1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NBA 2k12

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 29 sep 2011.

1. Veriitas

Veriitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil best meedoen! Maar dan wil ik wel heel graag met OKC spelen!
    Wow thunder is populair... nooit verwacht haha. Mijn favo team al voor een tijdje.

2. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Durant en Wesbrook vind ik echt geweldig! Maar ik wil ook best met een ander team spelen hoor! In 2K12 kan je beter 3PT schieten, heb het al op diverse fora gelezen.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ja ze zijn aardig populair, volg ze nu ook een tijdje.
    Harden is m'n favo NBA speler atm :p

4. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Harden is ook geweldig, die baard alleen al ;)

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Sowieso, en altijd zo bescheiden. Het is een beetje de Willy Overtoom van NBA, maar dan ziet er wel echt stoer uit :p.

En Ibaka maakt het lijstje met toffe OKC spelers af.
    In NBA zijn er meer spelers die ik dislike dan like, OKC is de enige uitzondering.

6. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Aight, tof!

Hier zijn alle ratings van de teams te vinden. Ik zeg top vijf teams niet gebruiken, daaronder is het wel te doen om tegen dat soort team te spelen. Ik neem Magic :)

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Haha Heat weer dik bovenaan. Celtics staan me toch iets te hoog (terwijl ik wel Celtics fan ben).

Ik twijfel tussen Hawks of Trailblazers.

8. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hawks hebben veel lengte, met Blazers heb je wel meer range waar je vanuit kan schieten.

Hier is er meer info te vinden over de online mode. Ik zal binnenkort ook een topic maken alle regels en wie welk team neemt in het online gedeelte.

Man man wat heb ik zin in deze game! Stiekem hoop ik dat GM hem vandaag al heeft!

Laatst bewerkt: 4 okt 2011
  9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Is dit btw een grapje van de schrijvers? :9

10. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Gaat alleen over James :p

11. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik met je eens, ik erger me ook aan steeds meer spelers. OKC heeft een vet team. Ik ben ook benieuwd naar de Wizards, John Wall is supersnel en dan Javale McGee die gewoon de Dunk Contest had moeten winnen. En Nick Young. Allemaal erg jonge spelers, maar super veel potentie.

12. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Trouwens totaal offtopic, maar voor de echte basketballiefhebbers die de NBA missen tijdens de lock-out check eens www.hoopmixtape.com

Echt supervet! Gewoon James, Chris Paul, Dwayne Wade en andere grootheden in de NBA die tegen elkaar spelen en gewoon voor fun!

Beetje All Star game stijl, iedereen doet gewoon zijn ding.

13. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als je het over bescheidenheid hebt dan kan je Nowitzki niet vergeten, echt geweldige speler dat.

Hoop dat iemand in 2Kshare gelijk de rookies maakt zodat we die voor association gelijk kunnen gebruiken.

@7Quaresma: ballislife.com, allemaal high school spelers, echt vet. Verder is Bleacher Report ook echt een strakke site, check die echt dagelijks. Niet alleen NBA, maar ook college bball, voetbal, football, alles eigenlijk wel. www.bleacherreport.com/nba.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Nowitski heeft IMO weer niet die spark die andere spelers wel hebben. Altijd maar die fade away jumper...

Oja en sportamerika.nl is ook leuk voor NBA, beetje basic maar wel lachen. Als NBA begint komt er ook een quiz, heel geinig.

En die freestyle potje zijn tof ja, was laatst ook eentje georganiseerd door Melo.

15. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ball is life is ook vet! Trouwens soms zie ik van die High School spelers en dat zijn echt beesten! Echt niet normaal, ben benieuwd wat die eten op een dag..

16. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Nowitzki is gewoon een hele slimme speler. Hij heeft niet de skill van bijvoorbeeld Lebron of Durant, maar hij heeft wel een geweldige jumper. Zijn Midrange jumper in 2k12 is ook 99. In de demo schiet je ook alles raak met hem. Geen leuke speler om naar te kijken maar wel effectief!

17. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja je schiet alles raak als je op rookie speelt, dat gaan we niet doen online hoor! :+

18. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, volgens mij is de demo Pro, maar weet ik niet zeker. Maar de release points in 2K12 zijn sowieso makkelijker. Trouwens ik hoop dat ze de CPU in MyPlayer wat beter hebben gemaakt, soms heb je zo een zieke assist naar iemand die helemaal open staat en dan mist ie. Terwijl de tegenstander wel alles raakt schiet als ze vrij staan...

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Tell me, vooral dat potje tegen John Wall. Die schoot 2x een buzzer beater van z'n eigen half court raak :emo:

20. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Whaaat release datum in USA is vandaag!

Deel Deze Pagina