1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NBA 2K13

Discussie in 'Games' gestart door Wahlberg, 30 mei 2012.

  1. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Geen playvision in MyPlayer, dus je ziet enkel de plays als je een PG bent.

    Auto-save kun je niet uitzetten, dus als je geblesseerd raakt = pech. Als je een game wilt spelen moet je opletten dat je dus niet de 1ste optie kiest zijnde "key games" want dan simmed hij dus een redelijk aantal wedstrijden waardoor je dus geen VC/skill points zal verdienen.


    Ik las ook dat het moeilijk is om meerdere MyPlayers aan te maken.



    Ben benieuwd. :+_O_
     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24

    =(=(


    Tip voor iedereen: maak je myplayer niet te lelijk 8)
     
  3. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.780
    Vind ze sowieso allemaal lelijk. Datzelfde 'getinte blanke gezicht' kom je overal tegen. Ga dus proberen een heeel ander gezicht te fixen.

    Wanneer komtie eigenlijk? Echt pas vrijdag, of zou hij vandaag al ergens opduiken? :9
     
  4. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Release in de USA was gister al, dus hoop dat hij hier ook misschien iets eerder verschijnt.
     
  5. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat ik bedoel is dat: het gezicht dat jij straks gaat maken zal voor elke andere speler die je daarna maakt exact hetzelfde zijn. Dat is wat ik lees op OperationSports.
     
  6. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb m net bij frs in Groningen gekocht. Zonder pre-order maar met All-Star DLC. Kan ik vanavond eindelijk weer los gaan \o/
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2012
  7. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
  8. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo te zien is hij bij alle FRS's te koop, tenminste in de webshop van FRS staan alle NBA 2k13's op ''voor 15:00 besteld, morgen in huis''.
     
  9. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.780
    Kan hem zo ophalen O-)
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Wehkamp zojuist verstuurd.
     
  11. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.780
    Heb bijna alleen nog MyCareer gespeeld. Vind het ‘nieuwe jasje’ qua kleuren en menu wel mooi, maar vind het wel erg casual worden… Een pak kopen, een t-shirt kopen, twitter volgen…MyPlayer is net je sims-poppetje aankleden. Volgens mij leveren alleen de Adidas accessoires boosts op, waarbij het dus overduidelijk is dat er een zak geld van Adidas naar 2K is gegaan. Nu weet ik dat het zo werkt hoor, ben ook niet dom.
    Vooruit twitter volgen is nog wel leuk, al vraag ik me af hoelang die reacties ‘uniek’ blijven…

    Verder moet ik erg wennen aan de nieuwe controls, al heb ik wel (per ongeluk) al een paar ‘ankle breakers’ gehad, in NBA 2k12 nog nooit. Driven naar de basket lijkt wel beter, en ook het ‘bumpen’ en verdere gameplay zaken lijken inderdaad verbeterd. Het is niet precies hetzelfde als 2k12, dat merk je toch wel.

    Heb enkel de training van scoren nog gevolgd, en dan leer je al snel andere layups e.d. De controls zijn best wel op de schop gegooid, maar ga niet terug naar de oude controls. Wil de nieuwe mogelijkheden onder de knie krijgen.

    Verder vind ik de autosave en de daarmee gepaarde save-tijden erg irritant. Saven duurt erg lang en na elk submenuutje openen en sluiten lijkt het spel te moeten saven. Ook had ik enkele trainingen bijna gecomplete toen het spel vastliep, dan kun je weer opnieuw beginnen. Ook vraag ik me af hoe het spel omgaat met een corrupte savefile, aangezien er met autosave op 1 save wordt gewerkt. Bij NBA2k12 gebruikte ik 3 savefiles, om en om, zodat ik nooit ver terugviel als er 1 niet meer werkte.

    De vele Jay-Z shit die overal tevoorschijn komt irriteert me ook mateloos. Jaja, nu weten we het wel, je hebt het helemaal gemaakt. Ook met Justin Bieber spelen met het sterrenteam boeit me niets, maargoed, begrijp het allemaal wel.

    Heb ook de content van het allstar-weekend, maar stelt niet zoveel voor. 3Point-contest was wel leuk om te doen maar na 3x saai, slamdunk contest (guitar hero) idem dito. Allstar game is een ‘gewone’ game tussen de east en west sterren, geen minder defense en spectaculairdere dunks ofzo.

    De nieuwe modus My Team deed me een beetje denken aan Fifa Ultimate Team/MasterLeague PES. Je begint met een willekeurig ‘pakje’ spelers, en probeert dat team online beter uit te bouwen. Stats van de spelers worden beter en slechter naarmate ze in het reallife seizoen ook beter presteren

    Toch ben ik erg tevreden hoor, de gameplay lijkt weer erg strak te zijn, en ik heb inderdaad het gevoel dat je met de nieuwe controls tot een diepere game kunt komen. Nu nog die controls masteren. En binnenkort even een association starten met de ‘nieuwe Nash-loze’ Suns of de 76ers!
     
