[XOne] NBA 2k12

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 29 sep 2011.

1. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Welke bedoel dunk bedoel je, miss YT filmpje?

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Hopelijk wordt 2k12 weer onwijs gruwelijk want die ga ik weer kopen.

3. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Je bedoelt 2k13 denk ik? ;)

Ik hoop het ook, 2k12 was wel een lichte verbetering op 2k11 op grafisch gebied maar ik had eerlijk gezegd meer verwacht.

4. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.176
    Aargh! Door dit topic, het kopen van NBA 2k12, heb ik er volgens mij een nieuwe hobby bij. Kijk nu sowieso alle NBA samenvattingen, sommige volledige wedstrijden en probeer alles bij te houden.

Heb eigenlijk al geen tijd meer over door werk, zelf voetballen enz enz. Even afwachten of dit blijvend is, of ik het toch snel beu wordt.

5. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Geloof me, het is verslavend. :cool:

6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    nieuwe codes voor jerseys

7. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    nieuw 3d logo bij de raptors

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Omdat de bulls niet echt goed speelde ben ik maar met de thunder de playoffs begonnen. Nu net mijn eerste wedstrijd tegen de nuggets, hele wedstrijd ging goed tot de 4de quarter. Ik had tot dan een voorsprong van 15 punten dat 5 werd en uiteindelijk haalden ze me in en nu verlies ik met 135-115. :'-(

Durant en Westbrook beide 6 fouls. Goaltending wanneer niemand van mijn team de ring raakt. |:-

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Haha ja alles kijken ben ik wel afgeleerd (1000 wedstrijden!), maar volgend jaar koop je een League Pass en dan wordt het echt een vaste hobby ja :p

Misschien kunnen we volgend jaar een Fantasy League aanmaken voor het basketbal :eek:

10. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je hoeft niet per se de ring te raken voor goaltending. Als de bal zijn hoogste punt heeft gehad of tegen het bord is gekomen mag je hem niet meer raken.

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    "Hoogste punt heeft gehad", dat is wel een heel vage omschrijving. Ik heb hem gesaved dus morgen even kijken of ik hem kan uploaden. Het ziet er echt dom uit. :9

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Hoogste punt van z'n parabool :p
    Maar goaltending gaat verder. Het maakt niet uit of de bal stijgt of daalt.
    Als de bal boven de basket hangt of als hij de goede bounce krijgt en er in rolt is het al goaltending.

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Heb het filmpje geupload bij 2Kshare

http://www.nba2k.com/community/mediazone/video

Now viewing: goaltending xboxworld - xboxworld.nl

Uploaded by Jack Ocean on 01/26/2012

Enkel weet ik niet hoe ik een direct link kan geven. Iemand die wel weet hoe en wat? Normaal kun je meerdere filmpjes zien die mensen hebben geupload maar ik vind het niet.

Edit: heb het gevonden

http://www.nba2k.com/community/vuploads?vid=0c000d14

Dit is dus goaltending... ik vind dit eerder een contested shot/blocked shot. :)

Laatst bewerkt: 26 jan 2012
  14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    En dit is mijn nieuwe MyPlayer

15. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe maak je zon screen?

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Via de 2K site, moet je inloggen met je xbox naam en dan heb je stats en nog wat dingen.

Ik twijfel wat ik ga doen met die MyPlayer, ik zou graag alles op 12min spelen maar dan ben je ontzettend lang bezig om die 3 rookie jaren door te komen maar ik wil wel Rookie of the year worden, MVP en Finals MVP en ik wil een max. contract aangeboden krijgen als ik bij een nieuw team teken na die 3 jaar. En als je op 12 minuten speelt is het ook realistischer, krijg je meer skill points(?) en heb je tegen het einde van het jaar al een +85 rating.

Laatst bewerkt: 26 jan 2012
  17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Speel zelf op 8 minuten.

18. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.176
    Ik ben in mijn eerste jaar nu 64 overall rating.
    Probeer m'n zuurverdiende punten te besteden aan passing, vertical, consistency, shoot in traffic (3PT en shooting in general is al ok, heb 'scoring' PG gekozen) te besteden. Toch zou ik ook wel willen dunken eigenlijk, bij een fast break wordt een lay-up van me bijna altijd nog geblokt. Tot hoe hoog moet je ongeveer je dunk stat ophogen? Krijg je dan een melding als je het 'kan'?
    Want vind het zonde om veel punten aan dunken te besteden terwijl ik als PG nog zoveel dingen moeten verbeteren zoals passen en balbescherming enz enz.

19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Dunk maakt weinig uit, je kunt al met een 50 rating dunken maar het hangt er eerder van af of je echt open bent (op een fastbreak en iedereen rent achter je aan) of het snel snel moet gaan voordat een center je blocked. Dus echt nodig is het niet. En is het niet ontzettend duur om je 'dunk' skill te upgraden, ik zou die punten aan andere attributen geven.

20. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.176
    Als jij wist hoeveel punten ik er per wedstrijd verdien, vind je alles duur hoor :{. En mijn dunking rate staat nu op 30 ofzoiets, uiteraard erg laag vanwege keuze PG.

Deel Deze Pagina