1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NBA 2k12

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 29 sep 2011.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ik zit een beetje filmpjes te kijken van die Chris Smoove (geweldige vent) met zijn 2k12 player mode, echt lachen.

Wel een verbetering dat je starting stats wat beter zijn, want je had echt flink wat games nodig om een beetje te willen meespelen.

2. Veriitas

Veriitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Schumba beertje, ik denk dat het ligt aan 2k zelf. Ze hebben elk jaar problemen met online. In de eerste paar weken is dit het ergst. Ik zou gewoon even afwachten en af en toe even proberen.

3. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Anyone up for a online game??

4. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Zelfde probleem hier, net geprobeerd een potje met AlexF1606 te spelen, maar dit probleem kregen wij dus ook. Beetje raar.

5. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja hoop dat die servers beter draaien als we online association gaan spelen.

Met myplayer nu 14 wedstrijden gespeeld bij de Suns, 9.1 PPG, assist echt DRAMA (0.5). Komt ook vooral doordat plays net 1 pass verder gaan als iemand gewoon open staat na een pass van mij, wil m'n assists een beetje hoger krijgen. Ben eigenlijk PG maar ik kom eigenlijk bijna altijd als SG vanaf de bench en als Aaron Brooks dan speelt krijg ik bijna nooit de bal, echt een ball hog is dat.

6. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hell yeah starter geworden en bij rotationals sta ik op 40 minuten!

Je kan bij My Purchases kan je zo'n attribute boost kopen, weet iemand of dit dan voor altijd geldt of maar voor 1 wedstrijd?

7. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Meer picks vragen, passen naar de pf/c daarna.
    Of gewoon driven en dan kickout, misschien helpt dit om je assist stat te verhogen.

8. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zijn de servers al wat gefixed?

9. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Zon boost is volgens mij om het limiet op te hogen wat je kan halen, het is niet een boost in huidige skills.

dus het limiet van 3p shots is nu b.v. 95 en dan kan je het op hogen naar 96,97,98,99

10. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0

https://www.2ksports.com/forums/showthread.php?t=315132

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Haha, ze gunnen EA helemaal niks! Dit is puur om wat tegenover Jam te zetten _O_

Heerlijk.

Heb btw van de week paar avonden 2k12 zitten spelen bij een vriend, maar IMHO is te game niet echt veranderd. Zelfs de menu's, muziek etc zijn allemaal identiek 8)

12. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Vette mode!

@Tyrant: Op het eerste gezicht lijkt het een opgepoetste versie van 2K11, maar als je veel langer hebt gespeeld merk je dat het de kleine dingen zijn die de game beter maken. Zijn niet dingen die je direct ziet.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ja ik zag dat je bij My Player al Good Shot Defense kreeg als je de shooter aankeek. Ook is de release veel te makkelijk waardoor je niet meer je shots hoeft te picken maar gewoon alles kan gaan driepunten. Niet leuk!

14. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan niet alles driepunten, maar als je open staat kan je wel makkelijk driepunters raak schieten. Vind ik overigens wel realistisch, die basketbal pro's die goed three's kunnen schieten ze echt makkelijk raak in het echt hoor. Als je gewoon iemand dicht op je hebt en gewoon het schot contest dan schiet je niet zomaar driepunters raak.

Ben eens met Alex, op het eerste gezicht lijkt het hetzelfde maar het net even wat anders, vind het ook realistischer dan 2k11, vind dat dit meer op echt basketbal lijkt, je kan ook niet zomaar iemand crossen, je moet echt anticiperen.

15. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Oplossing daarvoor is niveautje hoger spelen he MyPlayer op Pro, maar scoor met gemak nu 30 punten per game, vind ik wel iets te makkelijk dus wordt tijd om niveau op te krikken naar All Star of Hall of Fame.

16. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Is er nog een bepaalde 'regel' wanneer een assist een assist is?

17. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Vraag ik me ook af, soms heb ik een pass naar iemand waarvan ik denk dat het een assist is en dan is het geen assist. Net had ik een play met Lebron bij Myplayer met de Heat, play draaide eigenlijk om Lebron, passte de bal naar hem, dribbelt zeker 5 seconden, ik denk dus dat is geen assist, maar blijkbaar telde dat wel als een assist.

Beetje vaag allemaal.

18. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is die gewoon te lang aan de bal, in mijn ogen is een assist een pass waaruit gelijk een score volgt ;)

19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Toen ik met de MyPlayer mode begon vond ik het best goed omdat de wijzigingen die waren aangebracht realistischer leken en het leuker deed lijken maar na een tijdje begon ik me te ergeren en te storen aan zoveel dingen die duizenden spelers ook ervaren.

Er kloppen zoveel dingen gewoon niet, je kunt niet fatsoenlijk passen, amper rebounds, open shots mis je gewoon, ook al sta je 10-20 punten voor op het einde van het 3de quarter verlies je toch in het 4de, je kunt niet driven/drunken in the paint, slechte helpdefense, animations zijn IRRITANT:

1. wanneer je uitglijdt
    2. wanneer je terug naar je man moet omdat je net help defense gaf en je VEEL te laat komt omdat die animation je gewoon vertraagt, dit was niet in 2K11
    3. wanneer je de plays doet/loopt en je tegen een verdediger botst blijft deze je wegduwen/vasthouden en je kunt er amper aan ontsnappen, animation houdt je vast 1-2 sec en dan bots je er weer tegen en blijf je bezig

En dan heb je spelers die zomaar switchen van man, zodat 1 speler vrij spel heeft en ik punten verlies.

Teamgenoten/Point guards die niet fatsoenlijk een play maken en dan de bal bij houdt tot de 24 sec om zijn en dan maar de bal weggooit.

Belachelijke trades die er worden gemaakt.

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Bij de assist moet de speler binnen de x seconden scoren en mag hij niet meer dan 2 stappen zetten of 2 keer met de bal botsen.

Zoiets had ik een keer gelezen.

edit:
    @7Quaresma

Ik geloof echt niet dat jij in de paint kan raken met een crossover en zo voor een dunk kunt gaan. Ik heb nog geen enkel filmpje gezien waar dit lukt zelfs spelers als Chris Smoove lukt het niet.

Wat ik ook irritant vind is hoe het beeld bij 2K verandert wanneer ik de bal steel of krijg, soms loop ik nog altijd de verkeerde richting op en dan stopt hij even en ben je je voordeel kwijt van de fastbreak tegen 1 of 2 verdedigers.

Ook bij de fastbreak komt er een animatie wanneer je de bal krijgt zodat je stopt/vertraagt of een rare beweging maakt en je zelfs geen layup scoort (ook al heb je layup 85) en krijg je een block/interference van een PG van 6"0.

Laatst bewerkt: 2 nov 2011

Deel Deze Pagina