[XOne] NBA 2k12

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 29 sep 2011.

1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ben bezig met de playoffs mode met de Boston Celtics, pro niveau 12 min quarters.

Eerst ronde 4-0 gewonnen tegen de NY Knicks, elke wedstrijd heb ik wel afgezien want Anthony scoorde alles. Ook Walker die amper speelt schiet nog sneller en beter 3's dan Ray Allen. Triple Double met Rondo gehaald, punten-assists-steals (13 steals!!!).

Nu moet ik tegen de Miami heat, eigenlijk makkelijker omdat je weet dat ze enkel Wade en Lebron gebruiken maar toch stond ik net 15 punten. Uiteindelijk 2x teruggekomen tot 6 punten.

Nog 10 seconden, ik met de bal en ze foulen me gelukkig niet, Allen staat niet vrij - Pierce wel door een screen dat hij kreeg -> ik schiet de 3 en binnen \o/ 0.8 sec te gaan en dus naar overtime.

Uiteindelijk die overtime ook gewonnen 134-132, zonder intentional fouls wat ze hadden kunnen doen als de CPU zo zou spelen. _O_

Celtics 22 -- 33 -- 31 -- 34 -- 14 -- 134
    Heat 33 -- 28 -- 34 -- 25 -- 12 -- 132

Ray Allen 57 punten -- 7 rebounds -- 1 Assist -- 1 steal -- 1 block
    Pierce 31 punten -- 4 rebounds -- 1 assists -- 3 steals -- 2 Blocks
    Rondo 20 punten -- 2 rebounds -- 12 assists -- 5 steals

Dus het is niet dat ik Allen misbruik, blijft moeilijk om te scoren. Lebron had 42 punten - 8 rebounds - 11 assists, Wade 37 punten.

Laatst bewerkt: 8 feb 2012
  2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Is stealen in 2k12 makkelijker dan?
    In 2k11 had ik er vrijwel nooit 1...

3. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, zeker als iemand een hesitation doet.

4. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    NBA 2K12 2 exclusive teams:

576V-8TPQ-NWQE-AWF3-JI8S

Invoeren in het menu van de game:

features, extra's, codes.

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    bedankt _O_

6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Heat staat nu 2-1 voor, 3de wedstrijd werd ik gewoon afgemaakt. Nu de 4de wedstrijd sta ik 2 punten voor, 4de quarter moet ik nog spelen maar heb even gepauzeerd. Ik moet wel toegeven dat ik deze wedstrijd al 2 keer heb geprobeerd omdat ik toch de finale wil halen en winnen.:p

Maar ik word gek door het gecheat van de CPU. Ook al raak ik ze niet aan wanneer ze driven foul ik ze toch, ook wanneer ik in de lucht spring (recht omhoog, als je beweegt richting hun = fout) bumpen ze toch nog tegen me in en laten ze de bal los alsof ze gingen schieten. Zulke dingen kan ik dus nooit timen maar de CPU wel omdat het weet wat ik ga doen. |:-

Ik kan nog tientallen dingen opnoemen, echt irritant. Mijn FG is 60% en toch gaat het moeilijk en dit op PRO niveau...

7. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik had dus alles van NBA 2K12 verwijderd van mijn Xbox, toen ik het terug startte duurde het eventjes omdat hij waarschijnlijk de patch downloadde/roster updates/rookies/...

De rookies heb ik maar blijkbaar niet (of soms toch niet) de roster updates. Elke keer ik een wedstrijd speel nadat ik mijn xbox heb aangezet krijg ik de uitleg hoe ik een free throw moet nemen dus blijkbaar begint hij elke keer van 0 wanneer ik hem terug heropstart...

Wat moet ik doen? :'-(

8. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Innde settings free throw help uitzetten volgens mij.

9. Zaitsev38

Zaitsev38 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een goed positie om mee te beginnen bij Myplayer? Heb net NBA2k11 binnen (dit is inderdaad het NBA2k12 topic maar het lijk me een beetje onnodig om die weer omhoog te kicken). En ik weet niet precies wat nou een leuke positie is.

