[XOne] NBA 2k12

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 29 sep 2011.

1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
  2. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.176
    In mijn laatste (derde) jaar Suns de titel gepakt met mijn PG MyPlayer en verder een redelijk crappy team. \o/

Toen wilde ik graag tekenen bij Miami of een ander topteam, zonder goede PG. Wilde eens weten hoe het als PG speelt in een goed draaiend team. LeBron en Bosh vertrokken, en Miami wilde me overigens blijkbaar niet. Getekend bij de Lakers, verreweg het beste roster van de aanbiedingen. En man man, wat speelt dit lekker, nu wordt er ook echt iets met je passes gedaan. In mijn eerste wedstrijd (8min) gelijk mijn eerste triple-double (40 points, 15 assist, 12 steals) ooit. Die wedstrijd was trouwens gelijk tegen de Suns, die na 3 jaar niemand gehaald te hebben, nu wel konden uitpakken met Jennings (mijn vervanger) en Harden. |:-

3. Zaitsev38

Zaitsev38 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is Champions in de soundtrack van 2k11 van Ron Artest :eek:
    Vond dat eigenlijk nog wel het beste nummer.

4. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad! :eek:
    Kom er ook nu pas achter dat het Metta is. :lol:

Lekker nummer inderdaad.

Vind dit het beste nummer in 2k12:

Laatst bewerkt: 18 apr 2012
  5. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0

World Peace :emo:

6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    beste nummer dit jaar is

7. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wat is die code ook alweer om die legend/classic teams te unlocken? Ik zoek op nba 2K12 cheats/codes in google maar hij staat er niet tussen?!

Was iets van "Iam23" :confused:

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Gisteren een nieuwe association begonnen met Cleveland, 29 wedstrijden - 12 min quarters - pro - chemistry en al die andere dingen op on zodat het realistisch is. Enkel twijfel ik of ik injuries aan of uit zet want Lamar Odom (die ik kon tekenen als Free Agent - 67 rating viel op zijn schouder en nu is hij uit voor 2 weken =(). Of ik moet de sliders voor injuries aanpassen.

Uiteindelijk speelt Cleveland echt lekker alleen moet ik nog wat oefenen met Irving, ik vind nl. dat Gibson (back up PG) beter speelt. Eerste wedstrijd gespeeld tegen Washington. Op het begin stond ik 11 punten achter, uiteindelijk rond het 3de-4de quarter dit kunnen wegwerken en dan ben ik over de Wizards gegaan maar toch bleven ze terug komen. Heb uiteindelijk een clutch 3 moeten maken met Gibson om in overtime te gaan.

1ste overtime, ging goed 4 punten voorsprong, dan kwamen de Wizards weer terug en was ik er aan. Heb opnieuw een clutch 3 moeten maken voor de 2de overtime. Op het einde van de 2de overtime nog iets van 8 sec te gaan en Nene krijgt de bal om als laatste te schieten (rond de free throw line) en ik speelde zone dus er stond 3 man op hem. Hij schiet, ik spring, contested shot en hij scoort. :+

Op naar de 3de overtime, opnieuw ging het gelijk op. Ik had de kans om het elke keer af te maken met free throws maar ik miste de 2de waardoor de lead niet groot genoeg was. Opnieuw een clutch 3 gemaakt ook al was de score gelijk. Nog 10 sec te gaan en het enige wat ik niet moest doen was foulen. Wall gaat naar de ring voor een easy lay-up, ik stop hem, hij schiet, foul en scoort. Uiteindelijk maakte hij nog de free throw.

Nog een paar seconden op de klok, ik geef de bal aan Parker. Het lukt me niet om een shot te maken, wordt constant gebumpt. Nog 3,2,1 en dan maakte ik een fadeaway shot en die zat. _O_

Ongelooflijk intensief zo'n wedstrijd als je 12 min quarters speelt en dan nog eens 15 min moet spelen in 3 OT's. :9

Wat wel ongelooflijk raar is dat Crawford (Wizards - 71 rating) 44 punten scoorde en de wedstrijd daarvoor had hij ook al 42 gemaakt. :confused:

9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Mijn 2de game was vs Charlotte Bobcats en die heb ik compleet weggespeeld. Ik dacht al dat de settings misschien iets te makkelijk waren maar ik heb nu net een ongelooflijk enerverende wedstrijd gespeeld tegen de Phoenix Suns waar ik ongelooflijk veel last had om ze te verdedigen omdat alles wat ze deden wel zat. Shannon Brown met 8 3-punters, Nash die 4x een buzzer beater scoort. Twee keer scoorde hij (contested) 2's en 2 keer scoorde hij een 3-punter. =(

Ik heb de hele tijd gevloekt omdat ik er gek van werd. Ik stond uiteindelijk met nog <30 sec te gaan 132-130 voor. Zij hebben net gescoord, ik gooi in naar Irving, zij foulen en ik krijg 2 free throws. Ik scoor ze (gelukkig) beide en met nog 2.5 seconde op de klok scoren ze sowieso niet meer.

Dacht ik... Nash krijgt de bal, loopt (ik liep al met Irving op hem af om te contesten) en Nash scoort gewoon die 3 punter. Te ziek voor woorden en dat bewijst imho gewoon dat de CPU vals speelt, ze doen alles er aan om terug te komen. :9*)

Filmpje komt er aan.

10. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Vind het wel jammer dat de CPU zo cheat, zeker op de hogere moeilijkheidsgraden. Maakt niet uit hoe goed je defence is ze maken gewoon vaak het schot maakt niet uit hoe goed je hem verdedigd.

Werkt dat slider gedoe een beetje? Zie veel van die settings voor sliders online staan.

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Filmpje zou geupload moeten zijn maar hij geeft een error op www.nba2K.com maar zodra hij klaar is zet ik hem wel hier.

Ik gebruik deze sliders en ben er erg tevreden over. Ik heb wel enkele dingen aangepast zoals de fouls, injuries maar stamina/quickness/... behouden. Als je wilt post ik morgen wel mijn aangepaste sliders. Qua shot selectie speel ik enkel niet met de player % want dat vind ik te moeilijk en dan heb je dat shot release help ding niet meer. :9

Het is echt een verademing om nu te spelen want alles en iedereen speelt realistischer en ook rustiger. Enige minpuntje maar dat ligt aan het spel zelf is dat je verdedigers opzij worden geduwd door onzichtbare krachten maar goed het is wel doenbaar al is het soms frustrerend. :)

Als je de sliders aanpast moet je met LB/RB ook de CPU settings aanpassen zodat alles gelijk is.

http://www.operationsports.com/forums/nba-2k-sliders/535966-boats-nba-2k12-slider-set.html

Oh ja die 3 punter van Nash was trouwens een halfcourt shot, ze hadden namelijk geen time-outs meer. Daarom vond ik het mindblowing. :)

Laatst bewerkt: 22 apr 2012
  12. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Heb al een tijdje geen 2k13 meer gespeeld, onder meer omdat Association niet meer leuk was door het ''cheaten'' van de CPU. Ga morgen even die sliders die in die link staan even, kijken hoe dat speelt.

Tuurlijk is het wel mogelijk dat er een halfcourt shot wordt gemaakt alleen als je hem gewoon goed contest vind ik het een beetje onrealistich, zeker bij iemand als Nash (niet de grootste).

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik denk dat er iets mis is met de nba2K site want andere filmpjes werken ook niet, gaat nog even duren.

Net opnieuw een wedstrijd gespeeld tegen de Nuggets. Ik speelde ze opnieuw compleet weg, raar maar waar ze kwamen terug. Met de meest onrealistische 3 punters die ver buiten de 3 punt lijn kwamen. Heb mijn xbox maar uitgezet want ik raakte redelijk gefrustreerd. :x

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    WTF wilde vorige week ff een potje 2k11 spelen tegen een maat, hadden we allebei ouwe rosters...

Ik had Nuggets en had dus Melo enzo allemaal 8).
    Hebben ze de rosters offline gehaald ofzo? :mad:

15. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.176
    @ Tyrant
    Hm, zou het niet weten, heb alleen NBA2k12. Heeft niets te maken met welk Roster je laadt toch he, aangezien dit om online gaat?

@ Wahlberg
    Waar blijft dat filmpje!? :9

Ben m' n MyPlayer beu nu, als je je ring hebt blijft er niet veel meer over om voor te spelen. Ja 1000 wins en 10.000 assist en weetikveelwat. Tja...

Snap nu wat meer van de Assocation na een testseizoen. Binnenkort maar eens starten met de Suns denk ik, die ploeg ken ik het beste na 3 seizoen Myplayer :9. Ga wel gelijk Nash traden denk ik, die heeft voor zijn leeftijd nog wel wat ruilwaarde, Kijken of de Suns kan verjongen. Al zal ik George, Shumpert, Irving, Turner enz wel niet kunnen halen. Nog jonger en slechter dan maar *)

16. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb gister NBA2k12 gekocht. Hoorde van vrienden dat het een erg toffe game is.
    Zelf heb ik nog nooit een basketball game gespeeld op de xbox.

Nu snap ik de controls ook niet echt.
    Ik weet nu dat rechter trigger naar beneden en vervolgens naar boven, schieten is. Maar hoe moet ik nu timen? Ook met strafworpen wil het niet lukken.

Verder hoe kun je een beetje die bal afpakken want met X lukt dat niet.

Verder zit het er super uit, en als ik de basis controls een beetje kan beheersen zal ik hier een hoop plezier aan hebben

17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Oefenen oefenen oefenen :9

Je moet even zoek in het main menu maar er is een training camp waar je leert schieten en allerlei andere zaken bijleert. :)

18. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    oke ik zal even kijken

19. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Er is ook een trainings camp in 2k12 waar je virtueel les krijgt van wat grootheden o.a. Jordan en Bird. Staat onder practise geloof ik, erg leuk gedaan. Daar leer hoe je moet dunken, schieten etc. Voor de rest gewoon veel oefenen inderdaad. ;)

Laat je niet afschrikken als je alleen maar verliest, het is niet een game die je in een paar dagen perfect onder de knie hebt.

Edit: zie net dat Wahlberg het traininscamp al noemde.

Laatst bewerkt: 29 apr 2012
  20. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap de opzet van het schieten nog voor geen meter.

In het oefenkamp is het gewoon simpel R-trigger naar beneden spelers springt, Trigger los en hij gaat erin. Maar in een wedstrijd gaan 9 op de 10 schoten dan mis.

Wie kan mij vertellen hoe het schieten nou in elkaar zit :+

Deel Deze Pagina