1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NBA 2k14

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 27 jun 2013.

  1. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152


    [​IMG]



    INFO

    Titel: NBA 2k14
    Ontwikkelaar: 2K Sports
    Release: 1 oktober
    Platform: PS3, Xbox 360, PS4, Xbox One



    SCREENSHOTS

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]




    TRAILERS



     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2013
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ziet er echt goed uit. Heb 2K13 amper gespeeld vergeleken met 2K12 ook al was dit een veel beter spel.

    Ik hoop dat ze het spel wat meer diepte hebben gegeven. Tactics, line-ups, my player rotation minutes, scouting etc.
     
  3. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou graag willen dat je je eigen plays kan verzinnen, maar dat zal wel niet gaan gebeuren.
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Day 1 must buy hehe :)
    Al hou ik NBA Live '14 ook in de gaten.

    Worden bij deze game ook ieder uur alle stats geupdate?

    'NBA LIVE player will evolve throughout the season with updates from every NBA game within one hour of a game’s final buzzer'
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2013
  5. handige_har

    handige_har Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog nooit gespeeld zo'n basketball game, net zo de moeite waard als fifa 13? Of is het allemaal heel basic? dat je bijvoorbeeld standaard de bal bij je houdt en met een bepaalde move altijd raak schiet?
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Het is juist extreem uitgebreid.
     
  7. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Al had ik ook wel graag een optie gehad ofzo die veel toegankelijker is. Dit spel moet je eerst echt oefenen, dus als een vriend langs komt kun je niet gelijk een potje tegen hem spelen. Dan maak je hem geheid in :p
    Met FIFA is dat veel minder vind ik
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik vindt ander 2K13 goed te doen voor newbs.
    De basis heb je zo in de vingers.

    Je kunt bij opties ook de moeilijkheidsgraad van bv het passen veranderen.
     
  9. handige_har

    handige_har Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dat is juist wel mooi. Vind spellen die elke noob direct kan spelen weinig aan. Dat bewaren ze maar voor in een arcade hal.
     
  10. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Was 2K12 veel beter dan 2K13? Of andersom?

    Ik ga hem dit jaar weer halen, sla meestal een jaar over. Heb 2K7 gehad, 2K9, 2K11, maar sindsdien geen meer gehaald. Wordt een keer weer tijd dus.
    Ik ben dus sowieso erg benieuwd naar de nieuwe functie's sinds 2K11, ik heb geen idee wat er sindsdien echt is verbeterd. Die oude teams, en my player, maar nog meer?

    Ik hoop dat ze zich gewoon echt focussen op gameplay. Signature moves, soepele bewegingen, geen standaard animaties (lay-up move begon soms vanaf een stap binnen de 3 point line en was dan niet te stoppen), sommige postmoves waren ook bijna niet te stoppen of te verdedigen. Defense mag dus ook zeker wel een stukje uitgebreider imo.

    Een ander ding wat ik zou willen zien (again, heb vanaf 2K11 niet gespeeld dus kan zijn dat dit er al in zit): verschil in speelstijl van teams. Ik denk dat het tegenwoordig misschien wel meer dan ooit zo is dat elk team echt z'n eigen stijl heeft. Niet standaard echte bigs bijvoorbeeld, zoals Miami. Ene team doet een stuk meer pick & rolls dan het andere. Het ene team schiet een stuk meer 3's dan het andere. Denk ook aan lob city, Clippers.
     
  11. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    NBA 2K14 is premiering a brand new blocked shot system! Get ready to reject those that come soft, including now the ability to block dunks! Make your mark defensively in NBA 2K14, October 1st.

    [​IMG]

    en in eerder nieuws:

    Dat laatste boeit me minder, dat ga ik waarschijnlijk niet spelen, maar ik ben wel erg benieuwd naar het shot blocken in 2K14.

    De graphics nu hebben weinig indruk op me nu, ook al is dat nog vroeg en zijn de screenshots niet van de Xbox One geloof ik (waarom niet?). Maar ik vind dat er nog wel wat vooruit gegaan kan worden met de graphics in NBA 2K.
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2013
  12. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Leef topic, Leef!
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Komt wel goed met de grfx ;)
     
  14. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Crew mode is terug :thumbs: Hopelijk ook bij de nextgen versie.

    [​IMG]
     
  15. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Speelde nooit crew mode, maar beter voor de mensen die dat wel deden :9

    Ik snap trouwens niet waarom ze dat lelijke netje nou nooit eens updaten. Die ziet er echt exact hetzelfde uit als in NBA 2K6/7. Niet echt realistisch ook, de draden lijken niet rond te zijn maar plat.

    Ik vraag me ook echt af waarom ze niks in next-gen laten zien.. vaag..
     
  16. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze willen dat je eerst de current gen versie koopt. Ronnie2k heeft via twitter laten weten dat er pas vanaf eind september weer info komt over de nextgen versie.

    Is best wel vreemd dat er van beide Basketball launch titels eigenlijk nog niks echt bekend is. Vooral van NBA live vind ik het vreemd want die hebben geen current gen versie te verkopen. Dus die zouden nu juist nextgen beelden moeten laten zien ten opzichte van de currentgen beelden van NBA2k. Of krijgen we dadelijk toch weer een annulering van NBA live :p
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2013
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik snap de hype omtrent Crew mode niet.

    Hoe het in 2K11 was, was het leuk en de moeite maar nu is het blijkbaar enkel een halfcourt blacktop versie en niet 5 vs 5 fullcourt game.
     
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dat boeit me ook niet zo. Ik wil gewoon een toffe My player mode en een mooie franchise mode en grote grafische vooruitgang!
     
  19. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik denk dat een grote grafische vooruitgang er niet meer echt inzit, of je moet de PS4/One versie kopen. Ik ben erg benieuwd hoe het er op die systemen uit zal zien, ook al ga ik hem voor de 360 halen.

    Wat ik wel awesome vind is dat ze er 3000 extra animaties in hebben weten te krijgen, dat zal hopelijk wel meer diepgang in het spel creëren.

    Het gaat mij ook vooral om de My Player en Association mode, maar qua verbeteringen kijk ik het meest uit naar de animatie, vloeiendheid van het spel en ik ben ook wel benieuwd naar de Pro-stick die erg verbeterd schijnt te zijn.


    Btw, hier alle highlighted verbeteringen etc van 2K14:

    Er is ook een nieuwe trailer trouwens:



    Offensive animations zien er wel goed uit imo
     
  20. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    http://www.twitch.tv/2K

    live stream over new Signature Skills

    Aaaaaaand it's over... fucking saai klein mini stukje, maar er zijn nu 35 signature skills waaronder (wanneer je preordert) een LeBron signature skill waarbij je sneller coast to coast kan en minder last hebt van 'contact' tijdens het rennen. Cheese?

    Crew mode kan zowel half court als full court gespeeld worden trouwens, daar was nog twijfel over eerst onder de fans.

     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2013

Deel Deze Pagina