1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NBA 2k14

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 27 jun 2013.

1. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Heb een issue in 2k14, m'n key games geven me geen x2 skill points meer..? Er staan dan bijvoorbeeld dat ik 1,400 moet krijgen, maar als ik weer in het menu ben zijn er maar de helft van de punten toegevoegd. Toevallig ooit gehad en kunnen fixen?

2. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.956
    Eerlijk gezegd nooit gehad... Sorry.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    In 2k13 amper myPlayer gespeeld.. In 2k11 niet gehad nee, srry.

Maarja goede reden om 2k15 te halen toch? :D

4. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.956
    Yeey laten we competitie houden

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Wie maakt er even een 2k15 topic aan dan?

Wacht, ik roep even het magische woord: @DulleNL

6. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Jeuj! up 2-0 tegen de Heat in de conference finals. Play off gemiddeldes: 47.5 ppg 3.8 rbg 5.2 apg 2 spg 2.3 bpg :p

7. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.956
    Heb m'n NBA 2k14 verkocht :D

Over paar weekies toch gelijk NBA 2k15 binnen. Werd de MyGM modus ook zat met zijn VC ingame dingen. Als ik de rotation wil veranderen moet dan geen VC kosten pfff..

8. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24

Nog geïnteresseerden?

9. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Noob vraag: heeft deze game ook hufterproof besturing? Ter verduidelijking, Fifa heeft ook 2 knoppen besturing, lekker simpel dus. Ik ben niet zo kapot van eerst op 25 knoppen moeten rossen in verschillende volgorde om een fraai schot/dunk te kunnen maken. :)

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Ja hoor, het is redelijk makkelijk op te pakken.
    Wel iets lastiger dan een footie, maar makkelijker dan en fighting game ozfo.

11. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.956
    Haha ikke echt niet. In mijn eentje voor lul staan/zitten in m'n woonkamer is 1, dit is iets heel anders ;)

Niet echt een hufterproof besturing met 2 knoppen, maar met de basics kom je al een heel eind inderdaad. Ik wist helemaal niet dat zo'n 2 buttons control bestond voor FIFA, grappig.

12. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Hahah, ik weet niet, misschien valt de competitie mee. De voorrondes zijn al vrij snel en denk niet dat er een hele grote fanbase is in Nederland.

Heb alleen al heel lang niet meer echt tegen iemand gespeeld, alleen CPU (wel hall of fame) maar dat is niet te vergelijken. Ben benieuwd wat de prijzen zijn.

13. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Iemand enig idee waarom ik deze game niet (2e hands) bij amazon.de kan kopen? Hij geeft aan dattie niet verzonden kan worden naar NL.....???

14. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Als iemand m wil verkopen trouwens voor de Xone, hou ik me aanbevolen :)

15. Typisch

Typisch Evil is a point of view

Leuk Bevonden:
    26
    Kickje! :+

Krijg deze game vandaag binnen via een ruil en was op zoek naar een game om samen met maten op de bank te spelen, maar niemand van ons heeft enig idee van de regels e.d. van basketball. :lol: Iemand tips of spreekt het voor zich als je wat tutorials (in-game?) volgt?

16. Typisch

Leuk Bevonden:
    26
    Hoe kan ik wat sneller coins vergaren voor mijn speler in MyPlayer? :+ Het gaat wel erg traag.

17. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.956
    Ik weet niet of de NBA 2k14 app nog up is, anders kun je via de app wat extra VC scoren. Verder gewoon veel games spelen. Hoe langer de wedstrijd en hoger de moeilijkheidsgraad, des te meer VC krijg je. Maar ze hopen natuurlijk dat je gewoon VC koopt :mad:

MyCareer/Myplayer is trouwens inderdaad een goede manier om het speler te leren kennen

18. Typisch

Leuk Bevonden:
    26
    Ik zie alleen de 2k15 app. :'-(
    En in dat MyCareer is het verdomd lastig om hoog te scoren, zo afentoe haal ik eens een B+je aan het eind van de wedstrijd maar meestal zak ik terug doordat mijn directe tegenstander kan scoren of door teveel om een pass te vragen. :lol:

19. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.956
    Ja het is even doorbijten, maar dat gaat vanzelf beter! Goed verdedigen/voor je man blijven is een belangrijk gedeelte van die beoordeling. Verder natuurlijk punten maken en assist uitdelen (ik neem aan dat je pointguard bent?)

20. Typisch

Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben ''C'' geloof ik, geen idee wat dat betekent. :+

Deel Deze Pagina