Alle 31 signature skills: http://2ksports.tumblr.com/ Best indrukwekkend, hoop wel dat het goed gaat werken.
Ik zag op die site ook al wat player ratings. Kunnen jullie je er in vinden? Kevin Durant - 95 Blake Griffin - 87 Harrison Barnes - 75. Kobe Bryant - 93 Carmelo Anthony - 92 Rajon Rondo - 90 Scottie Pippen- 92 Kevin Love - 89 Monta Ellis- 86 Dion Waiters - 71 Andre Iguodala- 87 Anthony Davis - 80 Allen Iverson - 95 Jared Dudley - 75 Thomas Robinson - 75 Andrew Bynum – 87 Michael Kidd-Gilchrist - 78 Tyreke Evans – 81 Ik vind ze wel oké, alleen zou Kobe's rating iets hoger moeten naar mijn mening (95) en Scottie Pippens rating iets lager (90). Blake's rating vind ik ook te hoog, zeker in vergelijking met die van Andrew Bynum.
Kobe is echt geen 95 meer vandaag de dag en Pippen zit meer dan goed met die 92. Uiteindelijk stellen ratings niks voor want ik kan net zo goed (iemand) ownen met een speler die maar een 65 rating heeft. Uiteindelijk zijn ratings maar nummers, het gaat meer om tendencies/abilities/signature skills/... en hoe dat tot zijn uiting komt.
Jep. Zo heb ik vandaag de LA Clippers ingemaakt met de NY Knicks in NBA 2K12. Dat terwijl de Knicks veel lagere ratings hebben...
Ach als je je vrije man kan zoeken heb he zat mensen die kunnen schieten met de Knicks. Amare en Chandler voor de rebounds en je zit goed. Is het nou ook zo dat je een manual bounce pass kan geven? Dacht dat ergens gelezen e hebben.
Gameplay-wise misschien niet, maar het is gewoon interessant om te zien hoe goed zij bepaalde NBA spelers vinden en welke rating ze dus geven.
Ziet er op zich wel dope uit! Je hebt nu alleen nog wel steeds last van het bumpen lijkt het, dat van dat je tegenstander momentum heeft bij een crossover heb ik nog niet echt gezien. Je kan nu wel tenminste snelle crossovers doen op het eerste gezicht.