zwakke schakel is de center positie dus die willen ze versterken.

Als je nu een trade had gevraagd om naar de lakers te gaan was die trouwens ook gelukt omdat de lakers een PG nodig hebben.

Bosh is een PF zoals Alex al zei.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Kutte is ook dat je de trade MOET accepteren :mad:

Dan maar snel wat potjes spelen en nieuwe trade aanvragen :p.

4. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Vind het ook jammer dat je trades niet kan weigeren, of wel in 2k12? Speel niet veel MyPlayer maar vind het kut in 2k11 dat je trades niet kan weigeren. Dit kan in het echt wel gewoon.

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    In het echt kan je een trade weigeren? Dan was Eric Gordon in LA gebleven en was de CP3 deal niet doorgegaan, dat is niet gebeurd.

Het zijn spelers en ze hebben niets te vertellen.

Orlando kan Dwight Howard ook naar Golden State sturen in een trade. De celtics kunnen Pierce ook naar eender welk team sturen om enkele goede jonge spelers te krijgen of draft picks maar dat gebeurt niet omdat er loyaliteit is.

6. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.176
    Heb als PG nu Nash uit de starting Lineup verdreven... In m' n eerste wedstrijd als starter stonden we 4 punten achter met nog halve minuut. Maakte 3-punter. Toen foul, foul, en er ging er 1 in.

Nog 6 seconden, kreeg de bal, dribbelde naar voren, schijnbeweging, gooi, buzzer, en raak. Maar scheidsrechters twijfelden of ik de bal al wel losliet voor de buzzer (gaat om loslaten toch, niet het springen?) Na enkele replays bekeken te hebben op de laptopjes, besloten de scheidsrechters dat het punt toch telde. Haha was supermooi! Wist niet dat het in het spel zat.

7. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat is wel nice inderdaad, vind de presentatie altijd heel vet bij 2K, net alsof je een echte game aan t kijken bent. Als je een gewone game speelt, hebben ze ook altijd stats van de topscorers, dat soort dingen. Of je ziet James tegen Iguodala een soort van 1 tegen 1 spelen linksonder op je beeldscherm, omdat ze de volgende dag een match up hebben

8. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is inderdaad waar. Maar als je een grote speler bent, iemand als Kobe, dan zal hij toch wel enige inspraak hebben over zijn trade? Ik vind het gewoon lastig om in te schatten welke teams nu daadwerkelijk geïnteresseerd zijn, want die teams die zeggen dat ze geïnteresseerd zijn, zijn het niet altijd.

9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Kobe heeft ook geen inspraak hebben, de teams doen wat ze willen. Net zoals in het spel kun je een voorkeur hebben voor enkele teams en dat zullen ze ook proberen te verwezenlijken maar als er een goede trade deal komt van een ander team kunnen ze die nog altijd nemen.

Howard heeft een lijstje ingediend met Lakers, Dallas en NJ Nets dus daar proberen ze rekening mee te houden. Al denk ik eerlijk gezegd dat hij naar geen één van deze 3 gaat. Lakers zijn te oud, Dallas is te oud, NJ is slecht.

Daarstraks opnieuw een playoff wedstrijd geprobeerd te spelen met de bulls tegen Indiana op All star niveau en ze lopen elke keer uit, hoe goed ik ook probeer te spelen/verdedigen. Ze schieten alles binnen en als ik mooi de bal block krijgen ze 2 free throws. Wanneer ik op de grond word gegooid krijg ik niets. _0/

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ongelooflijk, net opnieuw 2x op rij verloren online... ik word er echt ziek van want die mongolen winnen met geluk. Alles scoren ze in de paint, elke bal rolt zachtjes binnen tering en wanneer ik hetzelfde doe vliegen ze natuurlijk van de ring|:-|:-

kutzooi

11. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is je record online nu dan? Ik heb dat ook is gehad dat iemand alles in de paint ging doen, verdomd vervelend en lijkt wel of je er niet veel aan kan doen.

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Nu 20-25 terwijl ik 20-15 stond of zo =(

Het was niet dat die persoon misbruik maakte maar elke bal die geschoten werd of van die floaters, zaten gewoon. Ook al stond ik met mijn big men rond de zijne met de handen in de lucht of ik probeer ze te blocken kreeg hij elke keer de dunk animation die je niet kunt stoppen.

Laatst bewerkt: 24 jan 2012
  13. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Die dunk animatie is sowieso kut als je die tegen krijgt, je kan dan echt niks doen. Met welk team speelde hij dan? Je hebt van die teams die echt ziek kunnen dunken.

14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik speel normaal meestel met Okl. Thunder maar hij nam die al dus speelde ik met de La Clippers. Maar het is niet de dunk animatie van Durant/Lebron die al bij de free throw line start, de gewone dunk van onder de ring à la boozer/howard.

Eerst nog training camp gedaan dus nu gingen sommige moves wat beter dus ik ging hem zo voorbij met CP3 maar het lukte me niet om te scoren alles werd geblokt.

15. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, weird. Maar ja, soms heb je even zo een kut streak waar je gewoon pech hebt. OKC heeft ook wel het beste verdedigende team he. Wel gek, want normaal wordt CP3 niet zo snel geblokt omdat ie zo'n goede ballhandling heeft en hij is redelijk snel.

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik lees net een topic van 3 dagen oud (net na de patch) dat er nog mensen zijn die last hebben van defense online. Echt 2K verpest zoveel aan dit spel, het was nog te doen maar dit is echt storend.

17. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    2k heeft volgens mij ook niet zulke goede servers, daar hoor je ook veel verhalen over. Offline vind ik het spel wel echt lekker spelen, maar met een beetje lag online is het gewoon al irritant, je krijgt dan bijvoorbeeld steeds een blocking foul omdat je net te laat bent en shot releases zijn ook zwaar kut.

18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    @Wahlberg: dat overkwam mij toen jij de Lakers nam, steeds die dunk met Kobe, zoooooo frustrerend!

@Quaresma: volg je pas sinds dat je 2K11 hebt gekocht NBA? Want volgens mij ben je net zoals ik ineens addicted eraan geworden :p

19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Maar ik heb het over een andere dunk, gewoon de low post dunk.

Niet de abuse dunk die je meestal ziet met Durant/Carmelo/Bryant/Lebron/Wade/Beasley/Iguadala.

Echt jammer dat 2K12 zo'n slecht spel heeft gemaakt. Het had gewoon zoveel mooier geweest moet het allemaal wat beter lopen, meer zoals 2K11 was. Ik wou dat ik de MyPlayer mode kon spelen en er wel van kon genieten. Ben benieuwd wat EA gaat doen en of ze het volgende seizoen wel met een spel uitkomen, ik hoop van wel.

20. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Sinds 2k11 volg ik het wel intensiever ja. Heb zelf een paar jaartjes gebasketbald en vond het altijd al een leuke sport, volgde de NBA ook wel, maar dan meer pas vanaf de finals en niet zo intensief als ik nu doe.

2k12 is wel mooier qua presentatie dan 2k11. Animaties zijn ook beter. Maar qua gameplay vind ik 2k11 toch net iets realistischer qua gameplay. Snelheid heeft echt heel weinig invloed in 2k12.

Laatst bewerkt: 24 jan 2012

Deel Deze Pagina