Gebruik LT om te locken op de tegenstander. Stealen zal niet lukken dus probeer enkel te blokken. Als ze passen wisselen van speler.
Wooot, i love this game. Gisteren Heat -Knicks. Hele tijd gelijkopgaande game. Met nog 5 seconden te gaan scoor ik 67-65, geeft hij een lange pass naar Melo die wonderbaarlijk nog aankomt ook. Lay up, 67-67. Time out voor mij, ik krijg de bal aan de linkerkant met 2.2 op de klok. Lebron krijgt de bal, dribbel naar de hoek, corner three (inmiddels gaat de buzzer): SWISH
Ga lekker hè. Ben ook nog vol aan het spelen (2k11). Moet nog 4 jordans unlocken en spelen tot de allstar match. Daarnaast mn association met Thunder (Love en George gehaald) afmaken. En daarna sowieso 2k13.
Live die lijkt toch echt wel gecanceld voor dit jaar, wordt nergens meer genoemd door EA (Beurzen, financiële rapporten) Ik koop trouwens zeker NBA2k13 maar wil eigenlijk graag de Dynasty edition maar die is voor als nog niet in Nederland (of UK) te verkrijgen.
Live moet er echt wel komen. Wat hebben ze dan in de afgelopen 2 jaar gedaan? Ze hebben hopelijk wel aan een spel gewerkt, zou niet kunnen dat het allemaal voor niets is geweest. Ik heb het ook gelezen maar het blijven geruchten die opeens uit het niets komen. Live moet er komen want 2K laat te vaak steken vallen, wat concurrentie zou goed zijn.
Waarom werkt die "players you met" functie soms wel en soms niet? Ik wil nl. een rematch doen maar ik weet die kerel zijn naam niet meer en het lukt me niet om hem te vinden "cheetoebluntman" ofzo. Wat in het vet staat klopt alleszins. Net verloren tegen hem, ik speelde met Boston en hij met Indiana. Ik dacht dat het een noobje was die ik even een lesje ging leren want het ging echt te makkelijk. 1ste quarter speelde hij enkel met Hill. 3de quarter begint hij opeens serieuzer te spelen en toen stond het weer gelijk. Verlies ik uiteindelijk de wedstrijd in de laatste 2 minuten.
Ja dat doet het bij mij ook echt vaak niet. Iemand nam alleen maar 3tjes met Kobe en ik stond 30 punten voor, gaat ie weg. Wilde hem nog een berichtje met bitch sturen maar hij stond er niet bij bij
Net weer een wedstrijd verloren, om gek van te worden. Hij met Indiana en ik met de Spurs. Ik stond de eerste 2 quarters voor met een paar punten en ik wou eigenlijk stoppen omdat hij full court press speelde 24/7 maarja dat is slecht voor je record dus deed ik het maar niet ook al stoor ik me er mateloos aan. Dus besloten om verder te spelen, sta ik uiteindelijk 8 punten achter of zo. Dacht, dit lukt me niet meer om terug te komen. 4de quarter staat het 74-72 voor hem met nog 20 sec te gaan. Fastbreak, Stephon Jackson loopt richting de hoek, ik pass. Hij stond echt WIJD OPEN, had eigenlijk moet driven, en ik schiet de 3 en hij bounced op de ring. Verlies ik met 76-72. Tering.............
Je kan inmiddels rosters die up to date zijn downloaden, dus met de Howard trade en alle rookies e.d. Ik ga een asoiation met de Hornets beginnen, die hebben nu ook lekker veel capspace, dus dan is er ook nog genoeg ruimte om volgend seizoen een paar goede FA's te signen.
Vannacht 1e game met de Hornets gespeeld. Met 10 punten verschil van Thunder gewonnen. FA die ik heb gesigned zijn Ben Wallace (C), Earl Boykins (PG) en Micheal Pietrus (SF). Heb dan de volgende opstellingen, starting 5 A. Rivers E. Gordon A. Aminu A. Davis B. Wallace Bench E. Boykins/Vazquez B. Walker/X. Henry M. Pietrus R. Anderson R. Lopez Al met al een solide team die samen met Rivers, Gordon en Davis opgebouwd kan worden tot een goed team. Hopen dat ik nog wat bench players kan traden voor picks, maar dat lukte tot nu toe niet echt. Ik speel trouwens 14 games in de regular season, lekker kort. Oja, Rivers heeft trouwens een zieke jumper. Kwam trouwens wel wat geks tegen, door die roster update speelde thunder in eens in suns tenue.
Ja klopt, ze hebben nu ook nog genoeg capspace (20 miljoen) over om goede FA's te halen. Enige probleem voor capspace zal gordon zn contract zijn, aangezien die nu nog maar 1 jaar heeft en hij sws wel een groter contract wilt.