Ik zei het je...
Je gaat echt geduld moeten hebben met deze MyPlayer, zelfs mij lukt het niet altijd en ik stoor er me mateloos aan.
Hoe ik mijn skill points probeer te verdienen is:
1. Je moet 12 min quarters spelen omdat je als rookie normaal gezien amper speelminuten krijgt . Als je dit dan op 12 min zet speel je uiteindelijk wel 10 min IRL en heb je meer kansen dan dat je 5 min quarters speelt want dan moet je alles op 1 min doen. Wat onmogelijk is. Je moet dit blijven doen tot je een starter bent en dan kun je switchen naar bv. 5 min.
2. Mid range upgraden en enkel zo scoren. Ik kan mijn man ook niet voorbij, ik word ook geblockt als ik voor een layup of zelfs dunk ga. Je moet je ook minderen fixeren op een dunk dan kun je beter gewoon Association/Quick match doen zodat je meer controle over je spelers hebt.
3. Assists geven in dit spel is moeilijk. Vorig jaar was het echt makkelijk en kon je gewoon naar je center gaan die bv. in de hoek stond. Die liep dan automatisch naar de ring, verdediger wist van niets, passen ging nog goed/snel en hij scoorde easy. Nu lukt dit niet meer (was ook oneerlijk) en lukt assists halen imho ook niet goed. Want ook al pass ik op tijd missen mijn team nog altijd een easy layup. Ik heb iets van 2-4 assists per wedstrijd maar dat is omdat ik ze laat alley oopen. Dat is

+

maar dan moet je op een fastbreak zijn of je stuurt je speler naar daar (is ook een speciale knop, moet je best eerst
training camp doen).
4. Steals lukt me best aardig, dat is een attribute die je niet moet upgraden want ze zijn al redelijk makkelijk te krijgen. Zorg gewoon dat je in de passing lane zit, soms lukt het soms niet. Is gewoon wachten.
Klik om te vergroten...