  12. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Oude controls is eerder het switchen van de LT trigger, dus echt terug naar de oude controls kun je niet. Typisch 2K, eerst zeggen dat het mogelijk is en dan bieden ze zoiets aan. Tja, geen groot verschil.

    Nieuw: RS= iso moves - LT+RS= shieten
    Oud: RS = shooting stick - LT+RS= Isomoves

    Heb het spel daarstraks besteld omdat ik toch maar die DLC wou, ook al stelt het echt weinig voor. En dat bevestig je ook. :emo:


    Wat 2K fout heeft gedaan en hopelijk gepatched wordt is:


    1. Autosave verwijderen

    2. Playvision is nu enkel mogelijk voor PG

    3. Dat je achternaam door de commentator wordt uitgesproken zoals in 2K11/12. In de intro wordt dit blijkbaar wel gedaan maar tijdens het spel zeggen ze enkel je nickname (:confused:)

    4. Coin systeem is belachelijk. Het kopen van bepaalde accessoires zoals een sleeve kost bv. al je hele jaarsalaris (500 coins). Onrealistisch tot en met.

    Normaal zou je als 1st pick 4 miljoen dollar per jaar verdienen, 2nd pick 3.x enz. Maar blijkbaar verdient iedereen nu 500 coins, maakt dus niet uit wanneer je gedraft wordt. Ook wanneer je een contractverlenging krijgt zal dit uit coins bestaan vermoed ik.

    Het domme is, stel dat je Lebron James in je team wilt en je dus kiest voor een salarisverlaging of geen max. contract. Hoe werkt dit dan? Kun je dan een salaris van 200 coins kiezen ipv 4000? Hoeveel coins verdient Lebron op dit moment?

    Je verdient trouwens bij 1 vs 1 blacktop al 200 coins gemiddeld, ook al verlies je.


    5. Meerdere MyPlayers maken is niet echt mogelijk, ze hebben allemaal dezelfde naam en gezichtskenmerken.






    2K zorgt er voor dat de gameplay eindelijk klopt en dan krijg je zulke onzin. Ik hou er al niet van om online te spelen. Nu word je als offline speler eigenlijk gekloot omdat VC er is om cheaters tegen te gaan.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Wat een vage keuzes maken game ontwikkelaars toch soms he?
     
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Dit weekend zou er trouwens een roster update uitkomen, dus ik zou wachten met het starten van een MyCareer voor degene die het spel al hebben.

    Update bestaat uit 2nd rounders en spelers die na 3 augustus nog bij een team hebben getekend (bv. Matt Barnes - Clippers).
     
  15. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zelf het spel nu krijgen uit de US, maar lees nu al dat Myteam niks meer aan is online. Veel hebben al super team omdat je de spelers gewoon met VC kan kopen.

    En VC kan je weer met gamerpoints kopen. Door een bug kan/kon (weet niet of het nog werkt) je zelfs 5000 VC voor 80 cent kopen i.p.v 2000 vc.

    Spelen levert veel te weinig op vergeleken die 80 cent. Ik zie mij zelf nu ook wat VC kopen om myCareer ventje alvast een boost te geven. Want heb ook gelezen dat goude trainingen geen skill bonus meer geven.


    http://www.operationsports.com/forums/nba-2k/582513-5-000-vc-80-microsoft-points.html



    Ik las dat ieder geval bij de PC versie het wel mogelijk was om meerdere myplayers te maken, maar elke mycareer heeft het gezicht van de myplayer die je heb geselecteerd.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2012
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Zojuist ontvangen, ga even spelen.
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Goh, maakt toch weinig uit. Als je goed genoeg speelt zet je zo'n ploeg ook opzij. Je bent natuurlijk wel benadeeld maar alles is mogelijk. Toch lekker als je iemand owned die 50 dollar op tafel heeft gelegd voor die spelers. :9
     
  18. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Als jij de releases perfect weet van al jouw spelers kan je zelfs iemand die Paul, Kobe, James, Durant en Howard heeft verslaan.
     
  19. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Dit kon je wel verwachten van 2K :emo:



    Elk jaar maken ze zoveel beloftes. Meestal komen ze ze niet na oftewel komen ze 5 maanden te laat. :thumbs:
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Tering echt lastig weer! Heb het gevoel dat ik vanaf 0 moet beginnen :p
    Paul George is wel een echte baas in dit spel zeg, heb die 3pt achievement al gehaald met de Pacers :D.

    Heb ff MyCareer gespeeld maar ook dat wordt lastig. Wacht nog even met de roster update.
     

Deel Deze Pagina