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    PG - SG - SF

Je moet kijken bij welk team je wilt spelen, in 2K11 heeft Miami heat geen goede PG dus daar kun je op inspelen. PG is wel moeilijk als je alle knopjes nog niet zo goed kent maar al doende leert men. :)

11. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.176
    Ben bij Myplayer nu bijna aan het einde van seizoen 2, vaste Pointguard bij de Suns. Aaron Brooks en Nash zitten achter me, maar zijn helaas nog wel bij de club. Vooral Brooks erger ik me aan, ben de absolute ster maar moet te vaak SG spelen of zelfs eventjes SF! In de Rumor Mill staan Brooks en Nash al wel wekenlang, maar enkele dagen voor de trade-deadline zijn ze nog niet weg. Nash is een legende, Brooks een irritant mannetje die de bal niet afgeeft.

Elk team is volop aan het traden en kopen, alleen bij de Suns gebeurt er niets. Dat is vreemd, want het team is erg matig. Vorig jaar net de playoffs gehaald, dit jaar bungelen we ergens onderaan. Pietrus schoot veel 3-punten, en Vince Carter die ook nog wat kon, werden aan het begin van het seizoen verkocht. Starting Line-up van Suns is nu PG – ik, SG – Thornton, SF – Dudley, PF - Frye, C – Gortat/Lopez. Ik weet niet of het aan mijn perceptie ligt (en je dus al snel vindt dat je ‘eigen’ team in MyPlayer niet presteert) maar ik vind het een erg zwak team.

Ben voor de eerste keer uitgekozen voor All Star wedstrijd, als 10e man ofzo. Ben 75 overall, en de belangrijkste stats zijn nu wel redelijk op orde. Vooral Passing op max merk ik de laatste tijd goed.

Moet ik nu vlak voor de trading-deadline nog een trade aanvragen? Of hopen dat de Suns iets in de draft of de komende dagen gaan scoren op de transfermarkt? Mijn intentie was eigenlijk om de eerste 3 rookie-jaren bij de Suns te blijven, om daarna contractsvrij een mooie keuze te maken. Nu twijfel ik door mijn zwakke team/teamprestaties al eerder. De Lakers en de Mavericks zitten zonder echte Pointguard…

12. Zaitsev38

Zaitsev38 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat houden SG en SF in? En zijn ze makkelijker als PG? Ik ben zonet als PG gedraft in de tweede ronde nummer 20 ofzo en ik bak er nog niet zo heel veel van. Of heeft iemand nog wat algemene tips. Wat kan je het best upgraden bijvoorbeeld.

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

PG= spelverdeler en als je die plays wilt callen moet je er voor zorgen dat je alle knoppen goed kent dan is het nl leuker.

SG en SF zijn het leukste in 2K11 omdat als je dan 6'6" bent kun je makkelijk naar de basket driven en dunken of gewoon schieten natuurlijk. Maar het blijft de meest veelzijdige posities.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    IMO is PG leuker toch. Kun je alles zelf bepalen en hoef je nooit te callen etc.
    En je kunt triple doubles scoren :cool:

15. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

The suns gaan niets scoren tijdens de draft omdat de draft picks blijkbaar (fout van nba 2K12) na het eerste seizoen allemaal alfabetisch gebeuren.

Dus je begint met de 76'ers,Bobcats,... de suns komen dus pas heel laat. :)

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Triple doubles in 2K11 is echt makkelijk, het leukste is als je Michael Jordan hebt unlocked en daarmee MyPlayer speelt. Ik had in het 1ste quarter na 6 min al +10 punten -5 assists -4 rebounds.

17. Zaitsev38

Zaitsev38 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf nu nog wel even doorspelen als PG. Ben gedraft door de Milwaukee Bucks :9 dus dat is in ieder geval iets.
    Wat zijn eigenlijk de speciale knoppen voor de PG? Ik weet dat je met RB kun kiezen naar wie je passt, maar zijn er nog meer dingen?

18. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Met LB kan je plays oproepen, al zal ik daar me aan het begin nog niet aan wagen. Met de d-pad en dan naar recht kan je quick plays oproepen, die zijn wat makkelijker, maar nog steeds erg nuttig.

Als je LB ingedrukt houdt wordt er een screen gezet, daarmee kan je makkelijk driven naar de basket, of ruimte maken voor een schot.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Alles via de pick n roll :cool:.

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Weet iemand waar ik kan oefenen met 1 enkele speler? Ik zie het namelijk niet staan bij "practice". Ik wil gewoon even spelen met Francisco Elson. Hij staat namelijk tussen de free agents en je kunt enkel teams gebruiken bij freestyle.

Deel Deze Pagina