1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NBA 2K13

Discussie in 'Games' gestart door Wahlberg, 30 mei 2012.

  1. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Over het algemeen wel is mijn ervaring. Wat ik altijd doe is bij het selecteren van teams kijken of de verandering snel reageert. Is dit het geval, dan heb je een goede verbinding en heb je ook geen verandering in je release. Als dit wel het geval is, dan ga ik gelijk weg en zoek ik een andere game. De game is heel goed speelbaar online, zeker als je ook nog is tegen Europeanen speelt. Wat Wahlberg al zegt, ga wel eerst eens veel offline spelen, anders is online echt niet leuk om te spelen.

    Je kan ook wel is wat potjes tegen mij spelen :D

    Snelheid is minder van belang dan FIFA. Natuurlijk heb je wel de uber snelle spelers erbij zitten maar als je defense gewoon goed is heb je geen probleem tegen als die hele snelle spelers.
     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    ******



    Edit: tomorrow=vandaag
     
  3. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Patch notes moeten nog komen, 2K is erg karig.

    Als je blacktop speelt begin je nu wel verder van de 3-punt line dus gaat het wat trager als je snel snel VC wilt behalen. Ik lees ook dat de coach mode-VC niet meer werkt, zou wel jammer zijn.


    Heb trouwens een nieuwe MyCareer gemaakt, 6'7 SG gedraft door de Trailblazers. Heb ondertussen ook al mijn VC uitgegeven en ben nu al 87 overall. :x Enkel is mijn 2de positie de PG spot, lekker onrealistisch. Snap niet dat 2K dit niet fixed. Zou gewoon SF moeten zijn.



    https://www.facebook.com/notes/nba-2k/nba-2k13-game-update-patch-v102/10151126490212267
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2012
  4. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Was je LT knop stuk als je een layup wilde maken Ty? :p
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Ja ik heb 2k13 amper gespeeld nog, ken geen releases (al mijn jumpers gingen mis :emo:) en knoppen zijn ook nog lastig.

    Volgende keer niet meer met Heat gaan hé :p
     
  6. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens keer pak ik je ook wel met de Bobcats 8)
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Ha ja dat geloof ik best, ken dat spel amper :p
     
  8. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu 3 seizoen mycarreer gespeeld bij de Hornets, waaronder de laatste 2 jaar kampioen.

    Was een mooi team geworden:
    PG: Myplayer
    SG: Gordon ; J.R. Smith
    SF: Leonard;
    PF: Young; Anderson
    C: Davis

    Ik wilde alleen nog niet mijn contract verlengen omdat ik in free agency even naar de andere teams wilde kijken. Blijkt dus dat de hornets geen contract aanbieden maar ik wel een verplichte GM sitdown krijg om free agents te kiezen, die ik graag bij de hornets zou willen zien :lol:

    Nu waren de clubs die bij free agency mij wilde hebben ook erg vreemd aangezien ik een PG ben.

    Bull (met rose), Thunder (met westbrook), Blazers (Lillard), Caveliers (paul en Irving die al 2 jaar reserve is |:-).

    Toen maar voor de Heat gekozen want daar zaten Lebron, wade en Bosh nog.
    Blijkt dat ze nu ook nog nowitzki hebben gehaald als free agent (wel nog maar 74 rating want is al een oudje).
    Leuk team dus om leiding aan te geven alleen moet ik wel ff vechten voor de bal want lebron en wade willen die maar al te graag.


    De 2k site heeft trouwens mijn trade nog niet helemaal goed doorgegeven:
    [​IMG]

    Half hornets en half heat, en 0 championships
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2012
  9. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Wanneer spelen we is een potje online tegen elkaar?
     
  10. BrainDead

    BrainDead Vw Madness

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    1
    Ook maar eens gehaald na veel gelezen en gezien te hebben. Pff nog aardig lastig als rookie lol maar veel oefenen. Maar leuke aanvulling op NHL en FIFA.

    Mensen die een keer online willen spelen moeten me maar ff toevoegen. Lol zal wel ge-owned worden
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2012
  11. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb je toegevoegd:thumbs:
     
  12. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan mij ook toevoegen voor potjes 1vs1 of blacktop.
     
  13. BrainDead

    BrainDead Vw Madness

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    1
    Top\o/ maar zal na 12 januari weer online zijn lol zit nu lekker in de zon in Mexico :D en we hebben WIFI\o/\o/
     
  14. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Nu Wall weer terug is bij de Wizzards is Washington best een lekker team!
     
  15. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Helaas brengt het niet genoeg verandering in de echte competitie voor de Wizards. :+
     
  16. Zaitsev38

    Zaitsev38 Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iets aan corrupted savefiles te doen? Ik had namelijk een center in zijn tweede jaar en er dus al behoorlijk wat tijd in gestoken. Nu is de savefile echter damaged ofzo dus kan hij hem niet meer laden :'-(

    Ben ik hem nu voorgoed kwijt of valt er nog iets aan te doen?
     
  17. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik had zoiets ook bij NBA 2K12. Had ik een MyPlayer aangemaakt en een aantal weken later toen ik het weer wilde spelen, was ie weg. Erg fijn. Geen idee wat je er tegen kan doen, was in 2K12 gewoon een nieuwe character begonnen.
     
  18. Zaitsev38

    Zaitsev38 Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal het waarschijnlijk wel worden ja. Het is ook niet anders.
     
  19. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee inderdaad, maar in 2K13 zijn ze nu wel ziek! Pakte de Clippers en Knicks met 10 punten op All-Star :thumbs: Wall is echt unstoppable.
     
  20. Zaitsev38

    Zaitsev38 Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Opende zojuist een golden booster met daarin Tim Hardaway \o/ Maakt het ineens een stuk leuker :)
     

Deel Deze Pagina