1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NBA 2k12

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 29 sep 2011.

1. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    99
    Heb sinds gisteren dit spel ook eindelijk in huis :thumbs:
    Ben meteen met myplayer begonnen en ben gedraft bij de NY Knicks.. was best blij want bij nba2k11 begon ik bij de Bucks :)

ik heb het wel moeilijk met mijn dribbels btw..
    ik wou even de dribble drill toen op training.. en bij het deel waar je zo een bewegent plaatje moet voorbij dribbelen bij de ring, ging het in de mist ..
    ik kan gewoon niet voorbij het bewengde plaatje geraken :confused:
    Staat er ergens iets over welke controls je moet uitvoeren om een bepaalde move te doen?
    ik weet dat je LT moet inhouden , maar voor de rest?

2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Bij het startmenu van het spel zelf moet je op zoek gaan naar "Training Camp" daar leer je alles.

3. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Waarvoor dient die code? :) Zou je die ook naar mij kunnen sturen ben nl. niet in de buurt van mijn Xbox, morgen pas.

Dankjewel!!

4. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    99
    thank yeeee

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.649
    NYK is echt een ideaal MyPlayer team! Ik zou er zeker een tijdje blijven.

6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Deels off topic maar ik ben opnieuw begonnen met de MyPlayer mode van 2K11 als een center en je merkt het verschil gewoon hoe je in 2K11 wel een wedstrijd naar je hand kunt zetten itt 2K12. Verschil is verbluffend. Ik kijk al uit naar 2K13 en hopelijk klopt de MyPlayer mode wel want dit jaar was het voornamelijk frustratie.

NBA Live of hoe het ook moge heten ga ik ook alleszins checken. Ben benieuwd.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.649
    O als ik hier post heb ik het alleen maar over 2k11 btw :p.

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wat is je rating nu?

Ik speel enkel in het weekend en ben nog maar vorige week begonnen en zit rond de 52 denk ik. Speel bij de Trailblazers en wat een vet team, imho één van de beste teams all round.

Wallace-Aldrigde-Roy-Batum -Miller- ...

Enkel de PG zou geupgrade moeten worden.

Miami Heat lijkt me ook wel leuk om te joinen met Wade-Lebron-Bosh of de Boston Celtics.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.649
    82 (PG), Rookie of the Year en in 2nd AllStar team geloof ik.

Heat heb ik heel even bijgezeten (Bosh was toen weg) maar snel een oude save geladen.. Niks aan. Pacers is wel tof maar getrade voor Granger dus neemt ook wel wat weg.
    Zou echt graag nog bij de Nuggets willen, in 2k11 is dat echt een heerlijk team met Affalo, Smith en Galinari.

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Welk niveau speel je dan? Ik speel nu nog even op het makkelijkste niveau (:+) en 12 min quarters totdat ik een starter ben. De eerste 6 spelers hebben namelijk al 30'ish minuten en ik nog maar 20'ish dus duurt nog even voordat ik een starter ben ook al moet ik "maar" Camby voorbij.

Ik veronderstel dat je nu met de playoffs bezig bent? Ik wil namelijk proberen met mijn center 1. Rookie of the year (lukt sowieso) 2. Defensive Player of the year (hopelijk) 3. MVP en 4. Finals MVP te worden. :D En Defensive - All star teams is mooi mee genomen.:9

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.649
    Op Pro maar hoor... In normale potjes inmiddels niveautje daarboven (Allstar?)

Ik had de playoffs gehaald en de finals zelfs gewonnen (8 minuten per qt) dus ik wilde wat nieuws.. Trade aangevraagd en toen kwam ik dus bij de Suns... 5 verplichte games gespeeld en toen zat ik bij Pacers... Game 12 ofzo nu, maar verloor interesse doordat Pacers best ruk zijn en dat maakt assists maken moeilijk etc.. Bij de Knicks was dat echt fantastisch.
    Dus toen was ik Association begonnen.

Nu speel ik vooral online dus nodig me maar eens uit! Speel nooit met topteams btw.

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Heb deze ingevuld, er stond "you now have access to the legendary teams" maar ik zie deze nergens? Zijn dit niet gewoon de teams die je krijgt wanneer je die "NBA greatest mode" uitspeelt?

Zometeen even goed kijken, alleszins bedankt voor de code!!!:thumbs:

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Heb mijn foul sliders aangepast nadat er veel te veel fouls werden gegeven 'in the paint', wat speelt dit heerlijk. :9 Eindelijk kan er wat contact worden gemaakt in plaats van elke keer foul + free throw.

14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ben bezig met de Association mode: La Lakers, 29 wedstrijden, 12 min quarters. Ik speel met fatigue uit, injuries uit, ook geen roles en chemistry etc. Anders krijg je spelers die ontevreden zijn en zeuren dat ze te weinig spelen en daar heb ik geen zin in.*)

Mijn enige doel is om de ratings omhoog te krijgen door middel van de weekly practice. Maar een rating increase heeft maar 1-3 dagen effect volgens 2K, afhankelijk van hoe hard ze hebben getraind.

