1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NBA 2K13

Discussie in 'Games' gestart door Wahlberg, 30 mei 2012.

  1. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    [​IMG]




    Op de 2K facebook pagina werd dit bericht gepost (13u geleden):
    Dus misschien is dit het nieuws of ze releasen later nog iets. Ik vind namelijk nog geen officiële info op hun site.
     
  2. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus 2k heeft nu de rechten voor All Star Weekend of heb ik het verkeerd gelezen? Lijkt me wel vet als je in 2k13 de ''echte'' dunk contest hebt.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Klop! EA doet ook dit jaar geen NBA game meer?
     
  4. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij juist wel toch? Zijn er een paar jaar uit geweest maar ik dacht ze juist dit jaar weer met een NBA Live game zouden komen, of is dat pas volgend jaar? Is sowieso misschien beter om ook 2k weer een beetje op scherp te zetten.
     
  5. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Geen idee hoe het exact in elkaar zit, blijkbaar wel als ze er gebruik van mogen maken. Hopelijk is de actie ook in Europa geldig.

    Lijkt me dat ze nu een strategie proberen toe te passen waardoor veel mensen al het spel pre-orderen zodat ze geen potentiële klanten verliezen aan NBA Live/Elite 13.



    Artikel over NBA Live 13: http://kotaku.com/5905536/two-years-out-of-the-nba-ea-sports-puts-its-live-back-together. Ze hebben zo ook al Irving en Rubio al uitgenodigd en ze het spel laten spelen.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2012
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    De allereerste regel en ze beginnen meteen alweer over pre-order exclusive DLC. Laat dan maar zitten.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    O ok dus wel een Live.
    Interessant, concurrentie is altijd goed :+
     
  8. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Jep, ga komend jaar zeker weer een basketbal-game kopen. FIFA en PES kunnen het bekijken, al blijft voetbal mijn spelletje.

    Door NBA 2k12 volg ik al heel het jaar de NBA, net wat ik nodig heb in deze drukke tijden... 8)

    Al heb ik nu 5 seizoen MyPlayer gespeeld, Assocation een paar seizoenen, en lijk ik het een beetje beu te worden. Als je dan na 2/3 jaar bouwen in Assocation wint en in Myplayer eigenlijk ook alles al hebt meegemaakt wordt het toch iets mindr. Online vind ik namelijk niet echt leuk en werken.

    Als NBA 2k13 voor 95% hetzelfde is als zijn voorganger en Live goede reviews heeft, wil ik best die game een keer proberen.
     
  9. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik kijk echt uit naar de MyPlayer mode, ik hoop dat deze mode in 2K13 wel goed werkt. Vond het jammer dat ik het dit jaar niet kon spelen.

    NBA Live ga ik sowieso kopen, hopelijk is het beter dan NBA 2K. Heb je tenminste terug wat concurrentie. \o/
     
  10. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoezo? Je hebt toch Be A Star mode bij NBA 2K12?
     
  11. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    De MyPlayer mode in 2K12 is allesbehalve leuk om te spelen vergeleken met 2K11.


    ||||||||
     
  12. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat vind je er niet leuk aan dan? Ik ben er nu mee bezig, maar ik vermaak mij er best mee. Ook met de 2K11 versie heb ik mij prima vermaakt. Zie niet echt duidelijk verschil tussen die 2 in de My Player mode.
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Er kloppen te veel dingen niet, heb ook niet echt zin om ze opnieuw op te noemen dat is al genoeg gebeurd op andere fora en heb ik ook al gedaan in het 2K12 topic.
     
  14. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha alright.

    Zijn er al drastische veranderingen bekend bij NBA 2K13 als je het vergelijkt met 2K12? Behalve de All-Star DLC in dit geval. :)
     
  15. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze mogen de triple threat echt veel uitgebreider maken. Dat je controle hebt over de bal hoe je die beweegt, dat je hem achter je hoofd kan doen enzo. Dingen die kobe altijd doet. Daarnaast moet de snelheid weer terug komen want je drived met Wall of Rose niet eens langs Perkins.
     
  16. Zaitsev38

    Zaitsev38 Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
  17. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Had toch gehoopt dat ze die Dunk Contest iets anders zouden doen, is meer Guitar Hero zo.
     
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Manu die door de defense ging viel me onmiddellijk op, ze moeten dat echt fixen. Zo irritant wanneer je goed gepositioneerd staat en ze gewoon op je af lopen en je opzij wordt geduwd.


    Dunk contest ziet er triest uit, NBA Blacktop in 2K11 was zelfs leuker. Dit is echt lame. =(
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ach had gehoopt dat ze wat leuks zouden doen met die dunk contest maar ik lig er niet wakker van.
     
  20. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24

Deel Deze Pagina