Wat een kneuzen bij 2K. Vandaag was er een roster update en 2K ging weer ongelooflijk hard de mist in. Harden hebben ze getrade naar de rockets ENKEL hebben ze de rest van de 3 andere OKC spelers ongeroerd gelaten. Rasheed Wallace en vele andere spelers zaten er nog altijd niet in. Hoop dat dit straks wel het geval is. Spelers die al meer dan 2-3 maanden bij het team zijn, zitten nog altijd niet in het spel. Lakers/Clippers/Suns/Spurs/Cavs/Nets courts zijn geupdate. Nieuwe courts bij lakers en clippers en Brooklyn nets veld hebben ze dezelfde shine gegeven zoals het bij Boston het geval is.
Ik wil graag een association beginnen maar doe dat pas als de goede rosters er zijn. Straks ff potje Wahlberg?
Wil je anders een keer tegen mij? Ik ben zwaar slecht dus spannend zal het niet worden Sinds de release te weinig gespeeld ook.
Ja tuurlijk, vanavond? Maakt niet uit hoe goed je bent, vind het leuker om online tegen mensen van dit forum te spelen dan tegen random people
Gisteren een association met een fantasy draft gedaan. Had de nr 1 pick of course en speel met de Nets PG: Calderon, P. Mills, M. Bibby SG: P. George, A. Morrow SF: K. Durant, A. Young PF: K. Humphries, D. Gooden C: A. Varejao, J. Hill
Ben uitgekeken op fifa na divisie een titel te hebben gewonnen... Hoe is deze game? Wil hem zo halen, maar speel je online dan alleen tegen amerikanen (neem aan dat dit spel niet echt populair is in europa) en hoe is dan de verbinding? En is snelheid can je spelers net zo belangrijk als in fifa?
Verbinding is (vergeleken met 2K12) gewoon goed, heb amper lag. Hangt wel af tegen wie je speelt, soms hebben zij een slechte connectie, maar dat kan overal gebeuren. Online kan enkel extreem frustrerend zijn als je nog maar net speelt dus daar zou ik mee wachten als ik jou was en eerst offline oefenen.