Nu vraag ik me dus af of bepaalde rookies makkelijk een rating van 75 kunnen krijgen en deze ook kunnen behouden en niet steeds dalen naar hun oorspronkelijke niveau.

De enige trade die ik heb gedaan is Blake voor GORTAT (!!!!), en een 1st round pick. \o/

Lineup:

PG: Sessions, Morrius
    SG: Kobe, Eyenga (?)
    SF: Barnes,Graham,MWP
    PF: Gasol,Hill
    C: Bynum, Gortat

Ik doe mijn subs zelf dus iedereen speelt 20'ish minuten zodat ze veel scoren en hun trade value stijgt. Joey Graham was een free agent die ik heb getekend voor 1 jaar - 1.75 miljoen. Heb hem enkele games +15-25 punten laten maken (hij is niet zo goed eigenlijk, bal rolt er altijd net niet in) zodat teams nu wel geïnteresseerd zijn in hem.

Ik zou oh zo graag Chris Paul of een andere goede free agent tekenen maar ik weet niet hoe ik zoiets moet doen. Ik denk dat het onmogelijk is om daar cap space voor vrij te maken of ik moet Gasol waiven? of traden voor picks. Enkel snap ik daar niets van, want die waivers moet iemand overnemen maar dat gebeurt nooit op tijd. :confused:

OJ Mayo zou ik graag tekenen als FA. Kyrie Irving wil ik ook hebben, enkel moet ik dan Bynum/Gasol opgeven en daar heb ik geen zin in. :'-(

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.649
    Lol met fatigue uit is er echt geen reet aan natuurlijk 8)
    Heb je totaal geen bench voor nodig.

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Fatigue betekent niet dat ik in-game constant kan sprinten of zo, energy level van de spelers daalt juist wel. Dus ik heb wel mijn bench wel nodig... Het is dus niet zo dat ik 48 min lang kan spelen met mijn starters want dan is hun energy level op 30-40 (geen idee hoe laag het gaat). Ik sub iedereen wanneer ze onder de 80 gaan. Kobe mag meestal langer spelen maar dan houd ik wel een time out zodat zijn energy level terug kan stijgen.

Fatigue heeft enkel invloed op de status van de speler wanneer ik dus de practice plan. Nu het "uit" staat kan ik nl. elke dag een training houden op het hoogste niveau. Als fatigue aan staat is dit niet mogelijk omdat de speler zijn attitude verandert en in plaats van "fresh" staat er dan "tired" etc. En dan daalt zijn rating. Dus met fatigue aan moet ik bv. geen zware training houden voor of na een wedstrijd. En moet ik ook vrije dagen houden tussen de trainingen en games.

Ik 'cheese' niet hoor, als je dat dacht/bedoelt. :D

Laatst bewerkt: 31 mrt 2012
  17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik word soms echt gek van dit spel. Probeer opnieuw een wedstrijd op all star niveau te spelen omdat pro te makkelijk is en dan win ik met 140-120 want je loopt zo door de verdediging heen.

Op all star is het gewoon leuk spelen, veel realistischer maar wat een cheese van de CPU . :'-(

Ik stond 16 punten achter, 1ste helft was net gedaan. Ik speel half court press, doe echt mijn best en kom tot op 2 punten van Denver. Wat doet de CPU dan, allemaal plays waardoor ze open 3's krijgen en waarbij 2 van mijn spelers elke keer blijven hangen/haken omdat ze te dom zijn. Ze lopen zelfs niet terug richting hun mannetje. |:- Contested shots scoren ze, Bynum die boven hun PG Sessions hangt, de bal aanraakt etc. en toch leggen ze hem er in.

18. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Arhghghghg opnieuw kom ik tot op 2 punten van ze, reverse lay up wordt gewoon gemist... what the fuck |:-|:-|:-

Lakers 23 - 25 - 35 - 29

Denver 30 - 34 - 29 - 23

112-116

Ze kregen nog 4 free throws op het einde omdat ik 1x moest foulen en de laatste keer de bal verkeerd ingooide en zij hem steelden. 3/4 :'-(

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.649
    Met fatigue uit kun je gewoon alleen maar met je starters spelen hoor! Tenzij dat in 2k12 rigoureus is veranderd.

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Je kunt gewoon met iedereen spelen.

De fatigue waar ik het over heb is "progressive fatigue". Wanneer ik dus een wedstrijd speel en dag erna ze een fastbreak training laat doen op "intense" en dit elke dag doe, dan verandert hun mood van "fresh" naar "tired". En dan daalt hun rating. Het heeft dus niks met de in game "energy"-rating te maken.

Deel Deze Pagina