1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NBA 2K13

Discussie in 'Games' gestart door Wahlberg, 30 mei 2012.

  1. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat je zegt, echt fucking lastig is het! Moet wel zeggen dat het allemaal wat vloeiender en sneller aanvoelt, die manual bounce pass is echt zo'n verademing zeg!!
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Hoe doe je dat dan?
     
  3. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
  4. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    die manual bounce pass is inderdaad geweldig! Wacht er al jaren op. Spel speelt wel weer lekker weg vind ik en heb gelukkig minder problemen met nieuwe controls. Meer met de VC punten waarbij de verhoudingen zo scheef zijn.
     
  5. Mollenbol0

    Mollenbol0 Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey gasten heb net de game gehaald en ben er helemaal weg van. Heb een 3pt pg en gaat geweldig. Weet een van jullie misschien wanneer je vc in nederland kan kopen?
     
  6. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Die kan je toch in game kopen met je MS points?

    Ik wil graag met zo'n crap team heel goed gaan worden. Cavs lijken me wel tof. Met welke teams spelen jullie veel?
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nuggets en Pacers.

    Al zijn dat geen crap teams natuurlijk :+

    Ik wacht nog ff op de roster update btw.
     
  8. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Patch en roster update zouden komende week moeten komen. Al kan die patch nog wel op zich laten wachten omdat dit via MS gaat en dan kan het ook 2 weken duren.

    Enkel weet ik niet hoe uitgebreid die patch gaat zijn, Ronnie2K zei dat het specifiek ging over de myplayer progression (xbox 4GB gebruikers kunnen mycareer niet meer spelen na 1 wedstrijd) maar ik hoop dat ze veel meer dingen hebben aangepakt. Blijkt dat er nog enorm veel glitches/bugs/problemen zijn met het spel.
     
  9. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja die teams zijn zeker vet. Al vind ik de Nuggets toffer om mee te spelen doordat hun PG (Lawson) veel beter is. En ze hebben natuurlijk Javale \o/
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24


    Jammer dat ik een wireless controller heb :p
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Je kunt ook zo'n kabeltje kopen..


    Anyway VC zijn dus geen succes :p.
     
  12. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Beetje jammer dat mensen er dan weer misbruik van maken. Ook gaar dat 10 extra skill points voor speed maar 6000 vc kost, dat heb je zo bij elkaar gespeeld.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wanneer komt die roster update?
     
  14. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Wie wil er online spelen??
     
  15. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Dus ik vermoed rond 18 uur?
     
  16. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.777
    Is ht slim om opnieuw een MyCareer te starten? Welke 'grote namen' stonden er nog niet goed dan? Als het maar marginale aanpassingen zijn die ik bijna niet merk, ga ik gewoon door met mijn huidige Career denk ik...
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Enkele (nog niet alle) 2nd rounders zijn toegevoegd, ratings van Melo/Dwight/Westbrook zijn ook met 2 punten gedaald etc.

    Ik ben morgen thuis en ga dan met een PG beginnen. Wanneer er eindelijk een patch is en het seizoen gestart is begin ik een nieuwe career met een SG of PF. Eerst wat achievements unlocken. :p
     
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Waar moet ik die All-Star DLC code ingeven? Ik heb het nu al 2 maal geprobeerd bij "codes" maar ik krijg elke keer invalid code.


    Echt vermoeiend dit...

    Soundtrack is ook ongelooflijk kut, heb nog maar 4 nummers aangevinkt denk ik. :'-(


    Edit: Heb het gevonden, moest blijkbaar via redeem code/xbox marketplace.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2012
  19. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.777
    haha deed ik ook twee keer. Je moet je xbox knop indrukken en iets van redeem codes doen. Via xbox menu dus en niet via game-menu

    Ik heb mijn allstar content trouwens pas unlocked nadat ik een mycareer ben gestart. Betekent dit dat ik straks niet mee kan doen aan de dukcontest/3pt contest e.d.?

    EDIT: ah net te laat dus. Verder valt bij mij de muziek uit in Mycareer... ook raar. Begint er een wedstrijd, staat Jay-Z daar te repperdepeppen, maar ik hoor niets
    EDITEDIT: niet net te laat zie ik, maar gewoon niet goed gelezen
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2012
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Binnenkort maar een MyCareer beginnen dan! Die draft day scene vind ik nu al geniaal, helemaal als mijn dude daar staat :lol:
     

Deel Deze Pagina